18

6.3K 284 15
                                    

İkilemdeydi.

Ne yapması gerektiğini kestiremiyordu . Hemşire mesaj atasaya kadar herhangi bir şey düşünmüyordu esasen .

Üstüne düşeni yapmıştı . Kaybolduğunda saatlerce haber beklemiş kendi acısını es  geçip elindeki imkanlarla bulup getirtmişti. Gerisi kendisini ilgilendirmezdi.

Üstelik sorduğunda ona derdini sıkıntısını anlatacak kadar güvenmemişti bile çocuk ona .

Ama şimdi zorla götürüldüğünü öğreniyordu .

Gerçekten kafası çok karışıktı .

Odasının kapısı çalındığında duruşunu düzeltmiş ve düz bir ses ile içeri gelmesini söylemişti.

" Komutanım çayınızı getirdim ."

" Sağ ol asker . "

" Afiyet olsun komutanım. "

Asker selam durup çıktığında eski haline geri döndü.

Karışmalı mıydı yoksa akışına mı bırakmalıydı ?

Önündeki çay bardağı ile bakışırken sandalyesinde tamamen kaydı ve ayaklarını masaya koydu .

En azından baktırsa ?

Hem saçma bir duruma düşmez hem de içi rahat ederdi .

Kesinlikle .

Çayından bir yudum aldı.

Özellikle rütbe atladıktan beridir bir koruma kollama içgüdüsü yüklenmiş hissediyordu üstüne.

Bu da böyle bir şeydi herhalde.

1 hafta önce tanıştığı tabi tanışma da denmez konuştuğu bir çocuğa karşı hissettiği askeriyedeki herhangi bir askere hissettiği gibiydi .

Çayını içmeye devam ederken kararlılıkla özel telefonunu eline aldı ve rehbere girerek bir arama başlattı .

"Alo kardeşim?"

"Mert naber ?"

"İyi diyelim iyi olsun be birader. Bayadır aramıyordun lan hayırsız ."

"Kusura bakma kardeşim işim ağır biliyorsun. "

" Geçen de aradım "

" Dönemedim ona da "

"İyi iyi takılıyorum oğlum sana . Ee nasıl gidiyor ? "

" Biraz dalgalı . "

" Daha yenisin ondandır. Hallolur. "

" İnşallah . Senden bir şey rica edeceğim. "

" Buyur birader . "

" Birini araştırmanı istiyorum. Ama gizli . "

" Olur olur da kim bu ?"

" Bir çocuk. "

Hattın diğer ucundan bir kahkaha sesi geldi o an .

" Ne gülüyorsun oğlum ? "

" Yok tamam tamam . Peki bu çocuğu sen niye araştırmıyorsun . Sen yüzbaşısın lan ."

"Göze batmak istemedim. Hem sen bu iş için daha uygunsun kardeşim. Göster ajancılık numaralarını ."

"Beni mi gazlıyorsun lan "

" He . "

" Pezevenk seni . İyi kapat yarına kadar gönderirim sana . "

ASKER FETİŞİ || B×B Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin