9.Bölüm

164 8 3
                                    

"HER ŞEY SİZİN YÜZÜNÜZDEN OLDU! KORHANLAR YÜZÜNDEN! HER ŞEY ŞİMDİ BAŞLIYOR! ACILARA HAZIR OL! DAHA ÖNCE HİÇ GÖRMEDİĞİN TANIMADIĞIN BİR TARIKLA TANIŞTIRACAĞIM SENİ! „

1 HAFTA ÖNCE

Feryal korkarak kapıyı çaldı. Bir kaç saniye sonra kapı açıldı. Feryalin karşısında saçları dağnık günlük kıyafetleriyle duruyordu ve Feryal Tarığın bu halini ilk kez görüyordu.

"Fer..Feryal?"

"Tarık..."

Feryal daha fazla beklemeden Tarığın boynuna atladı.

"Çok özledim seni.."

Tarık karşısına Feryali görmenin şokunu yaşıyordu.

"Sen.. sen.. nasıl?"

Feryal Tarıktan ayrılıp gözlerinin içine bakarak konuştu.

"Gidemedim... seni bırakamadım ama telefonlarını da açmadım sürpriz yapmak istedim sana"

"Sürpriz? Bu nasıl sürpriz ya öldüm meraktan sakın bir daha yapma bana bunu sakın!"

Tarık Feryali kendine çekip sıkı sıkı sarıldı. Kokusunu içine çekti..

"Bu kadar korkutacağımı tahmin etmemiştim.. özür dilerim"

Tarık Feryalden ayrıldı ve yüzünü sevmeye başladı.

"Özür dileme.. sadece bir daha beni bırakıp gitme.. bu bana yeter tamam mı.."

"Hhm.. tama--"

Tarık Feryalin cümlesini bitirmesini beklemeden onu öpmeye başladı. Feryalde karşılık verdi.

BİR SÜRE SONRA

Tarık ve Feryal bahçede oturmuş birlikte kahve içiyorlardı.

"Ee sen hâlâ anlatmadın bana benim burada olduğumu nasıl öğrendiğini ve buraya nasıl geldiğini?"

"Sunayı aradım ben o da Saffete söyledi. Sonra da Abidin geldi aldı buraya getirdi."

"Abidin? Feritin şöforu olan? O nasıl getirdi?

"Annemin emriyle."

"Annenin mi emriyle? Annen yurt dışında değil miydi?"

"Öyleydi ama geldi yani ben gitmeyince o geldi. Sonra yalıya giti işte benim kovulma mevzusu için"

"Eee noldu peki döndün mü yalıya?"

"Döndüm yani daha gitmedim ama döneceğim burdan sonra"

"Ben güvenmiyorum ama onlara  o yüzden bir şey yapacağım"

"Ne yapacaksın?"

"Sürpiz? Hep sen mi sürpriz yapacaksın gül'üm?"

"Tahmini ne zaman yaparsınız bu sürprizi Tarık Bey çünkü ben sabredemiyorum"

"Benimde sabredemediğim şeyler var ama hiç şikayet ediyor muyum sevgilim?"

Feryal bir şey demeden kahvesinden yudumladı. Tarık güldü.

"Noldu sustun?"

"Hiiiç şikayet etmedim say sen.."

Tarık kahkaha attı.

"Tabi ki hanımefendi siz isteyin yeter ki"

Feryal gülümsedi.

"Şey gitsek mi artık? Şehre inince  yalıya taksiyle geçerim ben. Hazır sular durulmuşken tsunami yaratmaya hiç gerek yok."

KALBİNE SÜRGÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin