1 Ay Sonra...
...Bugün çok yorgun ve halsizdim. I.N ve Yeri'yi öyle gördükten sonra iyi hissetmemin imkanı yoktu, fakat bugün ayrı bir gündü.
Yatağımda dönüp dönüp duruyordum. Annem artık şirkete gitmem gerektiğini aksi takdirde kovulacağımı söyledi. Bende artık kabullendim. Aşk cidden çok acı...
Bugün arabaya binmek istemiyordum yürüyüş yapmak istiyordum ve hazırlandım, kulaklığımı taktım, yola koyuldum...
🎧
Şirkete vardım biraz erken geldiğim için kimse yoktu. Bugün kendimi halsiz ama iyi hissediyorum. Ama onları görürsem iyi olacağımı düşünmüyorum...Sınıfa girdim (Şirket okul gibi idoller dersler alır) birçok kişi gelmişti. Etrafa göz attım fakat I.N ve Yeri yoktu. Allah'ım yalvarırım gelmesin...
Yerime oturdum. Hocanın gelmesini beklerken sınıfa başka birileri girdi. Bu kişiler tahmin ettiğim gibi Yeri ve I.N'di...
El ele içeri girdiler ve sıralarına oturdular. Keşke ö‡seydim de bunları görmeseydim...
_I.N'den..._
I.N: Y/N'da gelmiş umarım beni unutmuştur.
Yeri: Bizim de aramız bozuldu.
I.N : Keşke benim yüzümden aranız bozulmasaydı.
Yeri; Ben onunla konuşacağım.
Aslında hiç iyi hissetmiyordum. Yeri'nin yanındayken de mutlu hissetmiyorum. Yani hani aşk insanı mutlu edermiş ya.
Beni neden mutlu etmiyor bu aşk ?Yüzündeki çökmüşlüğü görebiliyordum. Keşke öyle demeseydim. Çünkü o gün dedesi vefat etmiş.
Molaya çıkınca Yeri'ye gitar çaldım. Daha sonra yeri Y/N ile konuşacağını söyledi. Ve gitti...Y/N'dan...
Yeri : Y/N iyi misin ?
Y/N : ÇOK İYİYİM YERİ
Yeri: Hiç iyi görünmüyorsun ama
Y/N: Sen salak mısın?
Yeri: Ben senle burada insan gibi konuşuyorum sen bana bağırıp hakaret etmekten başka bir şey yapmıyorsun. I.N'İN SENİ SEVMEMESİ BENİM SUÇUM MU ?
Herkesin bizi dinlediğini farkettiğimde çok utandım. Fakat devam ettim.
Y/n : Burda gelip kalbimi kırmana gerek yoktu ama.
Yeri: Ben mi senin kalbini kırdım, iyi misin diye sordum. Ama eğer bunun için arkadaşlığımızı bozacaksan senin gibi arkadaş olmaz olsun...
Kai: Sakin olun kızlar cidden abarttınız...
Kalktım ve kapıya doğru koştum. I.N'de oradaydı ve yüzünde acı bir ifade vardı. Koşarak eve geldiğimde ağladım ve günlük yazdım, yemek yemedim ve uykuya daldım....
Devam edecek, oy verin....🌼✨💖