HareKantinde onun çığlık atıp yere düşme sesi yankılandı .Kantinde ki herkes bize bakıyordu umrumda olmadan yere düşen kıza eğildim .
" Kusura bakma Yanlışlıkla oldu " dedim alaylı sesimle yüzü sinirden kırmızı kesilirken ben zevk aldım .Doğrulup Sedef'le bizimkilerin yanına giderken onun sesiyle durdum .
"Bu yanına kalmayacak tamam mı ? " Ona dönmeden karşılık verip yürüdüm .
" Heyecanla bekliyor olacağım "
Masaya yaklaştığımızda uygar'ın yanına oturdum .
"Günaydın " neşeli sesimle hepsini selamlarken Uygar'ın elini tutup dudaklarıma yaklaştırdım ve elinin üstüne yumuşak bir öpücük bıraktım .Hareketimle Uygar elini çekerken ona döndüm . Yüzünün hafif kızardığı görünce içimden güldüm sabahta o beni utandırmıştı .Masadakilere baktığımda yüzüme anlamsız bakışlar atıyorlardı dayanamayıp sordum .
"Niye yüzüme bön bön bakıyorsunuz ?"
Mert cevapladı beni " Delen'i kasten düşürüp onla uğraştığın için olabilir mi ?" Kasten kısmına vurgu yaptı .
" Yanlışlıkla oldu bi kere " dedim kendimi savunmak için yoksa hepsi kasten yaptığımı biliyordu .
Uygar'a döndüğümde ise kaşları hafif çatık bana bakıyordu.Hapı yuttum o kızın ona yaptıklarının yanında benimki hiçti .
" Ne bakıyorsun öyle ?" umarım o kız için tavır almıyordu .
"Neden yaptın?" soruma soruyla karşılık verdi .
"Sinirimi bozdu " dedim .
"Sabah sabah" tatlı şey .
"Evet olamaz mı ?" kolum cimciklenince yapan kişiye baktım .
Cansunun öfkeli yüzüyle karşılaşınca yutkundum .
"Cansu'm " dedim demesine de dinlemedi .
"Sus Hare sadece sus" diyerek ayaklandı .
Bir açıklama yapmam lazımdı şimdi .
Zil çalınca hepimiz ayaklandık Cansu çantamı bana verip önden yürüdü ." Cansu durduk yere niye trip attı ?"
Gecenin sorusuyla üzgün bakışlar attım .
"Onu kızdırdım da "
"Geçmiş olsun canım " dedi gece sırıtarak Cansu'nun tribinden nasibini o da almıştı.
" Burnumdan getirir bütün gün " Gece ve Gizem gülerken diğerleri çoktan gitmişlerdi .
Uygar dışında ,beni bekliyordu.
Beni bekliyordu .
Beni .
Bekliyordu .
Sakin kalarak Uygar'a dönüp elimi uzattım tutması için parmaklarını parmaklarıma geçirip önden yürüdü . Hep ben önden yürütürdüm bizi roller değişti .Uygar'ın sınıfının yanında durduk .Biz sevgili olmuştuk değil mi ?
Öpüştüğümüze göre öyle olmalıydı gelen cesaretle sedefli yanağına uzanıp öptüm.
Biraz üzerinde beklettim yavaşça çenesine kadar inip oraya da ufak bir öpücük kondurdum.Kalp atışlarının sesi kulağıma kadar geliyordu o da benim gibi heyecanlıydı .Dudaklarımı çenesinden ayırıp kulağına yaklaştırıp fısıldadım ." İyi dersler sedeflim " artık bu kelimeye de alışmıştı.
" Sana da " hafif gülümseyerek söyledi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sedefli Çocuk
Teen Fictionbu liseye gelme amacımız bir şarkı yarışmasıydı . şu karşımdaki çocuğu görmemle kalbim atmayı bıraktı aman allahım o bi- bir sedef hastasıydı ama dikkatimi çeken bu değildi o bu hastalığa rağmen ben buradayım diyordu. dürtülmemle gözlerimi ondan çe...