Hare
Yanlış duymuştum değil mi? Yoksa karşımdaki kız Uygar'a hakaret etmemişti .
Uygar öyle bir kasıldı ki o zaman anladım . Demişti o kelimeleri ,yutkunup Uygar'dan ayrıldım ve karşımdaki kıza daha dikkatli gözlerle baktım.
Esmer orta boylu mavi gözlü biriydi .yüzüne sürdüğü makyaj düğünlük bir makyajdı .
"Sen ne dedin ? umarım ben yanlış duymuşumdur "
resmen tıslayarak konuşmuştum .çirkin bir kahkaha atıp konuşmaya başladı ."Ya baksana şunun yüzüne, sevilir mi bu ?doğruyu söyle parası için mi birliktesin ?yol yakınken dön bence değmez " dedi .
Allahım susmuyordu ve Uygar'a hakaret etmeye devam ediyordu .Daha fazla dayanamayıp kıza doğru yürümeye başladım. Tam karşısında durunca da yüzüne sert bir tokat attım .
Galiba fazla sert vurmuştum çünkü ses kantinde yankılandı .Kantindekiler bize bakıp suspus olmuşlardı.Kızın kızaran yanağına bakıp, gözlerimi gözlerine çıkarttım.
"Senin kalbinin çirkinliği kadar değil onun yüzündeki lekeler " dedim soğuk sesimle .
Kız bana öfkeyle bakıyordu .Gücü yetse dövecek sanki, bana bir adım yaklaştı .
"Sen bana nasıl vurursun ?kimsin ki sen ?" Öyle bir bağırdı ki ,kulaklarım çınladı .Normal konuşsa anlamayacağım sanki , sinirle yüzüne karşı konuştum .
"Ben kimim ?az önce hakaret etmeye çalıştığın çocuğun sevgilisiyim ve bil bakalım şuan da kimi dövmek istiyorum"
Gözlerimden alevler çıktığını hissediyorum ki ,bu ona da yansıdı .
Yutkunduğunu gördüm yine de atarlanmaya devam etti ."Ne ?sevgili mi ?kimi kandırıyorsun kızım .kesin parası için birliktesin onla"İçimden sabır çektim . Konuşacaktım ki Sedef'in sesiyle sustum .
"Bana bak derin seni öldürmemi istemiyorsan kapat çeneni artık "Sedef'in sesi öfkeden titriyordu.Haklıydı .Abisine laf atılıyordu ve bu laflar benim canımı acıttıysa onu düşünemiyorum.
"Oo kuzen sen konuşmayı bilir misin ki ?"
Kızın alaycı sesi daha çok sinirlenmeme sebep oldu "O konuşmayı bilir mi bilmiyorum ama sen insanlığı bilir misin?ben karşımda göremiyorum öyle birini " dedi Cansu laf sokarak, kız arsız biri çıktı ."Bana bak kızım sen benim kim olduğumu biliyor musun?" Mavi gözleri kinle parlıyordu.
"Obama'nın kızı mısın yoksa? eee burada ne işin var ?" Cansu onunla dalga geçmeye devam ediyordu . Kız sinirden kıpkırmızı kesildi .
"Seni mahvederim haddini bil ,bir pislik için bana karşı gelemezsin " Cansu'ya hakaret edince , kardeşim karşılığını verdi .
"Pislik mi ?sen hiç aynaya baktın mı? Sanmıyorum .baksaydın eğer ,kalbinin pisliği yüzüne vurduğunu görürdün " dedi kardeşim. Gurur duyuyorum onunla .
Sınıra gelmiştim .Biraz daha konuşsa dövmekten beter ederdim . Cansu'nun dediklerini umursamadan bir sandalye çekip Uygar'ın yanına oturdu ve ona hitaben konuştu .
"Sence bu kız seni seviyor mu yoksa diğeri gibi paran için mi birlikte seninle kuzencim ?"
Ne diyordu. diğeri kim ? sevgilisi miydi? Para falan diyordu . Uygar'la parası için mi birlikte olmuştu?bu gurur kırıcı bir davranıştı .Kim bilir Uygar ne kadar da üzülmüştü.
Uygar kıza bakmadan cevapladı . Sesinde hiç duygu kırıntısı yoktu .
"Seni ne ilgilendiriyor sevip sevmemesi para için olup olmaması ,sen bile para için yanaşmadın mı bana ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sedefli Çocuk
Teen Fictionbu liseye gelme amacımız bir şarkı yarışmasıydı . şu karşımdaki çocuğu görmemle kalbim atmayı bıraktı aman allahım o bi- bir sedef hastasıydı ama dikkatimi çeken bu değildi o bu hastalığa rağmen ben buradayım diyordu. dürtülmemle gözlerimi ondan çe...