...
Junh: Herşey Tamamdır Jeongin ve Y/N'ın arasını bozdum.
Ha-ru: Oooo harika, bir ara yanıma uğra da sana emanetini vereyim.
Junh: Hmm para peşin kırmızı meşin diyorsun
Ha-ru: Tabiki
*Telefonu kapattı*
Ah herşey planladığım gibi, düğünden 2 gün geçtiği halde barışamadılar ama ben biliyorum onlar birbirlerini seviyorlar, eğer barışırlarsa da bir B planım var tabiki...
Y/N'ın ağzından ⚠️
Ağlıyordum sadece ağlıyordum, işler nasıl bu raddeye geldi anlayamıyordum. Düğünden sonra tam iki kez özür diledim. Ama zaten hâlâ gerçek amacımı ne yaptım ne ettim anlatamadım.Jeongin'siz bir hayat, ah düşünmek bile istemiyorum cidden...
Hazırlandım ve şirkete gittim. Bizim dedikodu grubunun yanına gittim ve oturdum.
Hyuna; Y/N özür diledin mi?
Surat asarak.
Y/N: İki kez diledim fakat olmuyor, ben ne yapacağım ne...
Shuhua: Ah keşke Jeongin'e de söyleseydin.
Y/N: Keşke
Junh: Merhaba ne yapıyorsunuz?
Ayağa bir anda kalktım.
Y/N: Zıkkım yapıyoruz, defol git
Junh: Ben bişey yapmadım Y/N, sen kabul etmeseydin böyle olmazdı.
Y/N: Sus ve git lütfen
Junh: Peki
---
Eunwoo'nun ağzından ⚠️
Bir yandan Y/N için üzülürken, bir yandan Wheein'e nasıl açılsam diye düşünüyordum ki, Buldum...
~
JYP şirketinin anons odasına girdim. Tamda mola zamanında gitmiştim. Çoğu kişi ve Wheein de ortak alandaydı. Çok heyecanlıydım. Ve mikrofona ağzımı yaklaştırıp düğmeye bastım.
Konuşmaya başladım~Ses deneme 1,2,3
Herkes bir anda hoparlöre baktı. Benim olduğumu anlamışlardı. Zaten JYP'nin çalışanları da işime karışmasın diye kapıyı kilitlemiştim.
~Ben Cha Eunwoo ve hayatımda bazı değişiklikler oldu. Ve onu buradan duyurmak gerekiyordu
Herkesin kafasında bir soru işareti oluşmuştu. Merak ediyorlardı.
~Hayatımda hiç bu kadar mutlu olduğumu hatırlamıyorum, onun yanındayken kalbim güm güm atıyor ve bilincimi kaybediyorum. O kişi benim hayatımın cidden çok değiştirdi. Hayatım bir yapbozsa o son parçayı bulup yerine koydu.
Hâlâ herkes şaşkındı. Kimden bahsettiğimi çok merak ediyorlardı. Bazıları zaten biliyordu...
Jyp'nin asistanı kapıyı zorluyordu.
Asistan: AÇ ŞU KAPIYI NE YAPIYORSUN BU YASAK!
Umrumda degildi...
~Aslında daha fazla uzatmak istemiyorum. Ben seni çok seviyorum, sana aşık oldum Wheein...
Bir yandan konuşuyor bir yandan kameradan Wheein'ini izliyordum o kadar güzel ki... Çok mutluydu. O anda bu planımı söylediğim idoller Wheein'e doğru konfeti patlatıyordu.
~Bu şarkı benim tek aşkım olan Wheein'e gelsin...
Şarkıyı başlattım ve kapıyı açtım. Asistan bir anda yere düştü.
Asistan: Çok romantik haa
Eunwoo: Hee
Wheein'in yanına geldim.
Tam karşına geçtim.
Eunwoo: Wheein seni çok seviyorum
Wheein: Bende seni Eunwoo...
Sarıldık. İkimizde bu anı bekliyor gibiydik. Çok mutluyduk, herkes alkışlıyordu. Sarılırken Y/N'ı gördüğümde yıpranmış ama bizim adımıza sevinen bir ifadeyle baktığını gördüm.
Gözlerimizin ve dudaklarımızın arasında 5 cm vardı. Kalbim çok hızlı atıyordu. O anın güzelliğiyle kendimi Wheein'e bıraktım...
~~~