33

4.2K 189 20
                                    

Beklemiyordu.

Tam anlamıyla beklemiyordu ki duyduğu sesle ve akabinde gördüğü bedenle yerinde donakaldı Çocuk .

İfadelerini kontrol etmekte zorlandı . Ne yapacağını bilemedi .

Burada ne yapıyordu?

Bir el boğazını sıkıyormuş gibi hissediyordu .

Dejavu hissi ile çarpılmış gibi geriye gitti ve nefesini tuttu. 

"Arden.  "

Kendi sesinin yansımasını duymuştu 2 yıldan sonra yine .

Bir nebze toparlandığında ayağa kalktı ve ondan biraz uzağa duvara yaslanmış sessizce duran Komutan a doğru yaklaştı. 

Komutan orada bir gölge gibiydi.  Kollarını bağlamış ve geriye çekilmişti . Ancak çatık kaşları ve keskin bakışları Yeni gelendeydi .

Tetikteydi esasen . En ufak bir ters hareketinde atılmak için bekliyordu .

Kesinlikle aynı değildi.  Benzemiyorlardı. 
O büyük gözler aynı bakmıyordu.  Duruşları bir değil konuşma biçimleri bir değildi. 
Bir kelimeden bile anladı Komutan.

Yanıltıcı bir yanılsamaydı .

" Seninle konuşmam gerek . "

Ayrıca ekledi Yeni gelen.

" Yalnız.  "

Komutan ın kaşları daha da  çatıldı ve yanındaki çocuğa döndü.

Yeni gelen,  hâlâ kapı eşiğindeydi . İçeri girmemişti ki izin bekliyordu .

Kardeşinin yalnız olmasını bekliyordu ancak değildi. Yanındakinin  mesajlaştığı komutan olup olmadığını bilmiyordu . Onun için şüphe ile rastgele bakışları arada ona kayıyor anlamaya çalışıyordu. 

Ancak çağrısı cevapsız kalmıştı. Ne kabul edilmiş ne  de reddedilmişti . Kardeşi öylece ona bakıyordu sadece .

Elinde tuttuğu motor kaskını sıktı ve bir nefes verdi .

Geldikleri nokta buydu .

Adresini bile zor bela bulmuştu ve evine girmek  için izin alıyordu .
Bunları sindirebilirdi bir yere kadar ancak küçük kardeşinin gözlerinde gördüğü gölgeli korku son zamanlarda hissettiği hisleri şiddetlendirmişti .

Temkinli bir sesle tekrar şansını denedi.

" Önemli Arden. "

Ancak Çocuk gözlerini kaçırmış ve Komutana biraz daha yaklaşmıştı .
Artık yan yana duruyorlardı .

Aren son bir kararla içeri girdi ve kapıyı kapattı . Konuşmadan gitmek istemiyordu .
Ancak yanındakinin varlığından da son  derece rahatsızlık duyuyordu.
Yalnız konuşmak istediğini söylemesine rağmen hâlâ dikilmiş kalmıştı yerinde .
Nefretle ona döndü artık.

" Birader iki dakika bir müsade et . "

Ancak aldığı tek karşılık alaylı bir bakış oldu .
Yerinden milim bile kıpırdamamıştı ki sadece Çocuğa biraz dönmüştü. 

İkisi de ona bakıyordu şimdi.

Komutan , eğer konuşmak isterse onları yalnız bırakacaktı. Bunun için ondan bir hareket bekliyordu .

Yeni gelen ise benzer bir biçimde ancak farklı bir nokta ile. Başka şartlar altında olsa kesinlikle üstüne atılacaktı ama kendisini tutuyordu .

ASKER FETİŞİ || B×B Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin