19. BÖLÜM

411 20 10
                                    

Partiye gelmiştik. herşey mükemmeldi dizayn edilmiş bir salon ve süslenmiş duvarlar...

I.N'le birlikte içeriye girdik ve şirketteki çoğu idol buradaydı. çok sevinmiştim.

Y/N: Yang ben bir kızlara bakayım geleceğim tamam mı

I.N: Çabuk ol amaa

Y/n: tamamm

Nayeon ve Mina'nın yanına geldim dans ediyorlardı. ben gelince durdular.

Nayeon: AA hoşgeldin yn

Y/N: hoşbuldumm

Nayeon kolumdan tutup Parti'nin ortasına doğru fırlattı kendi ve minada geldi. Hep birlikte delirmiş gibi dans ettik...

buradaki dansı yaptık ve herkes çok çok beğendi. herşey çok güzeldi fakat jeongini göremiyordum. etrafa bir göz attım. biraz insanların arasından geçtim. bir masanın başında onu gördüm fakat fakat...
yanında biri daha vardı. yeri onun dudağını öptü ve gitti. ben de öyle dona kaldım. Jeongin beni fark etti...

I.N: Hey Y/N göründüğü gibi değil

Y/n benimle dalga mı geçiyorsunn?

İ.N : hayır Y/N hayır

YN; ya bir git yaa

Bende arabaya bindim ve eve vardığımda ağlayarak koştum..

Bunu dinleye dinleye ağladım. evde dört dönüyordum. nasıl olabilirdi ? Beni seviyor sanıyordum.

Kapı çaldı bende bir anda kapıya koştum ve delikten baktım. I.N'di.

Y/N: açmayacağım

I.N: Y/N aç şu kapıyı

Y/N: açmaz sam nolur

I.N gitti..

HEY bu kadar mıydı bu kadar mı yani. kesin Yeri'nin yanına gitmiştir. parti nasıl olsa eğlenceli değil mi...

Kapı tekrar çaldı. Eunwoo'ydu. Kapıyı açtım. Kapının yanında I.N'i görünce kapıyı ittirdim fakat I.N kapıya elini dayamıştı. Eunwoo kaşla göz arasında kayboldu.

I.N: beni dinleyeceksin Y/N...

......

AZ oldu ama nneeeyyysee

I.N | Mess ✓ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin