31

5.3K 211 35
                                    

Arden in ağzından

Uykumun arasında hayal meyal duyduğum seslerle yatağımda biraz kıpırdandım .
Ancak ses azalacağına artıyor gibiydi .
Yan tarafıma hızlıca döndüm. 

Bu sesler de neydi böyle?

El yordamıyla komodin in üstündeki telefonuma uzanıp saati kontrol ettiğimde henüz sabah 5 olduğunu görmüştüm. 

Bu saat  benim için geç bir saat değildi . Çünkü normalde  hep bu saatlerde yatıyordum ve son birkaç gündür de bu saatlerde dizi izliyor oluyordum .  Ancak günler sonra düzgün bir uyku çektiğim gece mâlesef berbat olmuş ve güne şimdiden kötü  başlamıştım...

Bu şekilde uyanmaktan nefret ediyordum .

İstemeye istemeye sıcak yatağımdan çıkarak kapıya yöneldim ve koridora çıktım. 

Dışardan geliyordu herhalde . Balkondan bakmak için tam küçük odaya  girecektim ki odanın kapısı birden açıldı. 

Uyku sersemiyle irkilip geriye adım atmış ve kalbimi tutmuştum .

" Ulan ... evde kedi olduğunu neden söylemiyorsun . Hayvanı eziyordum az kaldı.  "

" Timur ?!"

Benim ani  tepkime karşı  kucağındaki kedi ile bana ne var anlamında bakmaya başlamıştı. 

Rüya mı görüyordum napıyordum ?

" Asker Bey burada ne yapıyorsun?"

" Uyuyordum oğlum ne yapacağım. "

" Neden ?"

" Ya sabır ya selamet . Geldiler sana yine . Al şu hayvanı oğlum benden . "

Bana doğru uzatmaya çalıştığı beyaz tüylü kediye şöyle bir baktığımda hafifçe gülümsedim. 

Kedi patileriyle sıkı sıkı tutuyordu kolunu Timur un . Üstelik uyuyordu .

" Seni çok sevmiş . "

" Ben pek sevmedim . "

Tuhaf  bakışları kedide dolaştığında kendimi tutamayıp kıkırdamıştım.  Yüzü çok komikti şu an .

" Kusura bakma ya Pamuğu unutmuşum ben tamamen . O benim baktığım kedilerden . Ama pek bir mesafelidir aslında. Kolay kolay sevdirmez bile kendini . "

" Belli oluyor . "

Kolunu sıkı sıkı sarmış patilerini gözleriyle işaret ettiğinde istemsizce bir elim hafifçe Pamuğun yumuşak tüylerine gitmişti .

" Sana bayılmış resmen . Şu hale bak nasıl rahat uyuyor.  Benim bile kucağıma gelmedi daha ki 2 aydır bakıyorum ona . "

" Harbi nankörmüş ha . "

" Şşt öyle deme . "

Ben yavaş yavaş Pamuğu severken elime bir ıslaklık gelmişti. 
Parmağıma çevirip baktığımda da kan olduğunu fark etmemle endişeyle Pamuğu çekip almıştım .

Ani hareketimle irkilen kedi anlamaz bakışlarını etrafta gezdirirken ben de onun sağını solunu kontrol ediyordum. Şükür ki bir yerinde bir şey yoktu. 

Rahat bir nefes vererek Timura baktığımda o da bana bakıyordu. Sonra bakışları sağ koluna kaydığında sıkıntıyla bir nefes vermişti .

" Siktir ya off.  "

Ben hâlâ bir şey anlamadığım için öylece ona bakarken o ara Pamuk kollarımdan kurtulmuş ve Timur un yanına oturmuştu.

"Buralarda sağlık ocağı hastane falan var mı ?"

ASKER FETİŞİ || B×B Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin