Bir şey dicem beni ve Fic'lerimi seviyor musunuz?
seviyosanız
NİYE SEVİYONUZ AMK BİR İNSAN NEDEN BENİ SEVER!
~Diana Oppa🐼
*Bir kaç ay sonra
Yoonmin-Taekook düğün gecesi*
🐣
"Jimin hazır mısın?!" demişti Taemin heyecanla. Yavaşça hazırlandığım giyinme kabininden çıkıp Taemin'in yanına geçtiğimde daha yeni duran göz yaşları tekrar akmaya başlamıştı.
Taehyung ve beni beyaz damatlıklarımız içinde gördüğünden beri salya sümük ağlıyordu.
Yoongi ve Jungkook Taehyung ve bana karşı son zamanlarda çok değişmişti, Yoongi Namjoon'un da yardımıyla bir kafe açmış orayı işletiyor, Jungkook da ona yardım ediyordu. Hamileliğimi bilmeyen tek kişi Yoongi kalmıştı, Jungkook Taehyung sayesinde biliyordu ve bende Yoongi'ye bu gece söylemeyi planlıyordum.
Jungkook ve Yoongi salonda bizi bekliyorlardı, Taehyung yalvarışlarıyla ilk önce nikahı kıyılacak çift onlardı. Nikahımızı sahilde kıydırmak istemiştik, büyük bir organizasyon yoktu. Sadece çok yakınlarımızı çağırmış, klasik düğün süslemelerini yaptırmıştık.
Taehyung Taemin'in koluna girmesiyle kırmızı uzun halıda ilerlerken Yoongi'ye bakmamak için büyük bir savaş veriyordum. Çünkü Gunwoo 54849632 tembih vurmuş, nikahtan önce birbirimizi görmenin büyük bir uğursuzluk getireceğini söylemişti.
Taehyung ve Jungkook ikilisinin nikahı tıpkı bir rüya gibiydi, tıpkı Taehyung'un hayallerindeki gibiydi. İkisinin birbirine olan aşkı, sevgisi gözlerinden kolaylıkla okunabiliyordu. Jungkook'un heyecanı ise onu çok salak biri yapmıştı, nikah memuru adını sorduğunda "Evet," demişti mal.
Bir saat sonra sıra bize geldiğinde heyecandan bayılmak üzereydim, Yoongi'yi tanıdığım günden beri ona takım elbiseyi çok fazla yakıştırırdım ve bu gün üzerinde bir damatlık olacaktı. Bu gün Yoongi ve ben sonsuza dek, ömrümüzün sonuna kadar birbirimizin olacaktık.
Kırmızı uzun halıya doğru ilerlerken tek elimi karnıma koydum, karnım çok hafif çıkmaya başlamıştı, belli olmuyordu bile. Beni gören herkes kilo aldığımı söylüyordu ve bende başımla onaylıyordum.
Babamı düğüne gelmesi için çok zor ikna etmiştik, adeta haftalarca yalvarmıştım. En sonunda sadece yarım saat kalıp gideceğini söylemişti.
Yoongi ve ben nikah saatimizi 1 saat geçe almıştık çünkü, geceye denk gelsin istiyorduk. O geceki gibi ay ışığının altında evlenelim istiyorduk ve bunun için beklemek bizim için o kadar da önemli değildi.
En sonunda vakit gelmişti ve ben kırmızı halıya yürüyordum. Biraz sonra hayatımı sevdiğim adamla birleştirecektim, gece onunla yatacak, sabah onunla kalkacaktım. Hayatımın dönüm noktasıydı bu. Sağ kolumdaki Taemin'e baktım ve gülümsedim.
"Her an bayılabilirim lütfen tut beni." dediğimde kıkırdamıştı.
"Bu geceden sonra bayılırsan ben değil kocan tutacak seni." Derin bir nefes verdim ve halının ortasında olduğumuzu ancak benim başımı kaldırıp bir kere Yoongi'me bakmadığımı hatırladım.
Hafifçe kaldırdım başımı ve nikah memurunun sağındaki sevgilime baktım, eş zamanlı olarak bütün zaman kavramımı yitirmiştim. O, o mükemmeldi. Giydiği damatlık mükemmel derecede yakışmış, onda tıpkı bir prens gibi durmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Revenge//Yoonmin
Fiksi Penggemar"Seni," diye fısıldadı Jimin nefes nefese Yoongi'nin dudaklarına doğru. "Seni seviyorum, Min Yoongi." "Seviş benimle, Park Jimin!"