BONUS-1

549 45 109
                                    

Wuaaaa BONUS BÖLÜMDE BULUŞTUK SELAMLAR CANLARIM NASILSINIZ LAN UMARIM İYİSİNİZDİR

Bu bölümde yıl geçişi var yani uzun yıl atlaması var

~Diana Oppa🐼

🐼

Jimin doğum yapalı saatler oluyordu ve Taehyung hala Yoongi'ye ulaşamıyordu, çünkü Yoongi telefonunu kapatmış sinirden gözü dönmüştü. Shin Jiwoo'nun ağzına sıçmadan rahatlamazdı.

"Hyung yeter," diye araya girmişti Jungkook. "Ölecek neredeyse!" Ancak Yoongi onun dinlemiyordu, altına aldığı adamı elleri ve adamın yüzü kanayana kadar dövüyordu.

"Karışma Kook!" derken sıktı dişini ve tısladı. "Kimin karısına yavşıyorsun lan sen?! Benim karıma ne cüretle çiçek yollar, yemeğe çıkartırsın?!" Jungkook derin bir nefes verdiği sırada telefonu çalmıştı, açtı ve kulağına götürdü.

"Söyle güzelimm, hayatımın anlamı, oy benim biricik karım söyle bebeğim!"

"ULAN İT!" Aldığı tepkiyle yutkundu. "NEREDESİNİZ SİZ?! JİMİN DOĞUM YAPTI!" O an Yoongi'nin kulakları çok alttan da olsa duyduğu isimle dikilmişti, yakasını tuttuğu herifi bıraktı ve hızla ayaklandı.

"Ne olmuş küçüğüme?!"

"Hyung şey," dedi Jungkook zorulukla.

"SÖYLE!"

"Hyung Jimin doğum yapmış!" Yoongi Jungkook'un kolundan tuttuğu gibi peşinden sürüklemişti.

"Siktir Jungkook! Siktir! Yanında değildim," diye sayıklamaya başladı. "Yanında değildim, bebeğimiz doğarken ben orada değildim! Elini tutmadım, onunla birlikte ameliyathaneye girmedim, ona eşlik etmedim! Ben berbat bir babayım, berbat bir eşim!"

"Hyung merak etme," dedi Jungkook arabanın ön koltuğunda oturduğu sırada arabayı süren Hyung'una. "Jimin bunu umursamaz, gerçekten senin bebeği ne kadar çok istediğini ve ikisini de ne kadar çok sevdiğini biliyor Hyung."

"Onun kızmasından değil Kook! Ben kızımı ilk görmeliydim, ilk defa baba oluyorum ben, onun o minik elini tutmalıydım, kucağımda sallamalı onu uyutmalıydım!" Jungkook yutkundu.

"Hyung, Jimin daha uyanmamış bebek küvezdeymiş korkmana gerek yok. Yetişeceğiz." Yoongi gaza daha da yüklenirken Jimin uyanmak üzereydi.

Taehyung, Jimin'in süslenmiş hastane odasında tekli koltukta oturmuş tedirginlikle sağ bacağını titretiyor ve sürekli saatini kontrol ediyordu. Derin bir nefes verdi ve başını arkaya atarken karnını tuttu.

"Yemin ederim stresten bende doğuracağım!" O sırada gözleri yavaş yavaş açılan Jimin'in fısıldamasıyla başını kaldırdı.

"Yoongi'm," demiş ve kısık sesiyle eklemişti eli karnına giderken. "Be... Bebeğim." Taehyung mümkün olduğunca hızlı hareket edip arkadaşının yanına gitti ve doğrulmasına yardımcı oldu.

"Jimin dikkat et," Jimin belini ve dikişlerini tutarken dikkatli bir şekilde doğrulurken Taehyung'a baktı.

"Bebeğim iyi mi? Yoongi'm nerede? Neden burada değil?" Taehyung derin bir nefes verdi.

Revenge//YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin