Uzun gece bitip de gün ağarmasından saatler sonra ancak Çocuk derin uykusundan sıyrılabildi.
Sıyrıldı sıyrılmasına da anında başına saplanan sağlam bir ağrı ile refleksle kafasını yasladığı yere daha çok bastırdı henüz gözlerini bile tam aralamadan .Bir dakika-
Neden oturur pozisyondaydı ve iki yanından güçlü kollar tarafından sarmalanmıştı ?
Yavaş yavaş gözlerini araladı ve kafasını çevirdi.
Evinin salonundaydı tamam.
Buraya kadar her şey normaldi ta ki Komutan ın resmen kucağında yatmış olduğunu anlayana kadar.
Komutan hâlâ derin bir uykuda olduğu için - hiç hareket etmemesinden ve düzenli nefes alış verişinden anlamıştı-
kısmen rahatlamış ve nasıl bu pozisyona geldikleri hakkında düşünmeye başlamıştı.Ama zihnini ne kadar zorlasa da en son hatırladığı malesef ki onunla birlikte gittiği gemi restaurantından birlikte çıkmalarıydı.
Ne eve geldiklerini ne de ilerisini zerre hatırlamıyordu.
İşte o an Çocuğun kalbine büyük bir korku hissi yayıldı.
Ya ters bir şey yapıp söylemişse ?
Ya da yanlış anlaşılacak bir şey yapmışsa?Kafasını kaldırıp Komutan ın yüzüne odaklandı huzursuzca.
Ne yapacağını bilemedi kalakaldı yerinde . Zaten istese de hareket edemezdi ya . Komutan onu o kadar sıkı sarıp sarmalamıştı ki uyumasına rağmen o şekildeydi hâlâ.
Onun için o uyanmadan kalkamazdı Çocuk ve şu an uyanmasını hiç istemiyordu .Temkinli bir şekilde daha rahat bir pozisyona getirdi vücudunu . Komutanın göğsündeki ellerini beline indirip gevşekçe tutmuş ve öyle durmaya başlamıştı.
Ancak zaman geçtikçe içinde korku azalacağına daha büyüyordu .Çocuk kendini biliyordu .
Sarhoş oldu mu aşırı temas bağımlısı oluyordu . Saçma sapan konuşuyordu ve en fenası da hiçbir şey hatırlamıyordu .Aslında kontrollü başlamıştı. Yavaş gidiyordu. Sarhoş olmamak için dikkatliydi ta ki malum konu yine kendini ona hatırlatasaya kadar .
O noktadan sonra dağılmıştı ve işte şimdi de Komutan ın kucağında uyanıyordu.
Onu rahatsız etmiş miydi acaba?
Belki de gece boyu ağlamış acizliğini
zayıflığını ve yalnız olduğunu anlatmış da olabilirdi.Bilemiyordu .
Çünkü son 2 yıldır zevkten içmesi sayılıydı. Çoğunlukta depresif hissettiği zaman sarılırdı şaraplarına .
Yanındaki boş 2 şişe de gecenin sanki tam da böyle olduğunu söylüyordu ona.
Negatif hisler onu tamamen ele geçirdiğinde yanındaki bedende bir hareketlilik sezdi .
Komutan ağır ağır gözlerini aralarken ilk birkaç saniye dursa da alttan alttan kendisine bakan yeşilleri fark ettiğinde zihnine tek tek gecenin her bir anı düştü.
Belli belirsiz bir gülümseme dudaklarında belirecekti de ona da akşamdan kalmalık vurdu ve şiddetli bir şekilde midesi bulanmaya başladı.
Yüzünü buruşturmuş ve gözlerini geri kapatmıştı .Ama Çocuk bunu yalnış anladı .
Komutan ın kollarının gevşemesini fırsat bilerek kaçar gibi uzaklaşmış ve kendini yandaki koltuğa atmıştı.
Komutan da o kalktıktan hemen sonra daha kötü olmuş ve elini ağzına kapatarak zor bela banyoya yetişmişti.
Alkol midesine vururdu Komutanın. Çok içmezdi. Ama dün hiç sesini çıkarmamış ve Çocuğa eşlik etmişti ki zaten eve geldikleri zamanlarda çakırkeyifti ve düşünmeden rakının ardından bir de şarap içmesi çok kötü olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASKER FETİŞİ || B×B Texting
Genç KurguArden bir gece rastgele numara çevirirken nihayet on üçüncüde bir asker bulabilmişti