Evet arkadaşlar yeni bir bölümle karşınızdayım bölümüme oy atmayı unutmayın canlarım sizi çok seviyorum 🌺🌺🌺
Yazardan
Uygar o günün etkisinden çıkamamıştı, şimdi kızıl belası onu gerçekten de terk etmişti.Hani ne olursa olsun bırakmayacaktı .Aldığı soluğu dışarı bırakıp yataktan kalktı.
Bir hafta ,kızıl'ı bir haftadır kendisiyle muhattap olmuyordu .Özellikle o gün Hare'nin dediklerini kendine itiraf etmese de canını yakmıştı .
Onu üzdüğünü elbette farkındaydı.
Ama elinde olan bir şey değildi hep aşağılayıcı bakışlara yada hakaretlere maruz kalıyordu.Eğer Hare onla olmaya devam etseydi bu tür şeylere o da katlanmak zorunda kalacaktı .Elini yüzünü yıkayıp aşağı indi , mutfağa girdiğinde babası çay demliyordu .
" Günaydın baba " dedi kısaca , Kemal bey oğlunun son günlerde moralinin bozuk olduğunu ve sebebinin de o güzel yüzlü kız olduğunu düşünüyordu .
Oğlunun üzgün olmasına seviniyordu en azından insanlar gibi tepki vermeye başladığı görünce bi nebze içi rahatlıyordu ." Günaydın paşam " Uygar babasının dediğiyle yüzünü buruşturup söylendi .
" Paşa ne baba ya ? çocuk değilim artık " diye sızlanırken Kemal bey oğlunun tepkilerine kahkaha atarak karşılık veriyordu .
" Sus eşek sıpası büyümüşte babasına karşı mı gelirmiş!" Keyifli sesiyle oğlunun ensesinden tutup sarıldı .
Kısa bir sarılma faslından sonra masaya yerleştiler.O sırada uykulu uykulu içeri giren Sedef ilk abisine sonra ise babasına sarılıp yerine geçti .
" Sana da günaydın güzel kızım" babasının imalı sesine göz devirip büyükçe esnedi .
Bu tavırlarına baba oğul yüzlerinde minik bir gülümseme ile izliyorlardı .
Kahvaltılarını sessizlik içinde yapıp giyinmeye giden ikiliye bakan Kemal bey iç çekip yerinden kalktı .
Güzel karısının ona bıraktığı iki tane emanetine gözü gibi bakıyordu .Uygar okul kıyafetlerini giyinip üzerine kapşonlusunu giyerek aşağı indi .
Telefonuna baktı mesaj var mı diye kimin mesaj atmasını istediğini biliyordu ama kendine yediremiyordu .Hare'yi bırakan oydu şimdi sonuçlarına katlanıyordu .Sedef aşağı inince abisinin düşüncelerde olduğunu gördü Hare onu gerçekten de etkilemişti .
O deli kız dediğini başarmıştı abisinin aklına da kalbine de girmiş gözüküyordu ." Hazırım abicim " Uygar Sedef'in sesiyle kendine gelip başını salladı .
Birlikte çıkıp arabaya bindikten sonra okula gittiler .
Bütün grup bir araya geldikten sonra kantine geçip oturdular .Uygar'ın daha fazla sessizleşmesiyle grupta sessizdi hepsi arkadaşının neye üzüldüğünü biliyordu .
Mert bile sessizdi.
Ki bu dünyanın sonu demekti mert için.
Arkadaşı için üzülüyordu kendine de Hare'ye de yazık ediyordu .Onu suçlamıyordu hatta hak bile veriyordu .
Uygar için zordu yeniden birine güvenip onu sevmeye çalışması, hem yüzündeki lekeler hemde onu kandırıp bütün okula rezil edip duygularıyla oynayan kız yüzünden korkuyordu .Şimdi ise Hare'ye ne kadar kısa sürede bağlandığını görüyordu .
O sırada kantine gülerek giren kızlarla kafalar onlara döndü .Uygar bir kez bile kendisine bakmayıp onlara en uzak yere yerleşen kızlara baktı .
Kendisi kaşınmıştı Hare söylediği sözü tutuyordu .Bir kere bile ona bakmayarak ondan vazgeçtiğini gösteriyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sedefli Çocuk
Teen Fictionbu liseye gelme amacımız bir şarkı yarışmasıydı . şu karşımdaki çocuğu görmemle kalbim atmayı bıraktı aman allahım o bi- bir sedef hastasıydı ama dikkatimi çeken bu değildi o bu hastalığa rağmen ben buradayım diyordu. dürtülmemle gözlerimi ondan çe...