''Organize Şube Komiseri Feryal Korhan. Konuşmama hakkına sahipsiniz.''
Feryal Şube Müdürüne döndü.
''Alalım mı şüphelileri?''
''Alalım''
Feryal ekip arkadaşlarından kendisine kelepçe verilmesi için işaret yaptı. Polislerden birisi Feryal'e kelepçeyi uzattı. Feryal ağır adımlarla Tarık'ın karşısına geçti. Tarık hala olan bitenin şokundaydı. Sevdiği kadın ona tuzak mı kurmuştu? En başından beri her şey tuzak mıydı? Kandırılmış mıydı? Ağzından tek bir cümle dökülüverdi.
''Ben seni sevmiştim.''
1 HAFTA ÖNCE
ORDU
Tarıklar Orduya gelmiş ve Feryalin kapısına dayanmışlardı. Tarık sakince kapıyı çaldı. Bir süre bekledi ama açan olmadı. Derin bir nefes alıp tekrar kapıyı çaldı. Feryali alamayacak olmanın gerginliği bir yana dursun.. Yayla soğuğu bu mevsimde çekilecek çile değildi. Bu soğukta yaylada ne yapıyor olabilirlerdi? Kafasında bu düşünceler dolanırken kapı açıldı. Karşısında uzun boylu sakallı büyük burunlu bir adam duruyordu.
''Hayırdır birader kime baktın...'' Kuzey Tarığın arkasındaki adamları görünce duraksadı.
''Kime baktınız..'' diyerek cümlesini düzeltti.
Tarık karşısındaki adamın bakışlarından sonra arkasına dönüp baktı ve tekrar önüne döndü.
''Farkındayım sayıca biraz fazlayız ama...''
Kuzey Tarık'ın lafını kesti.
''Biraz? Oğlum yaylanın nüfusunu geçersiniz lan.''
Tarık Kuzey'in söylediğine yalandan gülümsedi.
"Ee kime baktınız demeyecek misiniz?''
"Feryal Kor.. İhsanlı. Feryal İhsanlıya bakmıştık."
"He yok o bizde taze bitmiş veremiyoruz abisi"
"Ne demek veremiyoruz?"
Tarık sinirli bir şekilde güldü.
"Benim karımı siz bana mı vermiyorsunuz?"
"Yok ben senin karını değil şerefsizin tekinden kaçıp gelen yeğenimi vermiyorum. Senin karınla bir ilgim yok yani kapiş?"
Tarık elini belindeki silahına götürdü.
"Hee sık oğlum sık ama unutma burası Karadeniz, Ordu benim mekan anlatabildim? Dikkat edin sizi de benim yanıma gömmesinler."
Tarık hiçbir şey demeden sadece Kuzeyin suratına bakmakla yetindi.
"E böyle yalı kazığı gibi dikilecek misiniz? Bugün gider misiniz sayın mafyatik beyler"
"Yalnız biz mafya değiliz sakallı bey yani öyle görünüyor olabiliriz ama alakamız yok lütfen kırıcı oluyorsunuz"
Kuzey sesin geldiği tarafa bakındı ama kimseyi göremedi.
"Sesin var görüntün yok lan neredesin?"
"Buradayım efendim buradayım."
"Hani oğlum neredesin lan?"
Saffet Tarığın adamlarının arasından geçip Kuzey'in görebileceği bir açıklıkta durmuştu. Yanında Suna da vardı.
"Anaaaa demin sen mi konuştun oğlum? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİNE SÜRGÜN
Teen FictionBU HİKAYE STAR TVDE YAYINLANAN YALI ÇAPKINI ADLI DİZİDEN UYARLAMADIR