37

4.1K 151 101
                                    

Burnuna dolan yemek kokularıyla gözlerini araladı Çocuk. 
İlk birkaç saniye boş boş etrafına bakınmış sonra doğrulmuştu yerinde .

Üstündeki örtüyü ancak fark ettiğinde önce kaşlarını çattı . Yatmadan önce burada değildi ki bu .

Komutan...

Yüz ifadesi yumuşamış gülümsemeye evrilmişti bile .
Üstünü örtmüştü demek ki .
Koltuktan kalkıp mutfağına yöneldiğinde ister istemez dudaklarını yalamıştı buram buram gelen yemek kokusuyla .

Acıktığını hissediyordu.  Karnını ovalayarak mutfağa girmiş ve ocağın başındaki Komutana arkadan yaklaşarak koluna hafif yaslanmıştı ne  yaptığına bakmak için. 

" Ne yapıyorsun bana ?"

Komutan hafif gülümsedi ve yandan bir baharat alarak biraz serpti tavadaki et soteye. 

" Sana vereceğimi kim söyledi ?"

Çocuk bakışlarını hızla yemekten Komutana çevirdi.
Ne demek vermeyecekti ya ?

" Ama niye Asker Bey ?"

" Oyunbozancılık yaptın da ondan . "

" Naptım ki ?"

" Uyuyakalmışsın . Beni gezdirecektin."

" Akşam çıkacaktık  ama zaten Timur.  "

Çocuk Komutan ın ismini uzatıp koluna daha çok sokuldu.
Bu yemeği yemezse ağlardı herhalde çünkü. 

" Ne kedi gibi sırnaşıyorsun oğlum ?"

" Bana da verecek misin yemek?"

Komutan ona yandan bir bakış atmış ve kafasını sallamıştı ağır ağır. 
Çocuk hevesle dudaklarını bir kez daha yalayıp Komutandan uzaklaşarak masaya geçip oturdu bununla .

" Ne zaman hazır olur  ?"

" Az daha var. "

Kafasını sallamış ve sırtını duvara vererek Komutanı izlemeye başlamıştı. 
Geniş omuzları ve heybetli vücudunu boydan boya inceliyor arada tavadaki yemeği karıştırmasına ya da hızlı hızlı bir şeyler doğramasına dikkat kesiliyordu .
Az önce ona yaklaştığında kendi duş jellerinden birinin kokusunun yanında hafif bir sigara kokusu da almıştı.

" Bensiz sigara mı içtin?" 

Çocuktan bir daha ses gelmeyince Komutan omuzunun üstünden ona dönmüş kendisinin üzerinde somurtmuş bir ifadeyle gezinen bakışları yakalamıştı. 

" Yine neye bozuldun Çocuk . "

Çocuk omuz silkip bakışlarını çektiğinde Komutan ın dudakları yukarı doğru kıvrılmış  önündeki tavada yaptığı et sotenin suyuna bir kaşık daldırıp üfleyerek Çocuğa uzatmıştı .  

" Hadi tadına bak bakalım.  Olmuş mu ?"

Çocuk anında ona dönmüştü hevesle .
Tribini biraz sonra atardı artık .
Kendisine uzatılan kaşığa doğru uzanmış Komutanın elinden yemişti. 

Muhteşemdi!

" Çok güzel olmuş Timur. "

" Sen bence aşçı olacakmışsın da son anda asker olmuşsun  . "

" Seviyorum.  "

" Hımm?"

" Yemek yapmayı seviyorum.  Ama dağ faresi ezmek kadar değil.  "

Komutan ona göz kırparak geri yemeğine dönerken Çocuk minikçe kıkırdamış ve ayaklanmıştı .

" Ben de tabakları koyayım . Yoğurt yer misin ?"

ASKER FETİŞİ || B×B Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin