~Düğün Günü~
Bugün uyandım ve sanki çok normal bir günmüş gibi bildirimlerime baktım.
Huzur Kaynağım💋
Günaydın güzellik, bugün harika bir gün değil mi?
Tabiki harika bir gün, ha bu arada günaydın yakışıklılık
Bugün çok mutluyum çünkü siz zaten biliyorsunuz. Miyeon ve Shuhua'yla seçtiğimiz gelinliğimi giyecektim. Önce yüzümü yıkayıp saçlarımı taradıktan sonra gelinliğimi şöyle bir baktım. MükemmeldiGiydim ve aynadan kendime baktım. Düğün akşam olacak, fakat ben bir kere denemek istemiştim. Aynada kendime bakarken yanımda Jeongin'imi damatlıkla hayal ettim. Oha çok güzel.
Bugün çoğu idole tatil vermişlerdi. Bu güzel birşeydi ve düğünüme gelebilirlerdi. Ayrıca akşam düğüne kadar Jeongin beni göremeyecekmiş. Annem bunun uğursuzluk getireceğini söyledi. Aslında ben pek uğursuzluklara inanmam ama benim melek annem ne diyorsa doğrudur...
Fakat bugün şirkete gidersem eğer Jeongin'i görürüm bu yüzden evde kalacağım. Dün düğün salonuna bakmaya gittik. Mükemmel ve büyüktü. Ayrıca orada gelinin hazırlanma odası bile var. Orada hazırlanmam gerekiyor. Öğlen saatlerinde Miyeon'la eşyalarımı götürmeye gideceğiz. Çok heyecanlıyım.
Sokağın Kral Çocukları 👑
Hyunjin: Lan ben niye bu kadar heyecanlandım.
Felix: Harbi he
I.N: Hyunjin gelinliği giyince ablanın yanına gidip fotoğraf çeksene merak ediyorum valla
H
yunjin: Oldu canım başka
I.N: Aga be
***
Kahvaltı yapmak için aşağı indim. Annem beni bekliyordu.Y/N: Günaydın anneciğim
Annem: Günaydın kuzum bugün...
Gözleri doluyordu.
Annem: Senin bu evdeki son günün
Benimde gözlerim dolmuştu.
Y/N: Anne hep geleceğim söz
Annem: Bir çatal kaşık daha eksiliyor yani
Y/N: Anneee bak düğün günümde ikimizide ağlatacaksın.
Annem: Kızım, umarım hayırlı olur.
Annem bana sarıldı. Bende ona sımsıkı sarıldım.
Ağlamaya başladık.
Y/N: Anne merak etme cidden geleceğim söz. Ayrıca Jeongin çok iyi biri biliyorsun.
Annem: Biliyorum ne kadar güzel bi kalbi olduğunu, sana bakabileceğini. Ve ayrıca seninde bana sürekli geleceğini biliyorum. Fakat biliyorsun anne yüreği işte...
İkimizde bir süre sarıldıktan sonda kahvaltımızı yaptık. Jeongin bana sürekli mesaj atıyordu. Annem bildirim seslerimden ve gülüşümden Jeongin olduğunu anlamıştı.
Annem: Eeeh bu çocuğun işi gücü yok mu kızım sana mesaj atıp duruyor bi rahat bıraksın a aaa
Y/N: Tamam tamam