22. BÖLÜM

370 23 9
                                    

Y/N: Bırakın beni

Yeri: Hemen canım çözün şunu

Bütün kızlar gülmeye başladı.

Yeri: Sen dedin diye hemen çözücez mi sandın mal Y/N, her neyse Jeongin'i rahat bırak

Y/N: nE?

Yeri: Sağar mısın kızım sen

Y/N: Bana bak o beni seviyor bende onu seviyorum biz birbirimize aşığız tamam mı ve senden nefret ediyor.

Yeri elindeki sopayla bana vurmaya başladı. Acıyla inledim. Çok acıyordu, gözlerimden yaşlar gelmeye başladı. Sonra gözlerimi kısıp ileriden gelen üç adama baktım.

Y/N: Heyy beni kurtarın beni kaçırdılar!!!

Adamlar bana doğru yöneldiler. Kurtulmuştum, en azından öyle düşünüyordum.

Adamın bir tanesi dibime geldi, kemerini çıkarıp vurmaya başladı. Diğer adamlar da bana arada tekme atıyor arada dalga geçiyorlardı.
Canım öyle yanıyordu ki vücudumdan kanlar akmaya başladı. Sonra biri daha geldi, Hayır bunu kaldıramam...

Benim için her yer karanlıktı sadece bir kaç gölge görebiliyordum. Gelen adam bana kemeriyle vuran adamın ensesinden yakaladı ve yere fırlattı. Öbür adamların da işini bitirdi. Bu adam cidden iyi biriydi zaten Yeri ve kızlar da gitmişlerdi ama ben hâlâ acı içindeydim.

Adamlar yere serildi ve beni kurtaran adam bana sarıldı. Ama neden?

Sonra tanıdık bir kokunun olduğunu farkettim. B-bu Jeongin'di...

Jeongin ellerimi çözdü. Beni ayağa kaldıracakken çok güçsüz olduğumu görüp beni kucağına aldı. Bir süre bakıştık.

Y/N : (yorgun bir şekilde) seni seviyorum

I.N: Bende seni...

Beni hastaneye götürdü. Artık guvendeydim I.N benim yanımdan hiç ayrılmadı. Onu çok seviyorum...♥️

............

Yeri'nin ağzından...

Yeri:(Ağlayarak) Hayatımın aşkını o şıllığın ellerine verdimğ

Joy: Kızım bak İ.N Y/N'i seviyor sen bence Jeongin'i sevmiyorsun ayrıca

Yeri: Nasıl yani

Joy: Geçende sen Kai'den ayırmıyordun gözünü 🙈

Yeri: Haklısın ya Kai varken kim sevsin sümüğü...

Irene: Bişey dicem geçende de Dawn'a bakıyordun.

Yeri; Ah evet ikisini de seviyorum.

Seulgi: Ama Dawn"ın sevgilisi var biliyorsun Yeri, hayır...

Yeri: Bir günde biz o₹ospu olalım değil mi...😏

Irene: 😳

______________

Devamı için Oylarrrr♥️😁💗🙈

I.N | Mess ✓ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin