- Ce este asta?
- Simbolul relației noastre!
- Te iubesc mult Bariș!
- Și eu te iubesc Ali!
Îl apuc de gât și îl sărut disperată. Bariș prinde marginea chiloților și trage până când îi rupe. Îmi prinde bretele rochiei și le lasă pe umeri în jos apoi îmi scoate sânii din ea și mă privește lacom. Privirea lui mă face să fiu lascivă și dezinhibată. Duc mâinile la pantalonii lui și îi desfac cu rapiditate după care îi trag în jos cu tot cu boxeri. Îmi ridică rochia în dreptul taliei, mă apucă de coapse și mă ridică în brațe. Mă penetrează și rămâne nemișcat un timp, apoi începe să mă miște în sus și în jos peste lungimea lui. Încep să gem de plăcere și îmi încolăcesc picioarele în jurul lui, îmi lipsesc capul de ușă și mă prind cu mâinile de umerii lui. Îl privesc pe Bariș care pare că are flăcări în ochi și nu pot să mă satur de el, felul în care se încordează de câte ori mă pătrunde, mă hipnotizează. Simt că ajung în punctul culminant și încep să îi strig numele. Începe să grăbească mișcarea și scoate un strigăt animalic când simt cum sperma lui se revarsă în mine în valuri fierbinți iar asta mă face să termin atât de puternic încât simt că o să îmi pierd cunoștința. Mă strânge în brațe și mă sărută pe umărul gol în timp ce mă lasă ușor în jos.
- Doamne, nu am trecut nici de ușă!
- Este bine măcar că am apucat să intrăm în casă!
- M-am chinuit toată săptămâna cu gândul la tine iubito, așa că da, aș zice că am rezistat eroic până în casă.
- Eroul meu!
- A, da?
Mă prinde de talie și mă aruncă pe umărul lui dintr-o singură mișcare și se îndreaptă către dormitor. Țip și mă zbat dar nu mă ia în seamă și își vede de drum.
- Ce vrei să faci?
- Nu am terminat cu tine!
Mă plesnește peste fund cu palma provocându-mi o durere plăcută. Mă trântește pe pat și se urcă peste mine dar imediat după aceea redevine tandru și facem din nou dragoste.
Stau cu capul pe pieptul lui și îi ating tatuajul proaspăt făcut. Nu îmi vine să cred cât este de romantic și este al meu.
- L-am făcut luni, de asta nu ți-am răspuns la telefon.
- Nu ți-e teamă că ai să rămâi cu el chiar dacă relația noastră nu va funcționa?
-Asta nu se va întâmpla!
- Și dacă nu va merge?
- Nu există posibilitatea asta Ali, pentru că nu se va întâmpla!
- De unde știi?
- Pur și simplu știu!
Rămân tăcută și îi ascult bătăile inimii în timp ce Bariș adoarme liniștit iar eu îl privesc fermecată. Cum am găsit eu bărbatul ăsta minunat, atât de romantic, atât de atent și al dracului de atrăgător? Mă simt atât de fericită lângă el, atât de liniștită, simt că îi aparțin. Mă gândesc la cuvintele mamei lui... ce dracu fac? Trebuie să fiu cu el! Cel mai bine este să mă întorc și să îmi înfrunt demonii. Nu ar fi corect să îl fac să își lase viața de aici și să vină în Anglia ca să facem amândoi lucruri care nu ne plac. Adorm într-un final cu gândul ăsta și cu speranța că totul va fi bine.
Când m-am trezit eram singură în pat. M-am ridicat și după ce l-am căutat pe Bariș prin casă și nu l-am găsit, am intrat la duș. Când am ieșit, Bariș încă nu venise așa că m-am îmbrăcat cu un tricou de al lui,mi-am făcut o cafea și m-am dus pe terasă. După ce am fumat o țigară, am auzit ușa de la intrare și m-am dus să îl întâmpin pe iubitul meu. Am rămas hipnotizată în pragul ușii de la terasă. Bariș îmbrăcat cu pantaloni scurți și un maieu care acum este ud de transpirație iar părul îi stă mai ciufulit că de obicei. Este atât de atrăgător și irezistibil precum un magnet.
- Ai făcut sport?
- Neața iubito! Am alergat puțin. Te-ai trezit de mult?
- De vreo oră.
- Îmi fac un duș și apoi mergem să luăm micul dejun, bine?
- Mă gândeam să pregătim noi ceva de mâncare, ce zici?
- Sigur, cum vrei.
