15. Bölüm

96 6 2
                                    

''Tarık Bey istediğiniz adamı buldum. Feryal hanımı bulmamızda bize yardımcı olacak.''

''Harika odama al geliyorum bende.''

''Tabi efendim'' 

Samet Tarık'ın yanından  yeni bilgisayar uzmanını odaya çıkarmak üzere ayrıldı.

''Buyurun Tarık beyde birazdan gelecek.''

Adam içeri geçip koltuğa oturdu. Samet ile konuşmuyor sadece ona denileni yapıyor ve etrafı gözleriyle olabildiğince detaylı inceliyordu.

''Bir şey alır mıydınız?''

Hayır dercesine kafasını iki yana salladı. 

''Peki o zaman Tarık bey gelince bir şeyler içmek isterseniz getirtirim.''

Samet odadan çıkıp kapıyı kapattığı sırada koridorda Tarık belirdi.

''Getirdin mi odaya?''

''Getirdim getirdim abi de pek normal bir tipe benzemiyor baştan söyleyeyim. Benim gözüm tutmadı bunu bence hiç konuşmadan geri gönderelim.''

''Ne anormalliğini gördün Samet?''

''Konuşmuyor?''

''Konuşmuyor bu mu yani? İyi ne güzel işte demek ki kimseye kolay kolay bir şey anlatmaz. Rahatça istediğimiz şeyleri yaptırırız. Fena mı?''

''Yani sen öyle diyorsan öyledir abi tabi ama ben yine de pek güvenme derim.''

''Lan elimizde adam mı kaldı? Ne demek güvenme? Hem bu adamı sen bulmadın mı? Kendi bulduğun adama güvenmiyorsan ne diye karşıma çıkarıyorsun? Her şeyimiz bu adamın kontrolu altında olacak ki ilk işi Feryali bulmak. Onu başaramazsa zaten almayacağım ki. "

"Ya abi yengeyi nerden bulacak Allah aşkına? Daha kim oldugunu bile bilmiyor. Tanımadığı birini nereden bulsun? "

"Tanımadığı birini bulamıyorsa neden her şeyimizi bu adama emanet edelim? Tüm bilgisayarlarımıza hakim olacak. Kaçırdığımız silahları görecek tüm dosyalar elinin altında olacak? Onlara nasıl sahip çıkacak?

Samet kafasını önüne eğip bir iki adım geri gitti.

"Haklısın abi.. özür dilerim.."

"Dileme, sevmiyorum."

Tarık kapıyı açıp içeriye girdikten sonra kapıyı tekrar kapattı. Bilgisayarcı çocuk Tarığı görünce ayağa kalktı.

"Merhaba Tarık İhsanlı ben. Hoş geldiniz."

"Hoş buldum Murat ben Murat Yılmaz"

Tarık Murat'a oturması için eliyle işaret etti ve koltuğuna geçti.

"Lafı uzatmayı sevmem sizi işe almak için tek bir şartım var o da karımı bulmanız."

"Nasıl yani?"

"Karım benden habersiz memleketine gitmiş. Karadenize ama Karadenizin neresinde en ufak bir fikrim bile yok. Herhangi bir akrabasına sorsam da söylemezler çünkü benden hiç haz etmiyorlar. Karım zaten kavga etmemizin üzerine gitti yani o telefonu hiç açmaz. Bende bu evden kaçma olayı yüzünden evde çalışan herkesi kovdum. Yeni çalışanlara ihtiyacımız var anlayacağınız. Onlardan biri olmanız içinde karımı bulmanız gerekiyor.

"Tabii elimden geleni yapacağım. Bana karınızın telefon numarasını verebilir misiniz? Sinyalleri takip etmem açısından yani."

"Tabii veririz numarayı sen yeter ki bul."

"Bir de çalışabilmem için sessiz sakin bir yer olursa şahane olur kafamı toparlayabilmem açısından."

"Burada çalışın? Ben çıkacağım zaten. odamda rahat rahat çalışın şimdilik. Eğer yollarımızı ayırmazsak size bir oda tahsis ederiz."

KALBİNE SÜRGÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin