⚠bu bölümde smut bulunmaktadır
Uzun bir bölüm oldu, -yaklaşık 3.000 kelime🤗-⚠🐱
"Jimin?" Evin içinde Jimin'i arıyordum, ancak ne o ne de Holly ortalıkta yoktu. "Neredesin?!"
Ne ondan ne de Holly'den ses yoktu, neredelerdi?
"Jimin!" Mutfağa baktığım sırada kafama dank eden şeyle kala kaldım. "Siktir," diye tısladım. "Eğer kaçtıysan seni öldürürüm Park!" diye bağırarak bakmadığım tek yere, odama daldım. Odamdaydı.
Yatağımda öyle oturuyordu, ancak normal bir biçimde değildi; kulakları arasında beyaz kedi kulakları vardı, boynunda ise siyah bir kedi tasması taşıyordu, ellerini yumruk yapıp pati misali yatağa sabitlemişti. Beni görmesiyle masumca gülümsedi ve bana baktı.
"Hoşgeldin babacığım," dudaklarım şaşkınlıkla aralanırken yutkundum ve nefesim hızlandığı sırada ona baktım.
"Ha?" Küçük bir kahkaha attı bu sefer.
"Bu kadar heyecan yapma," ben hala şok olmuş bir şekilde ona bakarken dudak büktü. "Neden uzakta duruyorsun?" ve gülümserken ekledi. "Gelsene."
Beynim orada öylece kalmamı söylerken, bedenim onu dinlememiş Jimin'e uyarak yatağa tam önüne dikilmişti. Park Jimin şuan bana kendini öldür dese, hiç düşünmeden anında yapardım istediğini.
Bakışlarındaki ifade bozulmadan gözlerime baktı ve saniyede gözlerine sert bir ifade düştü.
"Otur," dediğinde anında dizlerimin üzerine yere çöktüm. Gülümsedi. Eğildi, eğildi ve burnu burnuma değene kadar durmadı. Bakışları saniyelik pantolonumu zorlayan penisime gitti ve gözleri tekrar bana döndüğünde gülümsedi.
"Fetişin olduğunu hissettiğimi söylemiştim, 6. hissim kuvvetlidir." Zorlukla yutkunduğumda kıkırdadı.
"Sen, yani ben, yani şey." Alayla kıkırdadı ve bana yaklaştı, ardından ıslak dilini dudaklarım üzerinde gezdirdi.
Beynim uyuşmuştu, bu zamana kadar aldığım hiç bir uyuşturucu bu kadar uyuşturmamıştı beynimi. Park Jimin, bu zamana kadar tattığım en mükemmel uyuşturucuydu.
Dilini dudaklarım üzerinden çektiğinde, ne zaman kapattığımı bilmediğim göz kapaklarımı yavaşça açtım. Koyu gözleri gözlerime öyle bir bakıyordu ki, ne olursa olsun, neyim olursa olsun onu orada becermek için her şeyi yapardım.
"İtiraf et Min," dedi gözlerimin en derinine bakarken. "Babacık fetişin olduğunu söyle." Yutkundum ve gözlerine baktım.
"Babacık fetişim var," dudaklarına sinsi bir gülüş yerleştiğinde gözlerim dudaklarına kaydı.
Yavaşça bana yaklaştı ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı, anında dudaklarına karşılık verirken onu sırt üstü yatağa yatırdım ve üzerine çıktım.
Nefes nefese doğrularak uyandığımda üzerimdeki saten örtü kasıklarıma düşmüştü. Siktir, rüya görmüştüm. Evimin büyük salonunda kanepede uzanıyordum Jimin yorgun gözüktüğümü söylemiş uyumamı sağlamıştı. Holly kafesinden bana doğru havladığında elimi saçlarıma daldırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Revenge//Yoonmin
Hayran Kurgu"Seni," diye fısıldadı Jimin nefes nefese Yoongi'nin dudaklarına doğru. "Seni seviyorum, Min Yoongi." "Seviş benimle, Park Jimin!"