54

2K 130 49
                                    

Bu bir çeşit rüya mıydı ?

Ya da o kadar içmişti ki artık hayaller görmeye başlamıştı.  Çünkü bu manzaranın başka bir açıklaması olamazdı herhalde .

Gecenin bu saatinde aniden kapısı çalmıştı ve gidip açtığında da  karşısında  Komutanı buluvermişti .
Gözünü açıp kapatmış ve birkaç kez de ovuşturmuştu bunun için  .
Ama Komutan hâlâ karşısındaydı ?
Hatta hafiften gülüyordu. 

" Gerçekliğimi başka şekilde kanıtlayayım ne dersin güzelim hımm?

Çocuğun şaşkın yüzü dağıldı ve kıkırdayıp Komutana yaklaştı hemen. 
Hatta bildiğin kucağına atlamıştı. 
Komutan hemen refleksle onu tutup yakalamış ve birlikte düşmelerini önlemişti .
Deli oğlan ikisini de yere yapıştıracaktı yoksa .

Komutan bacaklarını beline bağlamış kollarını da boynuna sarıp yüzünü oraya gömen  Çocuk ile birlikte içeriye geçmiş ve kapıyı kapatarak küçük odaya yönelmişti. 

" Çok mu özledin beni ?"

Çocuktan boğuk bir mırıldanma geldi karşılık olarak. Sonra kafasını kaldırmış ve Komutan ile göz göze gelmişti. 

" Ebet . "

" Canını yerim . "

Çocuk yine kıkırdamış ve yüzünü Komutanın boynuna gömmüş saklanmıştı bir nevi.

" Beni yemeee."

Komutan bir kahkaha attı , kucağında Çocuk ile birlikte burada kaldığı zamanda yattığı koltuğa geçip oturup sırtını da iyice arkaya verdi.
Bir süre öyle dursalar da Komutan sonunda onu omuzlarından kavrayıp geri çekmiş yeniden göz göze gelmelerini sağlamıştı. 

" Hadi anlat bana ne oldu? "

Çocuğun yüzü bir parça düşmüş ve gözlerini kaçırmıştı buna karşılık.   Canı gerçekten hiç istemiyordu ki şimdi.  Hem Komutan da üzülebilirdi sonra .  Onun için omuz silkmiş ve parmaklarıyla oynamaya başlamıştı. 

Komutan iç çekip Çocuğun eğilmiş yüzüne  uzandı ve çenesini kavrayıp kendisine bakmasını sağladı . 

" Neden anlatmıyorsun onu söyle  . "

" Üzülme diye . "

" Yine mi o mevzu  ? "

Komutan duraksamış ve kullanacağı kelimeleri dikkatle seçip devam etmişti. 
Çocuk hem sarhoş hem de hassas bir anındaydı çünkü. 

" Mesajda da söyledim güzelim sana . Sen mutsuzsan ben de mutsuzum tamam mı ? Üzülmemi istemiyorsan anlat hadi . "

" Güzelin miyim cidden ?"

Komutan ciddiyetle beklerken Çocuğun konuyla tamamen alakasız bir şey sorup tatlı tatlı bakması kalbinde bir ağrıya sebep oldu . Çenesini sıkmış ve ellerini yanaklarına çıkarıp canını acıtmamaya dikkat ederek sıkmıştı dudaklarının da öne doğru  büzüşmesine sebep olmuştu .

" Evet . Benim biricik güzelimsin.  Hadi noldu anlat . "

" Yaaa . "

Komutan ellerini Çocuğun yüzünden çekip beline indirmişti rahat anlatsın diye  .

" Partiye gittim . İlk başta çok güzeldi.  Deniz beni arkadaşları ile tanıştırdı bir sürü.  Kedişlerden bile bahsettik . Ben onları çok seviyorum biliyorsun.  Timur şimdi aklıma geldi . Sence pisiler beni niye seviyor  ? Ben onları bir sürü seviyorum diye mi hımm?"

ASKER FETİŞİ || B×B Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin