Feryal duyduklarından sonra mekandan ayrılmıştı ne Feritin ne de Tarığın telefonlarını açmıyordu.
"Lan bana bak eğer ona bir şey olursa eğer onu bulamazsak seni öldürürüm duydun mu!"
"Boş boş tehditler savuracağına gidip arasana kızı! Böyle tehdit etmek kolay tabi ayrıca sen kendine kız. Sen sussaydın Feryalin bunlardan haberi bile olmayacaktı. Günün sonunda Feryalin buradan gitmesine sebep olan sensin yani ben değilim Ferit."
Ferit' sinirden gülmeye başladı.
"Seyran yürü gidelim şuradan yoksa elimde kalacak bu benim"
"Tamam.. gidelim Ferit gidelim. Abla.. siz ulaşırsanız bize haber verirsin"
"Aa tabi ablacım tabi haber veririm aynı şekilde siz ulaşırsanız da bana haber verin merak ederim ben"
"Tamam ablam görüşürüz"
"Görüşürüz ablacım"
Seyran ve Ferit mekandan ayrılıp Feryali aramayı devam ettiler.
"Hadi siz ikiniz eve bende Feryali arayacağım"
"Feryali mi arayacaksın? Sana ne abi elalemin kızından"
"Saffet çok konuşma yürü eve hadi Sunayı da al git hadi."
"Yine dellendi bu gidelim biz Sunam"
"Tarık.. bulursan haber verirsin dimi?"
"Veririm Suna veririm siz gidin hadi"
"Tamam.. teşekkürler."
Ferit ve Seyranın arkasından Suna ve Saffette mekandan ayrılmışlardı.
Tarık telefonu eline alıp adamlarından birini aradı.
"Sus! Beni dinle. Şimdi sana bir kızın fotoğrafını atacağım yanında kim var kim yoksa hepsine haber et o kızı bulacaksınız. Ferit Korhandan önce o kızı bana getirin! Getirememe gibi bir şansınız yok!"
Tarıkta mekandan ayrılıp arabasına bindi ve arabayla dolaşarak Feryali aramaya başladı. Arada sırada telefondan da yokluyordu ama telefonu açan yoktu.
BİRKAÇ SAAT SONRA
" O kadar adamsınız bir tane kızı hâlâ bulamadınız mı! Beceriksiz herifler! Bulun o kızı!"
Tarık adamlarını azarladıktan sonra telefonu kapattı. Telefonu yan koltuğa fırlatacakken telefon çaldı ve sinirle kimin aradığında bakmadan telefonu açtı.
"Ne var!"
"Alo abi burda bir kız var seni aramamı söyledi telefonundan"
Tarık aniden fren yapıp durdu.
"Ne? Kız mı var? Feryal mi o kızın adı?"
Çocuk telefondan uzaklaşıp yanındaki kıza "Senin adın Feryal mi?" diye sordu. Uzaktan bir ses "Hıı evet Feryal benim adım Feryalim ben o telefon da konuştuğunun adı ne biliyor musun? Bilmezsin tabi Tarık adı" dedi.
Tarık Feryal'in söylediklerini dinlerken Tarığın yüzünde istemsiz bir gülümseme oluşmuştu.
"Hop kardeşim orda mısın? Neredesiniz siz konum at bana çabuk hadi. Ha bir de başka birisini aradınız mı?"
"Hayır Feryal hanım sizi aramamı istedi bende sizi aradım başka kimseyi aramadık."
"Tamam aferin ben geliyorum şimdi oraya."
"Tamam abi bekliyoruz."
Tarık telefonu kapatıp gelen konuma baktı. Yarım saat içerisinde konumdaki mekana vardı. İçeri girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİNE SÜRGÜN
Teen FictionBU HİKAYE STAR TVDE YAYINLANAN YALI ÇAPKINI ADLI DİZİDEN UYARLAMADIR