Tarık Feryalin kendisini terk edip gitmesine aldırış etmeden onu aramaya devam etmişti ama telefonu açan olmamıştı. Kafası oldukça karışıktı. Feryali gerçekten seviyor muydu bilmiyordu. Tek bildiği şey şu an canının yandığıydı ama aşık olduğu kadın onu terk ettiği için mi canı yanıyordu yoksa egosu zedelendiği için mi?
Feryal Tarığın aramalarını görse de geri dönmemişti Nükhetin Korhan yalısından dönmesini bekliyordu. Korhanların vereceği tepkiye göre ya yalıya dönecekti ya da Tarıkla evlenecekti. Başka yolu yoktu.
KORHAN YALISI
Nükhet Korhan Yalısından içeriye girmişti. Orhan Gülgün İfkat Ferit Seyran..hepsi ayakta Nükhetin gelmesini bekliyorlardı.
"Biricik kızı hemmen yetiştirmiş yalıdan kovduğumu anneciği de kalkmış taaaa Londralardan gelmiş kıyamam"
Seyran Ferit'i dürttü.
"Feriiiit"
"Ne Seyran??"
"Sus duyacak şimdi kadın ya"
"Duyarsa duysun ya duyarsa duysun bana ne?! Gerekirse kızını kovduğum gibi onu da kovarım o da gider tıpış tıpış İhsanlı Yalısına."
"Sen kimi kimin evinden kovuyorsun Ferit Korhan?"
Herkes sesin geldiği tarafa döndü. Nükhet karşılarında duruyordu.
"Nükhet?"
"Abiciğim?
"Görüyorum ki oğluna edep saygı falan hiçbir şey öğretememişsin."
"Nükhet gelir gelmez--"
"Hele sen.. sen hiç konuşma İfakat benim muhatabım ne sensin ne de Orhan.. Benim muhatabım Ferit. Sen hangi hakla benim kızımı hakkının olduğu yalıdan kovarsın?"
Ferit histerik bir kahkaha attı.
"Hakkı varmış.. Kızının bu yalıda hakkı varmış! SENİN KIZIN 19 YILDIR NERDEYDİ NÜKHET KORHAN? DUR BEN SÖYLEYEYİM. DEDEM ZAMANINDA SİZİ YURT DIŞINA ŞUTLAMIŞTI DEĞİL Mİ? O KADAR İYİ YAPMIŞ Kİ ZAMANINDA SİZ BURADA KALSAYDINIZ BU AİLEYE İYİLİĞİNİZDEN ÇOK KÖTÜLÜĞÜNÜZ DOKUNURDU BE! SENİN KIZIN GELDİĞİ GİBİ BENİM DEDEMİN SEBEBİ OLDU KİME NE ANLATIYORSUNUZ SİZ?"
Nükhet Ferit'in karşısında oldukça sakindi. Onun aksine bağırmadan konuşuyordu.
"İlk olarak sen bana sesini yükseltemezsin Ferit haddini bil. İkinci olarak.. Babamın ölümünün sebebi benim kızım değil onun ölmesinin sebebi bizzat sensin. Bir düşün bakalım Fuat neden öldü? Senin, karının ve ablasının peşinden sizi korumak için peşinizden geldi ve dönüşte öldü. Babamın kalbi de bunun acısına katlanamadı zaten malum sonu hepimiz biliyoruz değil mi? "
"Sen bunlari---"
"Ben bunları nerden biliyorum.. Bu da benim sırrım olsun Feritciğim ve emin ol benim bildiklerim bunlarla sınırlı değil."
"Sen bunları biliyorsan Tarığın Seyrana talip olduğunu da biliyosun.."
"İnan bana neler bildiğimi tahmin bile edemezsin"
"Feryal biliyor muydu?"
"Bilmem? Neyse şu an konumuz Feryalin neleri bilip bilmediği değil. Konumuz Feryalin bir süre bu evde yaşayacağı."
"Bir süre mi? Ne demek bir süre?" diye lafa girdi İfakat.
"Cık cık bu kadar merak iyi değildir İfakat zamanı gelince öğreneceksin merak etme. Şimdi müsaadenizle kızıma müjdeli haberi vermem lazım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİNE SÜRGÜN
Teen FictionBU HİKAYE STAR TVDE YAYINLANAN YALI ÇAPKINI ADLI DİZİDEN UYARLAMADIR