“Seni bulamayacağımı mı sandın?”
2 AY ÖNCE
Kabusa dönen düğünün üzerinden 2 hafta geçmişti. Tarık bu süreçte dedesini kaybetmiş ve iki kere sevdiği kadını kaybetmekle burun buruna gelmişti. Feryale bir şey olmasından hem çok korkuyordu hemde ona çok kızgındı çünkü bunu yaptıranların Korhanlar olduğuna emindi. Şimdi ise eve geçmişlerdi. Feryal yavaş yavaş ayaklanmaya başlamıştı ama Tarık Feryale nasıl yaklaşması gerektiğini bilmiyordu. Elinden geldiği kadar ona yardım etmeye çalışıp yanında olsa da ona karşı soğuktu ve ne yaparsa yapsın geçmiyordu. Onu kaybetmekle burun buruna gelmiş olsa bile elinde değildi çünkü dedesinin ölümünden Korhanlar sorumluydu ve o da bir Korhandı. Dedesi Korhanlardan intikam almak için Tarığı yetiştirmiş kendini Feryale aşık etmesini istemişti ve başarılı da olmuştu ama ufak bir eksiyle... Tarık Feryal'e gerçekten aşık olmuştu. Dedesine düşmanının torununa aşık olduğunu belli etmemeye çalışmıştı ta ki düğün gününe kadar.. Tarık düğünden sonra dedesini kaybedince kendisine bir söz verdi. Feryali ne kadar severse sevsin ona ne kadar aşık olursa olsun bu ilişki tekrar bir intikama dönüşmüştü tek bir farkla.. Önceden dedesi Korhanlardan intikam almak istiyordu. Şimdi ise Tarık dedesinin intikamını almak istiyordu.
1 HAFTA SONRA
"Ben çıkıyorum işlerim var" diyerek yatak odasının kapısının önünde belirdi Tarık.
Feryal yataktan kalkarak Tarığın yanına gitti.
"Ne işin var?"
"İşim var dedim sorgulama."
"Sorguluyorum Tarık ne yapacaksın?"
"Hiçbir şey yapmayacağım" dedi Tarık. Aşağı inmek için arkasını döndüğünde Feryal kolundan tuttu.
"Ne oluyor ya sana? Ne bu haller bu tavırlar? Senin bu halini gören sanki benimle zorla evlendin sanar."
"Ne saçmalıyorsun?"
"Ne mi saçmalıyorum? Ben hiçbir şey saçmalamıyorum Tarık ben seni tanıyamıyorum sadece.." Feryal elini Tarığın yanağına götürdü. "Nerde benim aşık olduğum adam?" dedi çaresizce.
Tarık bir adım geri gitti.
"Senin aşık olduğun adamın düğünde cenaze namazını kıldık.Allah rahmet eylesin iyi bilirdik kendisini."
"Ta.. tarık.."
Tarık hiçbir şey demeden arkasını dönüp merdivenleri indi ve evden çıktı.
Feryal telefonu alıp bir numarayı aradı.
"Alo.. her şey alt üst oldu tam avucumun içine aldım her şeyi öğreneceğim derken düğüne saldırı düzenlendi. Gerekeni yapın." dedi keskin bir ses tonuyla ve telefonu kapattı. Derin bir nefes alıp Seyranı aradı. Üç çalış sonunda Seyran telefonu açtı.
"Feryal, nasılsın nasıl oldun?"
"Ben iyiyim ama Tarık pek iyi değil.."
"Nasıl iyi değil noldu ki?"
"Noldu bende bilmiyorum bi değişik davranıyor.. O malum olaydan beridir.."
"Onun için zor zamanlardı.. Psikolojik olarak çökmüştür belki.. toparlar birlikte toparlarsınız birbirinize iyi gelirsiniz merak etme.. yanında ol yeter.."
"Hhm tamam denerim..Siz nasılsınız ne yapıyorsunuz?"
" Ne yapalım işte bildiğin gibi klasik Korhan hayatı değişen hiçbir şey yok maalesef"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİNE SÜRGÜN
Teen FictionBU HİKAYE STAR TVDE YAYINLANAN YALI ÇAPKINI ADLI DİZİDEN UYARLAMADIR