Tek bir oda dışında boş ve karanlık hastane koridorunun oturma yerlerinden birinde oturan orta yaşlı adam bitmiş sigarasını zemine atarak parlak boyalı ayakkabılarıyla ezmiş ve yeni bir sigara yakmıştı karşısındaki odada yoğun bakımda yatan ' oğluna ' bakarken .
Oğlu olması yüzünü buruşturmuştu yine .
Baş belasıydı .
Tam bir belaydı ki kurtulamıyordu.
Eşinin ısrarı olmasa burada da olmazdı da neyse .Koridorun başından ayak sesleri gelince yüzünü o tarafa çevirdi .
" İçme şunu . Burada bari içme . "
" Karışma bana . Ağız tadıyla içiyorum. "
Orta yaşlı kadın elindeki iki kahve ile eşinin yanına kurulmuş ve birini ona uzatarak diğerini yana koymuştu.
" Hastane işi tamam değil mi ? Sonradan bir pürüz çıkmaz?"
" Çıkmaz . "
Kadın sıkıntıyla deminden beri bakmaktan kaçındığı yere önündeki odaya baktı .
" Nolmuş acaba?"
" Yapmıştır yine bir uğursuzluk nolacak . Şu hâline bak . Rezil edecek bizi . "
" Polis noldu ?"
" Çok soru soruyorsun !"
Adam sitemle eşine döndü dumanını üfler üflemez .
" Tamam kızma. Ameliyat nasıl geçmiş ne dedi doktor?"
" İyi . "
Kadın göz devirdi ve kahvesine döndü. Ne de olsa öğrenirdi sonra kendisi .
" Ben de pek memnun değilim burada olmaktan ama senin gibi de davranmıyorum . Abartma. "
" Ne abartması Meral !
Biz bu ibneyi en son reddetmiştik!
Unuttuysan hatırla. Bırak bu ilgili anne hareketlerini . Gecenin bu vakti hastane köşelerinde sürünüyoruz ! "" Bağırma. "
Adam hırsla yarım sigarasını zemine atmış ve ezmişti. Sonra da ayağa kalkarak uzaklaşmıştı .
" Ben eve gidiyorum . "
Ancak kadın duruşunu hiç bozmamış kahvesi ile birlikte karşıdaki odayı izlemeye devam etmişti sabaha kadar.
....
" Durumu nedir tam olarak ?"
" Dün geceden beri herhangi bir değişiklik olmadı . Stabil seyrediyor ."
" Detaylı bir açıklama yapar mısınız rica etsem?"
Gözlüğünü düzeltti doktor bununla .
Karşısındaki genç çocuk dün gece burada değildi ama kim olduğunu sormak bir hayli aptalca olurdu herhalde. Çünkü bu yüz dün bizzat ameliyat ettiği yüzün tıpatıp bir kopyasıydı.Bundan dolayı bir garip olsa da devam etti .
" Tabiki . "
Kısaca açıklamasını yaptığında genç çocuk sıkıntılı bir nefes verdi ve elindeki motor kaskını biraz sıktı istemsizce .
Göz temasını odaya girdiğinden beri ilk kez bozdu ve aklında dolanan soruyu sordu .
" 1 hafta önce mi olmuş ?"
" Dediğim gibi nasıl ve ne zaman olduğunu söylemek imkansız. En azından benim için. Yalnız neden 1 hafta gibi kesin bir tarih verdiniz ?"
" Hissettim. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASKER FETİŞİ || B×B Texting
Novela JuvenilArden bir gece rastgele numara çevirirken nihayet on üçüncüde bir asker bulabilmişti