Hare
Hafta sonu çabuk geçmişti. O gün Sedef'ler gittiğinde Gizem de Ali'nin odasından koşarak inmişti .Ali arkasından gelir diye tahmin etmiştik ama gelmemişti .
Gizem'e sorduğumuzda cevaplamamıştı bizi hatta yorgun olduğunu söyleyip eve gitmişti hafta sonu kızlar olarak buluştuğumuzda ise işim var diyerek gelmemişti her iki günde ,bildiğin bizden kaçıyordu.
Ali ise etrafta dalgın dalgın dolanıyordu .
Her ne olduysa ikisini de kötü etkilemişti.Biz böyle olacağını tahmin etmemiştik.Bugün ise Ali bizi okula bırakacaktı ilk defa yüzünü asıyordu ve bu hiç hoşuma gitmedi.Gizem'le konuşmam lazım ne Ali iyiydi nede Gizem aralarında ne geçtiyse düzeltmeleri lazımdı .Okula vardığında kenarda durup inmemizi bekledi .
Ona döndüğümde önüne bakıyordu .
"İyi dersler Ali'm "dedim bana dönüp gülümsedi zoraki olduğu belliydi.
Cansu dayanamadı " Abi iyi misin ?bir şey mi oldu?" Diye sordu.
Ali başını iki yana sallayıp "Yok bi şeyim güzellik yorgunum ondandır " dedi solgun sesiyle Cansu'yla bakışıp aynı ona eğilip yanağından öptük. Öpmemiz onu gülümsetti .O da kısaca öptü bizi inerken ona el salladık.
"Sence aralarında ne geçti ?" Cansu'ya baktım. "Bilmiyorum ki böyle olacağını düşünmemiştim " dedi Cansu bende düşünmemiştim.
"Kızları arasana gelmişler mi ?"
Cansu Gece'yi arayıp gelip gelmediklerini sordu . O sırada kantine sessiz sessiz yürümeye başladık kızlar oradalardı.
Kantine girdiğimizde kızlar cam kenarında oturmuştu . Uygar'lara baktığımda bizim kızların biraz ilerisinde oturuyorlardı.
Onları es geçtim bu sefer gizem'le konuşmam lazımdı.Gizem bizi gördüğü an ayağa kalktı gideceği sırada "Otur oturduğun yerde "diye birazcık bağırmış olabilirim .
Uygar'lar bana bakıyordu rezilsin Hare rezil !onlara gülümsedim ve kızların yanına gittim.
"Günaydın bebekler "
"Günaydın Hare " Gece karşılık verirken Gizem kafasını eğmiş konuşmamıştı.
"Gizem'im iyi misin ?bize ne olduğunu anlatmak ister misin?" diye sordum.
Sesim anlayışlı çıkmıştı bu Gizem'i rahatlattı.Başını kaldırıp bana baktı gözleri dolu doluydu.
Cansu'nun "Neden bizden kaçtığını sorabilir miyim acaba?" sitemli sesiyle gözyaşları akmaya başladı.
Cansu yerinden kalkıp gizem'in yanına gidip arkasından sarıldı "Ağlama sulu göz biz aranızda ne geçerse geçsin senin arkadaşınız anladın mı beni ?şimdi sil şu yaşları çirkin oluyorsun" dedi.
Bende Cansu'yu desteklemek amacıyla gizem'in ellerini tuttum."Ali'yle olursun olmazsın bu arkadaşlığımızı etkilemez"dedim .
Gizem sakinleşip "Teşekkür ederim kızlar" diyerek gülümsedi.
"Ama bu demek değil ki merak etmiyoruz ne oldu o odada sen kaçtın!?" Sorumla bakışlarını kaçırdı.
Gece bana bakış atıp uzatmamamı istedi.
Şimdilik susarak Gizem'e zaman verdim sınıfa çıktığımızda sorardım."Uygar'ın yanına gidip geliyorum" diyerek ayaklanıp onların masalarına gittim .
"Günaydın arkadaşlar" diyerek Arya'nın yanındaki boş sandalyeye oturdum.
Hepsinin şaşkın suratları çok tatlıydı.
Ve neden Uygar'ın kucağına değilde sandalyeye oturduğumu merak ediyorlardı.Uygar bile ilk şaşırıp sonra o umursamaz ifadesini takındı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sedefli Çocuk
Teen Fictionbu liseye gelme amacımız bir şarkı yarışmasıydı . şu karşımdaki çocuğu görmemle kalbim atmayı bıraktı aman allahım o bi- bir sedef hastasıydı ama dikkatimi çeken bu değildi o bu hastalığa rağmen ben buradayım diyordu. dürtülmemle gözlerimi ondan çe...