Hare'nin ağızdan
Uygar'ın kulağına fısıldadığımda irkilip bana döndü zaten dibinde olduğum için dudağı çenem ile dudağım arasındaki boşluğa değdi .
Gözlerimi büyüterek ona bakarken o direkt önüne döndü.
Bunu bende beklemiyordum acayip güzel hissettim.Yerimde doğrulup önüne geçtim.
"Selam gençler ben geldim " dedim neşeyle.
Galiba dillerini yutmuşlardı bizimkiler hiç umursamadan masadaki boş yerlere oturunca bende ait olduğum yere oturdum evet doğru tahmin Uygar'ın kucağına oturdum.
Oturur oturmaz geri kalktım eteğim zaten kısaydı Uygar'ın bacaklarına oturunca daha da kısaldı altımda çorap yoktu ve rahatsız ediciydi .
Diğerleri sorun etmeden oturmuştu.
Cansu'nun bana seslenmesiyle ona döndüm."Neden oturmuyorsun?" Dedi . Sanki cevabımı bilmiyordu!
"Etek çok kısa çorapta giymediğim için rahatsız oluyorum "
Açıklamamla Cansu ofladı ve "İllaki bugün gidelim diye tutturmasaydın çorapsız gelmezdik değil mi ?" Diyerek sitem etti.
"Ne bileyim ben hem suç bende değil okulun sahibinde kıç kadar etek tasarlamışlar kızlara giydiriyorlar "
Tekrardan Uygar'ın bacaklarına oturdum ama eteğime dikkat ederek oturdum .
O sırada şaşkınlık içerisinde olan masadakilerden ses çıkmıyordu.Şaşkınlıktan kurtulan ilk Mert oldu "Sen bizim o-kulun üniformasını mı giydin yoksa bana mı öyle geliyor?" Şaşkınlıktan kekelemişti.
Tam cevap verecektim ki Gece'nin araya girmesiyle sustum."Sana öyle geliyor tatlım gözlerini aç kapa yok olacağız biz"
Gece dalga geçer gibi konuşunca Cansu uyarı amaçlı"Gece "diyerek susmasını istedi.
Gece umursamadan"Ne ! saçmalayan o bende karşılık verdim sadece "
Mert hışımla geceye döndü."Sen kimsin ki kızım sana mı sordum üzerine alındın!" Sinirlenmişti.
Gece dik bir pozisyonuna geçince ortalığın karışacağını anladım .
"Gençler benim için kavga etmenize gerek yok hepinize yeterim " Komiklik olsun diye konuşurken kimse gülmeyip aksine yüzlerini buruşturup bana baktılar bende uygar'a döndü.
"Sence de komik değil miydi ?" niye ben her konuştuğumda herkes yüzünü buruşturuyordu.
Uygar da kısa bir an yüzünü için buruşturmuştu.Ofladım ve önüme döndüm dönmemle
Sedef'le göz göze geldik tek kaşımı kaldırıp "Hayırdır güzellik bir şey mi oldu ?"
Sedef gülüp "Sen şimdi abim için mi buraya geldin?""He ya kıymetimi bilse içim yanmaz yakında ferhat olup dağları deleceğim onun için " dedim dalga geçerek, Sedef dediğime güldü.
Sedef etekler hakkında bilgi verince gözlerim büyüdü.
"Bu arada okulun standart etek boyu bu babamla alakası yok?"
Söyledikleriyle Uygar'a döndüm sonra tekrardan sedefe yönelttim bakışlarımı
"Okulun sahibi baban mı?" Şansımı seveyim!
"Evet ama etekleri o tasarlamadı"gülerek konuşmasıyla utandığımı hissettim.
"Okulun etekleri çok güzel canım tek kusuru bile yok " u dönüşü yapmamla
hepimiz gülerken Uygar takmamıştı .Konuyu değiştirmek amacıyla Sedef'e bir soru yönelttim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sedefli Çocuk
Teen Fictionbu liseye gelme amacımız bir şarkı yarışmasıydı . şu karşımdaki çocuğu görmemle kalbim atmayı bıraktı aman allahım o bi- bir sedef hastasıydı ama dikkatimi çeken bu değildi o bu hastalığa rağmen ben buradayım diyordu. dürtülmemle gözlerimi ondan çe...