Mă sărută și se duce la baie în timp ce eu încep să caut prin frigider ingrediente. După ce găsesc ouă și lapte, caut prin dulapuri restul de ingrediente pentru clătite. Mă întind pe vârfuri să iau făină dintr-un dulap de sus când Bariș se lipește de mine și mă ajută să o iau. Felul în care se atinge de mine îmi provoacă furnicături pe piele. Când mă întorc și îl văd, rămân cu gura căscată. Poartă niște pantaloni sport care îi atârnă pe șolduri în cel mai sexy fel iar în sus este dezbrăcat cu pielea încă udă și părul la fel. Simt cum hormonii mei o iau razna și pulsul îmi crește cu viteza luminii. Încep să mă fâstâcesc și nu știu nu știu ce să fac cu recipientul din mână. Bariș mă privește atent, un pic amuzat și mă măsoară din cap pana în picioare. Îmi ia borcanul din mâini și îl pune pe blatul de bucătărie apoi mă prinde în brațe și mă sărută pe buze delicat. Mă ridică pe blatul rece și mă așează în fund. Începe să mă mângâie pe coapsele dezgolite trimițându-mi fiori în corp și încep să gem încet. Îmi trec mâinile, lacomă pe pieptul lui și le duc în jos pe abdomen, până ajung la marginea pantalonilor. Își strecoară mâinile pe sub tricoul meu și începe să îmi atingă sânii și să mă tragă încet de sfârcurile și așa sensibile din cauza excitației. Prinde marginea tricoului și îl ridică făcându-mă astfel să iau mâinile de pe el, apoi se dă un pas în spate și mă privește cu ochii scânteietori.
- Mă înnebunești Ali, trezești în mine cele mai aprinse dorințe.
- Și tu mă înnebunești!
Se apropie și mă trage pe marginea blatului cu picioarele, după care se lasă în jos până ajunge cu capul între picioarele mele. Își lipește buzele fierbinți peste materialul subțire al chiloților și trage cu dinții într-o parte apoi trece cu limba peste umezeala mea de câteva ori și o bagă înăuntrul meu. Încep să tremur și mă prind cu o mână strâns de marginea suprafeței de gătit iar pe cealaltă o prind in părul lui. Continuă să mă satisfacă cu limba iar eu îl trag de păr încet și simt cum mă apropii de orgasm, atunci când se ridică și mă dă jos brusc, mă întoarce cu spatele la el și mă apasă ușor pe spate. Mă întind cu pieptul pe blat în timp ce Bariș îmi depărtează picioarele, trage de chiloți și se înfinge în mine dur. Senzația este atât de intensă încât aproape termin dar mă abțin și mă sprijin cu mâinile în timp ce el se împinge în mine tare și mai repede decât de obicei.
- Ești bine iubito?
- Continuă, te rog! Nu te opri!
Îmi ridică un picior în sus și pot să îl simt și mai adânc în felul ăsta. Picioarele încep să mi-i se încordeze și termin strigându-i numele lui Bariș care mă urmează și termină și el pulsând în mine toată sperma lui.
După ce terminăm de mâncat, îmi fac un duș și încep să mă pregătesc pentru nuntă. Îmi fac niște bucle lejere care îmi acoperă umerii, în felul acesta nu mai par atât de goală în rochia asta indecentă. Mă machiez puțin, cu tuș la ochi și îmi pun un ruj roșu pe buze pentru un pic de culoare. Mă îmbrac și fac ultimele retușuri când Bariș intră în cameră și înghite zgomotos în sec. Este îmbrăcat elegant, cu un costum negru impecabil, cămașă albă și papion.
- Doamne Dumnezeule! Ce încerci să faci?
- Ce fac? Răspund panicată.
- Vrei să mă omori? Iubito ești superbă!
- Și tu ești foarte frumos!
- Nu mai mergem nicăieri.
- De ce?
- Pentru că tot ce vreau acum este să îți dau jos rochia asta obraznică.
- Bariș, fi serios!
Mă prinde în brațe și își afundă nasul în părul meu apoi mă sărută pe frunte.
- Glumesc iubito, îți stă demențial în ea. Dar lipsește ceva...
- Ce? Mă uit de jur împrejur încercând să îmi dau seama ce am uitat.
Scoate din buzunarul hainei o cutie neagră de catifea și o deschide spre mine. Ochii mi-i se măresc de uimire când văd în cutiuța elegantă un colier fin de aur cu un diamant în formă de lacrimă drept pandantiv.
- Ce este asta?
- Un colier.
- Văd asta, am vrut sa zic, de ce?
- Pentru că te iubesc!
Îl scoate din cutie și îmi face semn cu capul să mă întorc, apoi îl prinde atent la gâtul meu. Gestul lui mă emoționează foarte tare și încep să plâng. Când mă vede, mă sărută tandru pe frunte și îmi șterge lacrimile delicat.
- O să îți strici machiajul. Hai să mergem!
Ajungem la biserică chiar înainte să înceapă ceremonia și ne așezăm lângă Cami. Poartă o rochie verde, strânsă pe corp și lungă până la genunchi. Are un corp foarte frumos și sincer arată mult mai tânără decât este.
- Ești foarte frumoasă draga mea! Și tu ești frumos fiule!
- Bună Cami! Și tu ești foarte frumoasă!
Ne sărută pe amândoi pe obrajii și se apleacă spre mine astfel încât să îmi șoptească la ureche.
- Bariș este norocos că te-a găsit! Cred că este cel mai invidiat bărbat de aici.
- Eu sunt cea norocoasă!
- Îți mulțumesc Ali.
- Pentru ce?
- Pentru că îl faci fericit! Nu l-am văzut niciodată atât de fericit și de îndrăgostit.
Mă rușinez și îmi frământ mâinile în poală dar Cami mă vede și îmi apucă mâinile și le mângâie. Când începe ceremonia, mă emoționez atât de tare că nu mă pot opri din plâns. Am mai fost la câteva nunți dar niciodată nu am plâns. Petrecerea se ține la un salon de evenimente din afara orașului, un local foarte stilat și luxos. Suntem întâmpinați cu șampanie scumpă de niște chelneri eleganți și suntem conduși la masa noastră unde numele noastre sunt scrise frumos pe o plăcuță aurie. Sala se umple încet, încet cu invitați care după părerea mea, sunt mai mulți de 200. Lângă noi se așează Cami, Khan și soția lui, Leyla și Kemal. După ce ne îmbrățișăm de revedere, ni-i se alătură un alt cuplu. Bărbatul pare de-o seamă cu Bariș iar fata este mai tânără, blondă și foarte frumoasă.
- Bariș, prietene, nu te-am văzut de o veșnicie!
- Salut Radu, Ana! Ea este Alisa, iubita mea!
Rămân mută de uimire. Nu îmi vine să cred că m-a prezent prietenilor lui drept iubită. Cred că sunt roșie toată pentru că simt cum urechile mi-au luat foc de rușine. Întind mâna rușinată și îi salut.
- Îmi pare bine!
- Bariș, ai așteptat până ai găsit-o pe cea mai frumoasă femeie! Felicitări!
- A meritat așteptarea, Ani. Mulțumesc!
Ne așezăm cu toții și începem sa conversăm despre diverse lucruri atunci când Ionuț și Adela se așează pe ringul de dans pentru dansul mirilor. Când încep să danseze, mă emoționez iar și mă abțin cu greu să nu plâng și să mă fac de rușine. După ce termină de dansat, mă scuz și mă duc la toaletă să îmi revin puțin din starea asta ciudată. Cami se ridică și mă urmează. Mă șterg la ochi cu atenție să nu îmi stric machiajul și mă spăl pe mâini. Cami mă privește suspicios și mă mângâie pe spate.
- Ești bine draga mea?
- Sunt bine Cami, m-am emoționat puțin.
- Vreau să te întreb ceva dar să nu te superi, bine?
- Sigur.
- Ești însărcinată?
- Nu sunt.
- Ești sigură? Mi-a spus Bariș că nu prea te-ai simțit bine, emoțiile și în plus, ai o strălucire aparte în ochi.
- Chiar nu sunt, serios! Am făcut un test și a ieșit negativ.
- Știi că aceste teste nu sunt 100% sigure, nu? Poate ar trebui să vezi un medic.
- Vorbești serios? Poate să fie negativ și eu să fiu de fapt însărcinată?
- Se poate...
- Eu, mmm...adică nu știu ce să spun...poți te rog să nu îi spui deocamdată lui Bariș?
- Stai liniștită, rămâne secretul nostru! Dar mergi la medic cât mai repede ca să știi pentru că dacă ești însărcinată o să ai nevoie de îngrijire prenatală.
- O să merg, promit!
CITEȘTI
Cu Dragoste....
RomanceCând Alisa nu mai crede în dragoste, destinul îi scoate în cale bărbatul care o va face sa creadă din nou. -Ce s-a întâmplat, ești bine? -Mda, sunt bine... -Nu așa pare de aici. Serios, ce se întâmplă? Încep sa îmi curgă lacrimile pe obrajii deși...