"Ne demek Londraya geri döneceğim?"
"Basbayağı geri döneceğim işte."
"İyi de neden?"
"Burada kalmam için bir sebep var mı? Sen bir sebep görüyorsan söyle ben göremiyorum da çünkü."
"Bir sebep var bence.."
"Neymiş o?"
"Biz.. yani karşılaşmamız.. hikayemizin bu kadar kısa olduğunu düşünmüyorum ben."
"Eğer hikayemiz dediğin gibi uzunsa elbet bir gün tekrar karşılaşırız zaten Tarık"
"Bence sen şu an sağlıklı düşünemiyorsun. Sabah tekrar konuşuruz"
"Ben gayet sağlıklı düşünüyorum Tarık kalamıyorum burda gitmek istiyorum."
"Olsun yine de sabah tekrar konuşalım şimdi güzelce uyuyup dinlen."
''İster şimdi konuşalım ister sabah kararım değişmeyecek Tarık.''
''Bu kadar emin konuşmamalısın bence''
''Eminim ama ''
''Tamam tamam seninle laf dalaşına girilmezmiş tamam''
Feryal güldü.
''Bence sadece benimle değil hiçbir kadınla laf dalaşına girilmez ama sen bilirsin tabii''
''Öyledir tabii kadınlar hakkında pek bir fikrim yok açıkçası kuzenin gibi gece hayatı olan birisi değilim.''
''Kuzenim gibi gece hayatı olan birisi değilsin ama evli bir kadına talip olabiliyorsun?''
''Gerçekten mi ya?''
''Ne gerçekten mi? Tarık bu normal bir şey mi sence ya?''
''Ben Seyrana talip falan olmadım Feryal Ferit kendi kendine bir şeyler uydurmuş ve ona inanmış.''
''Nasıl talip olmadın ya Ferit durduk yere neden sana böyle bir iftira atsın?''
''Seyrana ben talip olmadım. Seyranın babası Kazım amca Seyran Feritten boşanınca benimle evlendirmek için kendi kafasında bir takım planlar kurmuş. Bu konu ne benim ne de Seyranın isteği dahilinde olan bir şey değildi. Dedemle Kazım amcanın düşüncesiydi.''
''Sen niye bunları bana uzun uzun anlattın ki şimdi?''
''Ne bileyim sen sorunca öyle anlattım. Hadi sen yorulmadın mı ya gidip uyusana sabahtan beri neler yaşadın.''
''Yoruldum... alayım ben o zaman şu valizleri.''
''Dur sen ben hallederim onları önden çık sen.''
Feryal Tarığa olumlu anlamda kafasını sallayıp önden yukarıya çıktı. Tarıkta valizlerle birlikte hemen arkasındaydı.
''Eee hangi odaya geçiyorum.''
''Canın hangisine isterse ''
''Anlamadım?''
''Oda bol diyorum geç bir tanesine.''
''Burasının yazlık ev olduğuna eminiz değil mi? Yalıya rakip çıkabilir de''
Tarık güldü.
''Aaa sen gülebiliyormuşsun ya.''
''İnsan olduğum için olmasın sakın?
Feryal boş bulduğu bir odaya geçip yatağa oturdu.
''İnsansın evet ama senin başka bir yüzün daha var gibi geliyor bana.. Böyle karanlık bir yüz karanlık bir taraf..''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİNE SÜRGÜN
Teen FictionBU HİKAYE STAR TVDE YAYINLANAN YALI ÇAPKINI ADLI DİZİDEN UYARLAMADIR