32

4.4K 191 31
                                    

Arden in ağzından


" Arkandakini  uzat . Kırmızı olanı . "

" Şu biberleri doğra.  "

İstediği baharatı ona verdikten sonra tezgahta duran yıkanmış kırmızı biberleri aldım ve doğramaya başladım.

Timur ile birlikte yemek hazırlıyorduk.
Daha doğrusu çoğunlukla o başımda  dikiliyor ve bana emirler yağdırıyordu .

" Hadi çocuk. Su kaynamak üzere . "

Hemen bir adım arkamda olan beden ile iyice gerilmiştim  zaten bir de sürekli bir şeyler söylüyordu. 
Pes etmişlikle bıçağı kenara bıraktım ve ona döndüm. 

" Ama sen sürekli böyle konuşursan ben yapamam ki . "

" Sen istedin . "

Tezgaha yaslanmış bana dönmüştü şimdi. 
Eve geri döndüğümüzde ayrıca Timur için birkaç kıyafet ve yemek malzemeleri de aldığımızdan kahvaltıyı atlamıştık . Ben de nezaketen kolunu zorlamasın diye yemeği yapayım falan demiştim ama ben ne anlardım yemekten .

Zaten sürekli de kızıyordu bana .
Neymiş dolapta yemeklik yokmuş.

"  Ama ben çok stres oldum böyle Asker Bey .Hem ben de hasta sayılırım daha. "

" Can boğazdan gelir aslanım. Bırak dilim ekmeği bu ara.   Bir şey daha vardı neydi ?"

" Yulaf . "

Yüzünü buruşturdu söylediğimle.  Ne vardı yani sağlıklı besleniyordum bir kere .

" Adamakıllı şeyler ye birkaç güne turp gibi olursun . Hadi su kaynadı bak . "

" Of ya.  "

" Yardım edeyim mi ?"

Ona nasıl bir bakış attım bilmiyorum ama gülmesini tutar gibi bir yüz ifadesi ile yanıma gelmiş ve ellerini yıkamıştı .

" Hadi sen makarnayı suya koy.  Ben sosu hallederim. "

" Tamam . "

Rahatlamışlık hissiyle ocağın olduğu tarafa gittim ve marketten aldığımız spagetti makarnayı sıcak suya boşalttım .

O da yandaki tavaya doğradıklarını koymuştu bile.
Ne çabuk doğramıştı ya.
Ben on saattir 2 biber falan  doğramıştım...

" Bence yemekleri sen yap Asker Bey .  Ben de kahvaltı falan hazırlarım . "

" Duruma göre bakarız ."

Hemen gidecek miydi yani ondan mı onay vermemişti .
Sorup sormamak arasında kararsız kalmıştım. Beni yanlış anlamasını asla istemezdim.  Bunun için sormaya çekiniyordum biraz doğrusu.  Onun için boşvererek anın tadını çıkaracaktım.

Yalnız değildim ve güzel bir tesadüf eseri Timur  ile mutfağımda yemek hazırlıyordum.  Gerisi önemli değildi. 

" İzmir güzel mi ? "

ASKER FETİŞİ || B×B Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin