2.Bölüm

396 16 1
                                    

Gece sorunsuz geçmişti. Gün aydınlanınca Feryal hemşirelerden kendisini yoğun bakıma girmesi için hazırlamalarını istedi. Koridorda bekleyenlere Şanlı ailesi de eklenmişti. Feryal hazırlanıp yoğun bakım ünitesine girdi. Usulca dedesinin yanına gidip sandalyeyi çekip oturdu.

"Dede..." Halis'in elini tuttu. "Ben geldim... Yıllardır aramadığın sormadığın torunun Feryal ben.. hatırladın mı..? Latif Bey arayıp haber verdi.. hiçbir şeyi düşünmeden koştum geldim yanına ilk uçakla.. sen her ne kadar beni sevmesen de "kız„ olduğum için "Korhan soyunu„ devam ettiremeyeceğim için benden nefret etsen de ben seni seviyorum dede.." Konuşurken ağlamaya başlamıştı. "Seni sevmemem için tonlarca sebebim varken ben seni sevmeyi seçtim... bunu seçmeme sebep olan bir tek şey vardı o da senin canının canı olmamdı.." Derin bir nefes aldı. Konuşmaya devam edecekken Halis'in bağlı olduğu aletler ötmeye başladı. Feryal aletlerle baktı.

"Ne? Ne oluyor?? Bakın buraya!!"

Feryal yoğun bakım ünitesinden hızlıca çıkarak bağırmaya başladı.

"BURAYA BAKIN ÇABUK DEDEME BİR ŞEY OLDU!!"

Kapının önünde bekleyenler Feryal'in etrafında toplandılar.

"Babama n'oldu?"
"Dedeme n'oldu?"
"Kızım konuşsana Halis Ağaya n'oldu?"
"Feryal cevap versene"

Korhanlar sorularıyla Feryal'i bunaltırken doktorlar yoğun bakıma girip Halis'e müdahale etmeye başlamışlardı. Feryal etrafına toplanan kalabalığın arasından sıyrılırken kendi kendine konuşmaya başlamıştı.

''Benim yüzümden oldu...Benim yüzümden oldu...Benim yüzümden oldu.. Ona bir şey olursa kendimi asla affetmem... Benim yüzümden oldu''

Feryal hiç durmadan arka arkaya cümleleri tekrarlarken aynı zamanda da duvarlara tutunarak yürüyordu. Koridor boyunca yürümüştü artık ayakta duracak gücü kalmamıştı ve etrafı bulanık görüyordu.

Koridorun karşısından gelen tanıdık bir sima vardı ama kim olduğunu çıkartamıyordu. Karşıdan gelen kişinin adımları hızlanmıştı aynı zamanda da konuşmaya başlamıştı. Tarık'ın sesiydi bu.

''Feryal iyi misin?!''

Feryal tam yere düşecekken Tarık kolundan tuttu.

''Hop yavaş..'' bir eliyle Feryal'in kolundan tutarken diğer eliyle de belinden tutup Feryal'e destek verdi.

''Gel önce bir şuraya oturalım öyle anlat ne olduğunu.''

Tarık Feryal'i koltuğa oturttu.

''Bekle burada gitme bir yere su alıp geliyorum tamam mı?''

Feryal hiçbir şey demeden kafasını sallamakla yetindi. Tarık en yakın su otomatına gidip su aldıktan sonra hızlıca Feryalin yanına döndü. Su şişesinin kapağını açarak Feryale uzattı. Feryal suyu alıp içerken Tarıkta Feryalin yanına oturdu.

''Ne oldu? Halis ağaya mı bir şey oldu anlat.''

Feryal suyu içtikten sonra şişeyi Tarığa uzattı. Tarık şişeyi alıp kapağını kapattı. Feryal konuşmaya başladı ama sesi titriyordu.

''Ben yoğun bakıma yanına girdim.. ona bir şeyler anlattım sonra bağlı olduğu aletler ötmeye başladı.. Doktorlar girip müdahale etti ama... ona bir şey olursa ben kendimi asla affetmem Tarık asla''

''Dur bakalım belki de bir şey olmamıştır doktorlar müdahale ettikten sonra neler oldu biliyor musun? Bilmiyorsun. Gel gidelim birlikte öğrenelim.''

''Ben gitmek istemiyorum Tarık... Doktorun söyleyeceği şeyi duymaya hazır değilim çünkü benim yüzümden oldu. Ferit, dayım, Gülgün Yengem, İfakat Yengem hiçbirisi beni affetmeyecekler Tarık ben şimdi onların yanına gidip yüzlerine bakamam hayır.''

''İyi de daha ne olduğunu bile bilmiyoruz yanlarına gitmeden de öğrenemeyiz hadi.'' Tarık ayağa kalkıp elini uzattı. Feryal önce Tarığın uzattığı ele sonra da Tarığa baktı.

''Korkuyorum...''

''Ben yanındayken hiçbir şeyden korkmana gerek yok.''

Feryal hafif gülümseyerek Tarığın elini tuttu ve ayağa kalktı. Tarık Feryalin elini sıkıca kavradı.

''Güven bana...''

2.Bölüm Sonu

Merhabalaaaar

Bugün aşırı yoğun olduğum için bölüm fazlasıyla kısa oldu maalesef ama sizi bölümsüz bırakmak istemedim.

Üçüncü bölümde bunun acısını çıkartacağımı düşünüyorum .

Yarın da işim olduğu için yeni bölüm perşembe akşamı gelebilir haberiniz olsuuun .

Tarığın Feryale destek olduğunu görünce ''yaaa çok tatlııığ'' diyor musunuz ? Yoksa bu işin içinde bir iş olduğunu mu düşünüyorsunuz?

Beğenip yorum bırakırsınız çok mutlu olurum

Öpüldünüz <3




KALBİNE SÜRGÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin