🐼
Taemin ve Taehyung salonla birleşik olan mutfakta bir şeyler hazırlıyorlardı, Jimin salonda koltuğa uzanmış yastığa sarılmış melodik bir şekilde ağlıyordu. Gunwoo ise de tekli koltuğa oturmuş derin nefesler vererek Jimin'e bakıyordu.
"YOONGİİİİ-İİİİİ!" Taemin ocaktaki tencereyi karıştırırken derin bir nefes verdi ve Taehyung'a baktı.
"Çok bıktım," diye fısıldadı. "Heba etti kendini, ağlamaktan mahvoldu." Taehyung yutkundu.
"Farkındayım," dedi. "En çok üzüldüğüm ise, Yoongi'nin onu sikine bile takmaması."
"Ben öyle olduğunu sanmıyorum," dedi Taemin. "Yoongi Jimin'i çok seviyor, gözlerinde gördüm. Jimin'e çok aşık çok,"
"Belli," dedi Taehyung buz gibi bir sesle. "Jimin'in vücudunu gördün mü? Her yeri mosmor, piç herif resmen seks için kullanmış."
"Öyle ki," derken ekledi. "Ayrılalı 5 gün olmasına rağmen hala geçmemiş izleri."
"Evet," diye mırıldandı Taemin. "Ama vücudu geçer, peki kalbi?"
"YOONGİ MİN!!! KOCACIĞIMMM! AHAĞĞAĞA!" Jimin'in mutfağa gelen sesiyle yutkundular.
"Mal ya bu," dedi Taehyung.
"Aşık sadece," dedi Taemin.
"Kuzen!" diye bağırdı Gunwoo. "Jimin telefonu öpüyor, hatta telefonla aşk yaşıyor!"
"EKRANDA YOONGİ'M VAR ÇÜNKÜ!" Jimin'in bağırmasıyla Taemin içeriye geçti ve hızla Jimin'in elindeki telefonu çekip aldı, eş zamanlı olarak Jimin büyük bir çığlık attı.
"YAAAAA VER! DAHA İŞİM BİTMEDİ AĞLAYACAĞIM DAHA!" Taemin Gunwoo'ya işaret ettiğinde Gunwoo Jimin'in önüne oturdu ve atılmasını engellemek için kollarını tuttu.
Taemin ise o sırada elindeki telefonda bir kaç yere dokunuyordu, en sonunda işi bittiğinde Jimin'e döndürdü ekranı.
Jimin büyük bir çığlık attı ve atıldı, ancak Gunwoo onu tutmuş engellemişti.
"HAYIR YA TAEMİN YAPMA, TAEMİN SİLME! TAEMİN LÜTFEN!"
"SUS!" diye bağırdı Taemin. "Yeter," dedi. "Arkasından ağladığın yetti. Gözünde yaş kalmadı, balon gibi oldu gözlerin, Yoongi'nin arkasından tek bir gözyaşı dökmeyeceksin artık! Her şeyi siliyorum." dediğinde Jimin çığlık attı.
"Taemin yapma lütfen! Zaten ondan kalan bütün eşyaları evle birlikte yaktım, lütfen resimleri silme! Taemin yalvarıyorum." Taemin yutkundu ve tek seferde hiç şüphe etmeden 'sil' tuşuna bastı.
"Bitti," dedi ve telefonu Jimin'e verirken Taehyung'a seslendi. "Taehyung! Ocağı kapat, mal Jimin'imizi aşk acısından kurtarmaya gidiyoruz."
Bir kaç saat sonra Taemin, Taehyung, Gunwoo ve Hyungwon bir bardalardı. Jimin 6. Viski bardağını kafasına dikti ve başını arkaya atıp bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Revenge//Yoonmin
Fanfiction"Seni," diye fısıldadı Jimin nefes nefese Yoongi'nin dudaklarına doğru. "Seni seviyorum, Min Yoongi." "Seviş benimle, Park Jimin!"