HareSabah alarmın sesiyle uyandım demek isterdim ama ben o kadar şanslı değilim .kapım öyle bir görültüyle açıldı ki yataktan sıçrayıp yere düştüm .homurdana homurdana yerden kalkıp içeri giren kişiye yani sevgili kuzenime baktım .
"Hare inanamıyorum sen hala yatıyor musun ?"
"Yok canım ne yatması halay çekiyordum !"
"Of hare saat 7.30 geç kaldık "
"Nereye geç kaldık acaba alt tarafı lisenin ilk günü gerizekalı ilk günü"
beni umursamayan sevgili kuzenim yani Cansu hanım dolabıma giderek kapağını açıp içinden okul üniformalarımı çıkartıp çalışma masasının üzerine bırakıp bana döndü .
"10 dakikan var hazırlanman için süren başladı " dedi .
Bir kez bile dönüp bana bakmadan odadan çıkıp gitti . Cansu gider gitmez kendimi yatağıma bıraktım .iki dakika yatakta kaldıktan sonra söylene söylene ayağı kalktım yoksa gerçekten beni döverdi bu kız ,oflayıp banyoya girdim . Banyo küçüktü ama benim odamdaydı . hihaha yaşasın kötülük Cansu'yla bu oda için çok kavga etmiştik ve ben kazanmıştım.
Biz küçüklükten beridir hep yanyayız bu yüzden gözlerimizle bile anlaşabiliyoruz .kısa bir duş aldıktan sonra banyodan çıkıp kıyafetlerimi giydim .aynanın karşısına geçip kendime bir göz attıktan sonra dudaklarımın çok kuru gözüktüğüne karar verdim ve birazcık parlatıcı sürdüm .Böyle daha güzel oldu .Kendimle bakışmayı bırakıp odadan çıktım .Aşağıdan sesler geliyordu . Kesin herkes mutfaktaydı . O yüzden adımlarımı oraya yönlendirdim . Mutfaktan içeriye girdiğimde bütün gözler bana döndü .Ay kendimi artist gibi hissettim.
"Günaydın ev halkı ben geldim gün ışığınız" dedim gülerek .
Hepside bir ağızdan günaydın derken sevgili kuzenim Ali'cik bana taktığı lakapla beni cevapladı .
" günaydın kızıl kafa " diyerek beni sinir etti .
Ne olmuş yani kızılsam sanki benim suçum arkadaş ,ona dönüp bende "Günaydın sarı kafa " dedim ve onlara doğru gidip ilk önce en başta oturan dayımı öptüm sonra yanındaki yengemi öpüp sarışınıma döndüm .
"Sen her geçen gün biraz daha mı çirkinleşiyorsun ne?"
Kesin çarpılacaktım .Bu iki kardeş çok güzellerdi .Ali benim dediğime kahkaha atıp bana sarılıp yanağımdan öptü .Bende onu öpüp Cansu'nun yanına oturdum.
Onları gerçekten çok seviyordum benim ailemdi . konuşa konuşa kahvaltı yaptık . Ben Ali ve Cansu çantalarımızı alıp ayaklandık . Okula gitme zamanıydı. Ali yanıma gelip kolunu omzuma atıp saçlarımdan öptü . Bu benim gülümsememi sağladı.Beni hiçbir zaman Cansu'dan ayırmamıştı.Ay duygusala bağlamadan kestim düşünmeyi o sıra da Cansu konuşmaya başladı .
"Abi sende okula gelecek misin ?"
"Yok kızım inek miyim ben ilk günden gideyim" dedi .
Ali'nin dedikleriyle ben kahkaha atarken Cansu surat astı . Çünkü kendisi tam olarak öyleydi ve Ali bunu bildiği için kasten öyle söylemişti .Bende Ali'ye katıldım .
"Aynen ya bende gitmek istemiyorum . Aliş beni de götür yanında lütfeeen "
Sonunu kasten uzattım . Belki beni de götürürdü .tabi düşündüğüm gibi olmadı .
"Oldu başka ,siz küçükler okul yoluna ben kendi yoluma sizi bırakır giderim "Ben somurturken Cansu Ali'ye darbeyi indirdi . Oh canıma değsindi.
"Abi gelmezsen seni babama söylerim bizi yalnız bıraktın diye"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sedefli Çocuk
Teen Fictionbu liseye gelme amacımız bir şarkı yarışmasıydı . şu karşımdaki çocuğu görmemle kalbim atmayı bıraktı aman allahım o bi- bir sedef hastasıydı ama dikkatimi çeken bu değildi o bu hastalığa rağmen ben buradayım diyordu. dürtülmemle gözlerimi ondan çe...