20-Benim Kocam Var Ya!

547 46 199
                                    

Revenge'a özel bir Spoify çalma listesi oluşturdum, bu fic'de bulunan bütün şarkıları içeriyor. Listeye ulaşmak için İnstagram hesabıma bakabilirsiniz post olarak atacağım.

Ve minik bir soru;

Final mi yapayım yoksa uzatıp çoluk çocuklu hallerini de mi göstereyim?

~Diana Oppa🐼

🐣

"Küçüğüm," dudaklarıma değen dudakların fısıltısıyla uyanmış ancak gözlerimi açmamıştım. "Hadi uyan artık." Mızmızlanmış Yoongi'nin çıplak göğsüne gizlenmiştim ona sıkıca sarılırken.

"Hayıııırrr, uyuyacağım dahaaa." Kıkırdadı ve saçlarımı okşadı kemikli elleri. 

"Ama uyanman gerekiyor, sabah oldu ve kahvaltı yapmalıyız." Başımı kaldırdım ve masum bir ifade takınıp gözlerine baktım. 

"Lütfeeen," dedim dudak bükerken. "Zaten gece çok geç yattık, uyuyayım biraz daha. Hem çok yorgunum ben!" 

"Tamam haklısın," dedi ve o da bana baktı. "Seni dün gece biraz fazla yormuş olabilirim, ama bana da hak ver! Çok özlemiştim seni." 

"Yaaa," dedim gülümserken ve işaret ve orta parmağımla yanağını sıkarken. "Gerçekten mi?" Kıkırdadı ve başıyla onayladı.

"Gerçekten." Gülümsedim ve göz kapaklarımı kapattım. 

"O yüzden özlem gidermek için uyuyalım hadi," Bu sefer kısa bir kahkaha atmıştı. Saçlarımı karıştırdı ve bana baktı.

"Kalkman lazım saat çok geç oldu," dediğinde tek gözümü açtım ve ona baktım.

"Saat kaç ki?"

"Dört," dedi. "Akşam oldu, hadi kalkalım artık." Dudak büktüm düşünürken.

"Kaçta kalktın sen?" Alt dudağını ısırdı ve gözlerini kısıp düşündü.

"İki," dedi. "İki gibi uyandım, iki buçuk üç gibi kalktım."

"Ne yaptın yarım saat?" dediğimde gülümsedi ve saçımı kulağımın arkasına sıkıştırdı.

"Küçüğümün uyurken ki güzelliğini izledim, yüzünü izlemeyi çok özlemişim bebeğim." Yanaklarım yanarken kıkırdadım ve yüzümü göğsüne gizledim.

"Yaaa of! Utandırmasana!" Bu sefer kıkırdayan o olmuştu.

"Dün geceyi düşünce," diye fısıldadı kulağıma. "Utanacak bir şey olduğunu sanmıyorum, bebeğim." Yüzümü göğsünden çekmeden sinirle omuzuna yumruk attım.

"Gerizekalı! Of nefret ediyorum senden, çok gıcıksın!" Başını arkaya attı ve kıkırdadı.

Ardından hafifçe başını bana yaklaştırdı, koyulaşan bakışları dudaklarıma düştüğünde gülümserken kıkırdadım. Dudaklarımız birleştiğinde gözlerimi kapattım, Yoongi'nin en sevdiği anı yaşıyorduk şuan. Beni öpmeyi seviyor, sürekli beni öpmenin ona ne kadar zevk verdiğinden bahsediyordu.

Sol elimi yanağına çıkarttım ve ince nazik dudaklarına karşılık verdim. Seviyordum Yoongi'mi, benim Yoongi'mdi. Sadece benim, başka kimsenin değil.

Dudakları alt dudağıma eziyet ederken kollarımı boynuna doladığımda üzerime eğilmişti. Uzun bir süre öpüşmeye devam ettiğimizde dudaklarımızı ayırdı.

"Dün geceden sonra şimdi bir de sabah sevişemeyiz," Dudak büktüm ve güzel gözlerine baktım.

"Imh, doğru söylüyorsun sevgilim." dedim gülümserken ve hevesle ekledim. "Kahvaltı hazır mı?!" Kıkırdadı ve dudaklarıma hafif bir öpücük kondurdu.

Revenge//YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin