" Az önce bulunmuş . Şimdi hastaneye götürülüyormuş komutanım. "
Gözlerini hızla aralayıp yaslandığı sandalyesinde doğrularak karşısındaki postası ile göz göze geldi.
" Ne durumdaymış?"
" Çok net bir şey söylemedi komutanım. Baygınmış. "
" İyi . Müdür ile irtibatta kalmaya devam et . Çık odadan . "
" Emredersiniz komutanım. "
Hızla oturduğu koltuktan kalkıp selam duran askerine göz ucuyla baktı.
Boynunda sabahki tutuşundan dolayı kırmızılıklar vardı .
" Bekle . "
Üst çekmecesini açarak bir krem çıkarttı ve karşısındaki askerine fırlattı .
Son anda yakalamış ve şaşkınlıkla bakmıştı komutanına posta .
Bu adamın sağı solu belli olmuyordu.
" Al sür boynuna. Bir daha da emrime uymamazlık etme anladın mı ?"
" Anladım komutanım. "
" İyi . Refleksini de geliştir. "
" Emredersiniz komutanım. "
Bunda sonra asker hemen odadan çıktı.
Timur ise hemşireyi aramıştı bilgi almak için .
Ancak Arden in getirildikten kısa bir süre sonra başka bir hastaneye apar topar sevk edildiğini öğrenmişti ailesi tarafından.....
" Beyefendi lütfen bir dakika dinler misiniz ? Bu yaptığınız çok yanlış. Hastayı böyle götüremezsiniz . Beyefendi!"
" Karışma dedik doktor . Sesini alçalt işine bak. "
Doktor yenilmişlik hissiyle ve öfkeyle abartılı bir nefes çekti içine.
Yanındaki asistan ve hemşireler de ondan farksız değildi.Genç çocuk neredeyse bir gün önce bir kazaya karışmış hasta olarak baygın getirilmişti .
Ancak yaptığı ön muayenesinde kafasına daha önceden ciddi bir darbe aldığını fark etmişti .
Yani kafasının arkasındaki yara ve burnunun kanamasının bu kaza ile bir ilgisinin olmadığını anlamıştı. Ancak daha sonra detaylı bir muayene ile birlikte bazı filmlerin çekilmesi için tekrar geldiğinde genç çocuk yerinde değildi .
Kimse de onu görmemişti. Bunda o an acilin adeta ana baba günü gibi olmasının bir payı vardı tabi .
Kamera kayıtlarına baktığında da çocuğun kendini şapka ve ceketle gizleyerek hastaneden kaçtığını görmüştü.
O an anlam verememişti. Ancak şimdiki manzara ile bir şeyler yerine fazlaca oturmuştu.
Çocuğun ailesi tam anlamıyla hastaneye ayak bastıkları ilk saniyeden itibaren öyle bir baskı kurmuş korkutmuştu ki bu kaçırma gibi olan
" hasta sevki " olayına başhekim bile karışamamıştı .Ancak onun da doktor olarak bir meslek gururu vardı ve hastasının hakkını korumak zorundaydı. Ama konuşan tek kişi olunca pek de etkili olamamıştı .
En azından dikkatli ve ambulansla götürmüşlerdi (!)
Bu da bir şeydi .
Hastanenin arka tarafından yanındakiler ile birlikte boş karanlık koridorda yürürken halâ sert soluklar alıp veriyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASKER FETİŞİ || B×B Texting
Ficção AdolescenteArden bir gece rastgele numara çevirirken nihayet on üçüncüde bir asker bulabilmişti