-bu sahneyi yukarıya bıraktığım müzikle dinlemenizi tavsiye ederim .
HAVALİMANI
''Söylediklerime rağmen gidecek misin gerçekten? Yapma...''
''Gideceğim Tarık.. yapamıyorum burada olmuyor başaramıyorum.''
''Birlikte başarırız birlikte yaparız birlikte toparlarız seni ama gitme.. sana bu kadar alışmışken seni bu kadar seviyorken gitme yapma bana bunu.. bize bunu yapma..''
''Tarık anlamıyorsun... benim burada kalacak bir evim yok ki sonsuza kadar otelde ya da sizin yalınızda kalamam olmaz benim buraya gelmem başlı başına hataydı zaten..''
Tarık Feryal'in ellerinden tuttu.
''Değildi hata değildi düşünme öyle.. tamam kabul buraya geldiğinden beri hiç hoş şeyler yaşamadın hepsine bende şahit oldum ama kısa süre de olsa biz birbirimiz tanıdık birbirimize iyi gelmedik mi sen bana sığınmadın mı ya benim yanımda kendini güvende hissetmedin mi? Bütün bunlar olmamış gibi bana burada gelip hataydı falan diyemezsin. ''
''Tamam kabul ediyorum bütün kötü olayların ardından sana sığındım çünkü bana iyi geldiğini hissettim Tarık... ama biz birbirimizi adam akıllı tanımıyoruz bile ben senin hakkında ne biliyorum mesela ''İhsanlı'' olman dışında ya da sen benim hakkımda ne biliyorsun ''Korhan'' olup sevilmemem dışında.. Hiçbir şey.''
''Fırsat ver o zaman tanıyalım birbirimizi sen buna müsaade etmiyorsun Feryal bir an önce kaçıp gitmek istiyorsun buradan. Ben sen beni seviyor musun sevmiyor musun bunu bile anlayamıyorum net değilsin. Kaçıyorsun bir şeylerden.. benden.. kaçma ben seni böyle severken sana zarar veremem istesem de yapamam ki bunu..''
Feryal uzun uzun Tarığın gözlerinin içine baktı.''
''Tarık...''
''Gül'üm...''
Feryal ellerini Tarık'ın ellerinden çekip Tarık'ın yüzünü yavaşça okşamaya başladı.
''Ben....''
''Sen?''
''Bende seni çok seviyorum..''
Tarık yavaşça yaklaşıp Feryal'i öpmeye başladı. Feryal ise karşılık verdi.
Bir süre sonra ayrıldılar. Feryal'in gözünden bir kaç damla yaş aktı.
''Özür dilerim...''
Tarık'ın kelimeleri tükenmişti ama gözleri konuşuyordu ''gitme'' diyordu.. Feryal ise Tarığın yüzüne bile bakmadan hızlı adımlarla havalimanında ilerledi ve gözden kayboldu.
*********
İHSANLI YALISITarık sinirle evin kapısını açtı ve içeri girdi.
"Oğlum? Noluyo?"
"SUS ANNE! ŞİMDİ SIRASI DEĞİL SUS!"
Bağırma seslerine Suna ve Saffet aşağı indi.
"Abi? Noldu sen neye sinirlendin bu kadar?"
"SANA NE LAN YÜRÜ GİT ÇIK YUKARI KARIŞMA BANA ÇIK!"
"Tarık.. iyi misin?"
Tarık Sunaya baktı kendini toparlamaya çalıştı.
"Gitti Suna."
"Kim giti?"
"Fer.. feryal"
"Nasıl? Nereye gitti?"
"Londraya gitti engel olamadım.."
"Oğlum sen bu kıza neden bu kadar taktın bırak nereye gidiyorsa gitsin."
"Sana ŞİMDİ SIRASI DEĞİL DEDİM ANNE! DEDEM NERDE!"
"Odasında.."
Tarık tamam anlamında kafasını sallayıp dedesinin odasına çıktı.
*************
"O Ferit Korhan denen aptala haddini bildirmek için geldim kızım.""Niye anne ne gerek vardı? Ben yanına geliyordum zaten ya"
"Yok öyle şey Feryal pes etmek sana bana yakışır mı? En ufak zorlukta dönüp geri mi geleceksin? Hayır izin vermiyorum. Mücadeleni vereceksin kızım."
"Nerede mücadele vereyim anne ben? Korhan yalısında mı? Hatırlatayım kovuldum. İhsanlıların evinde mi? Ne kadar mücadele verebilirim? İlla ki kendi ayaklarımın üzerinde durmam gerekiyor. Her şeyi halledip gelecektim buraya her şey ayarlanmıştı of!"
"O zaman sende krizi fırsata çevir kızım. Ferit senin ayarlarınla epey oynamış belli sen düşünemiyorsun şu an."
"Ben bu krizi nasıl fırsata çevirebilirim anne?"
"Sen Tarık bana aşkını itiraf etti demedin mi kızım?"
"Ee oradan alıp yürü işte kızım. Bende şu Korhanlara gidip Feritten hesap sorayım bakalım o kimmişte benim kızımı evinden atıyormuş öğrenelim."
"Tamam o zaman sen git ama ben şimdi Tarığın karşısına çıkamam gittim sanıyor biraz öyle sanmaya devam etsin.. Bir iki güne çıkarım karşısına"
"Çok uzatma ama bak başkasından öğrenirse işler karışır git kendin söyle senden öğrensin gitmediğini"
"Tamam anne tamam... hem şöyle bir düşündüm de benim planım dışında olan her şey benim lehime gelişiyor.."
"Hah işte çok şükür bunu anladın kızım. Tarığı gördükten sonra yapman gerekeni de biliyorsundur artık."
"Biliyorum sen hiç merak etme."
7.Bölüm Sonu
Ayyy helllö
Nasılsınııız? İyisinizdir umarım 🤍
Başı duygusal sonu karma karışık ve gizemli bir bölüm oldu bence.
Nükhet ve Feryalin konuşmasından bir şey anlayan varsa bana da anlatsın ayol ahahqhshw
neyse neyse
Sezon finaline sooon 2 bölüm!
Sizce neler olacak?
Tarık Feryal'e gerçekten aşık oldu mu?
Peki ya Feryal? O Tarığa aşık oldu mu dersiniz?
Feryal'in bahsettiği plan ne sizce?
Bu plandan zararlı çıkacak olan aile Korhanlar mı? Yoksa İhsanlılar mı?
Tahminlerinizi yorumlara bekliyorum 🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİNE SÜRGÜN
Teen FictionBU HİKAYE STAR TVDE YAYINLANAN YALI ÇAPKINI ADLI DİZİDEN UYARLAMADIR