BONUS-2

602 45 154
                                    

Bu bölümde smut bulunmaktadır⚠️

"Ay! Öldürdü kızı psikopat!" Yoongi'm ile battaniyenin altında gece yarısı film izlerken dediğimde kıkırdadı.

"Güzel öldürdü ama," dediğinde başımla onayladım.

"Kızda güzel öldü." dedim battaniyenin üstünde kucağımdaki Holly'nin tüylerini okşarken. Başıyla onayladı beni ve yanağını başımın üzerine yerleştirdi.

"Küçüğüm," dedi sakin bir sesle.

"Efendim Yoongi'm."

"Sevişelim mi?" Omuz silktim ve sakin bir sesle yanıtladım onu.

"Olur." Başını kaldırıldı ve heyecanla bana baktım.

"Valla mı?" Kıkırdadım ve başımla onayladım.

"Valla," dikkatle Holl'yi kucağımdan aldı ve aynı dikkat ve titizlikle yere bıraktı.

"Hadi oğluşum oyun oynamaya git biraz, anne ve babanın bir kaç özel işi var." Omuzumdan ittirerek koltuğa uzanmamı sağlarken üstümdeki battaniyeyi yere fırlattı.

"Yatak odasını siktir et, hadi koltukta yapalım!" Kısa bir kahkaha attım ve kollarımı boynuna doladım.

"Tamam koltukta yapalım!" Yoongi şaşkınlıkla kıkırdadı.

"Sana ne oldu bu gece? Öldürecek misin yoksa beni, o yüzden mi bu kadar iyi davranıyorsun bana?" Tekrar bir kahkaha koy verdim gözlerine bakarken.

"Sadece kocacığımı mutlu etmek istedim," dedim gülümserken. Tek eli kazağımın altından girip çıplak tenimi okşarken dudaklarıma yaklaştı.

"Kocacığın," gülümsedim ve başımı sallayarak onayladım.

"Kocacığım." Ve dudaklarına daha da yaklaşırken fısıldadım. "Hem de canım kocacığım,"

"Jimin," diye inledi bu sefer. "Dayanamıyorum,"

Ve dudaklarımızı birleştirdi, gözlerimi kapatıp sert dudaklarına karşılık verdim. Ellerimi yeni boyattığı mint yeşili saçlarına daldırırken Yoongi'mde iki eliyle birlikte yavaşça kazağımı yukarı doğru açıyordu.

Dudaklarımızı ayırıp dudakları boynuma gömdüğünde derin bir nefes verdim ve saçlarını karıştırdım diğer elimi koluna sararken.

"Daha iki gün önce seviştik, ama seni deli gibi özlemişim." dediğimde daha da asılmıştı boynuma.

"Min Jimin," diye fısıldadı ve diliyle tenimde ufak bir yol çizdi. "Sen nasıl bir şeysin?" diye tısladı tekrar. "Sana doyamıyorum!"

"Doyma," diye mırıldandım başımı arkaya atarken. "Aç gözlü ol, gerekirse saat başı sevişelim!"

Bu sefer kazağımın izin verdiğince boynumu açmış ve dişlerini geçirebildiği kadar geçirmişti. Bununla birlikte bir çığlık attığım sırada salonun girişindeki üç küçük beden çarptı gözüme. Siktir, çocuklar kapıdaydı.

"Yoongi'm," diyerek ittirmeye çalışsam da daha çok yapışmıştı bana.

"Boş ver işimiz bitsin hallederiz." Of çocuklara travma olacak!

Revenge//YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin