"FERYAL NERDE ? BU SORUYU TEKRAR SORMAYACAĞIM SANA FERİT BEŞ'E KADAR SAYACAĞIM EĞER CEVAP VERMEZSEN ÇOK SEVDİĞİN SEYRAN GENÇ YAŞINDA DUL KALIR!"
______________
"Sen sağlıklı düşünemiyorsun Tarık gidiyorum ben." Ceketini almak için dolaba yöneldiği sırada Tarık karşısına dikildi.
"Nereye küçük hanım?"
"Hava almaya?"
"Alamazsın."
"Anlamadım?"
"Dışarıya falan çıkamazsın izin vermiyorum neyini anlamadın?"
"O nedenmiş?"
"Çünkü ben istemiyorum?"
"Çok saçma bir nedenmiş beni tatmin etmedi o yüzden gidiyorum." Feryal Tarık'ın yanından geçip giderken Tarık Feryal'in kolundan tutup gitmesine müsaade etmedi.
"Gitmiyorsun diyorsam gitmiyorsun Feryal benim sabrımı zorlama."
"Kusura bakma ama ben benim aileme "katil" damgası vuran biriyle aynı evde yaşayamam."
"Ben senin ailene katil damgası vurmadım ben Ferit'e katil damgası vurdum. Ferit senin ailen mi?"
"Hayır ama kuzenim."
"Vay bee ne kuzen ama.. Hatırlatırım o çok sevgili kuzenin seni Korhan Yalısının önüne atmıştı atmakla kalmamış bana dedenizin seni ne kadar sevmediğini falan da anlatmıştı. Hatırladın mı?"
Yaşadığı o an Feryal'in gözünün önüne gelmiş ve Feryal'in gözlerini doldurmaya yetmişti. Yavaşça yutkunup Tarık'a cevap verdi.
"Hatırladım... Bende sana niyesini anlatmıştım.. Sende hatırladın mı Tarık?"
"Hatırladım hatta şey dememiştim dimi? "Çok acı şeyler yaşamışsın.. yaşamışsınız.. Çok üzüldüm" Doğru hatırlıyorum değil mi?
"Evet doğ.." Tarık Feryal'in sözünü kesti.
"Şimdi ise daha acı şeyler yaşayacaksın duydun mu beni? Her şey sizin yüzünüzden oldu! Korhanlar yüzünden! Her şey şimdi daha yeni başlıyor! Acılara hazır ol! Seni daha önce hiç görmediğin bir Tarık'la tanıştıracağım! "
Feryal şaşırmış bir şekilde Tarık'a bakıyordu. Ne yapması ya da ne söylemesi gerektiğini bilmiyordu ama onun aksine Tarık ne yapması gerektiğini gayet iyi biliyordu. Kapının arkasındaki anahtarı alıp dışarı çıktı ve kapıyı kapatıp Feryal'in üzerine kilitledi.
''Tarık! Tarık ne yapıyorsun! Aç şu kapıyı! ''
''Olmaz açamam.''
''YA NE DEMEK AÇAMAM AÇ ŞUNU!''
''Açamam... açarsam gidersin olmaz.''
''GİTMEM BİR YERE AÇ ŞU KAPIYI LÜFEN!''
''Biraz daha bağır istersen gülüm? Çevredeki herkesi başımıza topla?''
Suna ve Saffet Feryal ve Tarık'ın seslerini duyup yukarı çıktılar.
''Tarık? Ne oluyor burada ?''
''Bir şey olmuyor Suna hiç ne olsun?''
''Bir şey olmuyorsa neden bağrışıyorsunuz kaç saattir?''
''Suna.. Suna aç şu kapıyı Allah aşkına kilitledi beni buraya ya çıkartmıyor da .Bir şey yap bak benim klostrofobim var.''
Saffet güldü.
''İyi de o kapalı yerde kalma korkusu değil mi? Odada cam var balkon var kapalı alan sayılmaz yani''
Tarık manasızca Saffete baktı.
''Ne anlatıyorsun Saffet?''
''Şey abi ben klostrofobim var deyince şey yapmasın diye şey yapmıştım''
'' Allah razı olsun ya iyi ki şey yaptın çünkü Feryal'in gözü odada cam ve balkon olduğunu görmüyordu söylemezsen ne yapardı Feryal.''
Suna güldü.
'' O zaman şöyle bir şey yapsak bence buna hayır demezsin.. Ben içeri girsem çünkü belli ki açmayacaksın.''
''Açacağım ama ne zaman inan bende bilmiyorum ama tamam sen geçebilirsin''
Tarık kapıyı açıp Suna'nın içeri girmesine müsaade etti.
''Odada bir başına kalıyor olmana gönlüm razı gelmedi karıcım''
Feryal yalandan gülümsedi.
''Çok teşekkür ederim kocacım ne kadar düşüncelisin gözlerim yaşardı.''
'' Ne demek ben her zaman seni düşünüyorum.''
''Ayyyh tamam yeter vıcık vıcık en sevmediğim ilişki tipi tamam kapat kapıyı kitle istiyorsan da ben ararım seni çıkacağım zaman hadi.''
Suna odaya girince Tarık kapıyı üzerlerine kilitledi ve Saffete döndü.
''Gel benim odaya geçelim konuşmamız gereken şeyler var.''
Saffet Tark'ı ikiletmeden önden Tarık'ın odasına geçti peşinden de Tarık içeri girdi ve kapıyı kapattı.
''Bulabildiniz mi bir şey? Kim yapmış bu suikastı !''
''Maalesef adamlarımız araştırıyor ama hala bir şey bulamadılar abi.''
'' Feryali daha fazla Ferit ile oyalayamam benim değil onun can güvenliği tehlikede. Bunu yapanlar düğünde Feryalin önüme atladığını görmüşlerdir. Birbirimiz için ne kadar önemli olduğumuzu anladılar. Feryali korumam lazım korumamız lazım o yüzden bütün adamlarımızı tembihle bu evin etrafında sinek uçmayacak duydun mu beni!''
''Duydum abi hemen gidip söylüyorum arkadaşlara.''
Saffet cümlesini bitirir bitirmez odadan çıktı.
'' Şuan benden nefret ediyorsun sevgilim biliyorum ama bunların hepsi senin için..''
_________________________
Selamlaaaaar
Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.
2 Bin okunma olmuşuz. Hikayemi okuyup destek veren herkese çooook teşekkür ederiiim
Kitap kapağını değiştirdim. Nasıl olmuş?
Yeni bölümümüzde görüşmek üzeree keyifli okumalar dileriiim 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİNE SÜRGÜN
Teen FictionBU HİKAYE STAR TVDE YAYINLANAN YALI ÇAPKINI ADLI DİZİDEN UYARLAMADIR