🐥
"Nasılsın Jimin?" Taehyung'un sorusuyla omuz silktim. Telefonda konuşuyorduk, Taemin'in bana verdiği odada yatağıma oturmuştum.
"İyi değilim," dedim. "Sadece iyi değilim, kötü müyüm bilmiyorum, ama iyi değilim." dediğimde bir küfür fısıldadı.
"Gebersin it herif!"
"Gebermesiiinn!" dedim mızmızlanarak. "Azıcık sürünsün, geberirse olmaz! Ben seviyorum onu hala."
"Ya kardeşim sendeki de ne kalpmiş be!"
"Kalp işte Taehyung," dedim yatağa sırt üstü uzanırken. "Ota da konuyor Yoongi'ye de." Kıkırdadı.
"Mochi'm, sen bu mallıkla kalbini daha çok kırdırırsın." dediğinde bir hıçkırık döküldü dudaklarımdan.
"Taehyung," diye fısıldadım. "Ben onu çok seviyorum, ben Yoongi'ye çok aşığım. Bitmesini istemiyorum, sevsin beni istiyorum, bana yine küçüğüm desin, bebeği gibi davransın istiyorum."
"Jimin," diye mırıldandı. "Senin amına koyarım." dediğinde dudak büktüm.
"Neden yaa," dediğimde sinirle bağırdı.
"GERİ ZEKALI! ÇOCUK AĞZINA SIÇTI SENİN, HALA ARKASINDAN AĞLIYORSUN!"
"YA BAĞIRMA," dedim yatakta otururken. "Ağlıyorum, çünkü aşığım ona." dediğimde hoperlörü titretecek kadar bağırarak küfür etti.
"Korkuyorum."
"KORK! AĞZINA SIÇMAYA GELİYORUM BEKLE!" Ve telefonu kapattı.
"Ehe," dedim telefonu yatağa koyarken. "Sanırım birazcık yarrağı yedim."
"Çok çok azıcık ama." ve hızla telefonu cebime atıp aşağı Taemin'in yanına indim. "Minmin! TAEHYUNG AĞZIMA SIÇMAYA GELİYOR KORU BENİ!"
"Ben korurum seni Chimchim!" diyerek göğsünü kabarttığında kıkırdadım. 5 dakika sonra kapı çalmıştı, Gunwoo hızla kapıyı açtığında koltukta oturuyordum. Taehyung hızla üstüme atladı ve kucağıma oturmuşken beni hırpalamaya başlamıştı.
"APTAL! AKLINI DA KALBİNİ DE SİKEYİM SENİN!"
"YA TAEHYUNG KAFAMI ISIRMASANA!" Diye bağırdığımda oramı buramı cimcikliyor, beni ısırıyordu.
"LAN YAPMASANA!"
"SUS! HALA O YOONGİ DENİLEN KÖPEĞİN PEŞİNDEN AĞLIYORSUN!"
"Aşk nedir bilmiyor musun sen?!" diye bağırdığımda bu sefer yumruk yemiştim.
"Aşk bu değil!"
"Taemin al şunu üstümden!" diye bağırmamla Taemin Taehyung'u belinden kavrayıp kaldırarak üstümden almıştı.
"Bırak beni!" diye bağırdığında Taemin aynı şekilde bağırdı.
"Kardeşim sakin ol!" dediğinde saçlarımı düzelttim.
"Öf, ne kadar kötüsün!"
"Kendine en büyük kötülüğü sen yapıyorsun!" dediğinde yutkundum.
"Ben sadece çok seviyorum," diye fısıldadım yeni dindirdiğim göz yaşlarım tekrar gözlerimden firar ederken. Taehyung ve Taemin'in bakışları anında yumuşamıştı, Gunwoo ise merakla bana bakıyordu.
"Ya ben o piçi çok sevdim!" derken yastığı kucağıma aldım ve dizlerimi önüme çekip dolu gözlerimle arkadaşlarıma baktım. "Kalbim çok acıyor," dedim acıyla. "Çok acıyor hem de, ya ben çok sevmiştim. Köpek gibi sevdim!" Ve Taehyung'a baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Revenge//Yoonmin
Fanfiction"Seni," diye fısıldadı Jimin nefes nefese Yoongi'nin dudaklarına doğru. "Seni seviyorum, Min Yoongi." "Seviş benimle, Park Jimin!"