18-En Başından Başlıyoruz

583 51 134
                                    

🐥

1,5 haftadır barda çalışıyordum, zordu yemin ederim çok zordu. Amına koyayım bu insanlar nasıl çalışıyordu?!

İkinci haftaya dayanan gecede yine mekan tıklım tıklımdı, ancak artık alışmıştım. Her yer kalabalıktı ve yine iğrenç şeylere şahit oluyordum.

Her yerde deli gibi içenler, koltuklarda/masalarda sevişenler vardı. Asıl garip olan burası bir gay bardı ve ben bunu bu ikinci haftanın sonunda anlamıştım...

O gün Yoongi'nin kızmasının sebebi de oradaki aptal heriflerden biriydi ve Yoongi de bir dağ ayısı olduğundan koruma iç güdüleriyle hareket etmişti.

"Woo Hyung masa 101'in servisini de yaptım," dedim nefes nefese bar masasına yaslandığım sırada diğer taraftaki Hyung'uma. "Ve çok yoruldum, beş dakika dinlesem de Soojin benim yerime çıksa. Sonra dönerim olur mu?" Kıkırdadı ve başıyla onayladı ve elinde kuruladığı bardağı arkasındaki rafa bıraktı.

"Tamamdır," dedi. "Merak etme, istediğin kadar dinlenebilirsin." Başımla onayladım ve bar taburesine oturdum, başımı arkaya attım dinlenirken. Bayağı zordu be! Başımı çevirdim ve Hyung'uma baktım.

"Biraz hava almaya çıkabilir miyim?" Başıyla onayladığında bardaki arka kapıdan barın arka tarafına çıktım.

Garsonlar ve barmenler genelde buraya sigara molası için geliyorlardı, ancak benim öyle bir alışkanlığım yoktu. Sigara içmiyor ve sevmiyordum. Ceketimin cebindeki mandalinayı aldım ve soyarken binanın dibinden ilerledim.

Mandalinaları tek tek ağzıma atarken binanın arkasına yaklaşıyordum, barın içinden gelen boğuk müzik sesi dışından kısık kısık bağrışma sesleri duyduğumda adımlarımı yavaş ve dikkatlice atmaya başladım.

"BANA İNTİHAR ETMEYE KALKIŞTIĞINI SÖYLEMELİYDİN!" Babamın sesi miydi o?

Kaşlarımı çattım ve adımlarımı yavaşlatarak duvara sindiğim sırada ilerledim. Duvarın biraz ilerisinde babam Yoongi ile kavga ediyordu?

"Zorunda değildim, Park!" Babam kaşlarını çattı ve Yoongi'ye doğru bir adım attı. Neden dolayı kavga ediyorlardı?

Yoksa Yoongi her şeyi anlatmış mıydı?

Kahretsin, merak içinde kalmaktan nefret ediyordum!

"Zorundaydın! Jimin ile tekrar birlikte olmak istiyor musun? Dediklerimi yap!" Ne?

"Tanrı aşkına, Jimin'in en değerli varlığın olduğunu söylüyorsun ama beni ondan ayrılmakla aksi taktirde Jennie ve Holly ile birlikte onu öldürmekle tehdit ediyorsun! Benden daha bipolarsın!"

Ne?

"Baba?" Şok içerisinde mırıldanmamla bana dönmüştü ikisinin de gözleri.

Yoongi bana şaşkınlıkla bakarken babam, şok olmuştu ve bu ifadesini biliyordum.

Duyduklarım, hepsi doğruydu. Babamın ifadesi bunu onaylıyordu! Babam dediğim adam aşık olduğum adamdan ayırmıştı beni, onu haftalarca belki aylarca tehdit etmişti. Hem de en değer verdiği üç şeyle Jennie, Holly ve ben.

"Yalan de," dedim gözlerim dolarken. "Hepsi yalan de! Ben o kadar iğrenç biri değilim de! SENİN BABAN İĞRENÇ BİR ADAM DEĞİL DE!" Babam bana doğru bir adım attığında Yoongi zorlukla yutkundu.

Revenge//YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin