22.bölüm

255 145 25
                                    

Yine ben geldimmm. Heyecanlı bir bölüm olması dileğiyle, iyi okumalar oy vermeyi unutmayın canlarım sizi seviyorum 🌺🌺🌺🌺🥰😘

Medyada : Ali

Yazarın ağzından,

Genç kız korka korka geldiği eve bi bakış attı . Saat biraz geçti . Havanın da erken kararması onu daha da korkutuyordu .

Kapının önüne durup derin derin soluklar aldı . Tam zile basacaktı ki , kapının aniden açılmasıyla korkup küçük bir çığlık attı .

Kendini fazla kaptırmış olacak ki bir el ağzını kapattı .

" Herkesi başına toplayacaksın bal gözlü" diyen çocukla sustu .

Gözlerini kocaman açıp dudaklarındaki ele baktı . Anında yanakları kızarmaya başladı .
Genç adam onun bağırmayacağına emin olduktan sonra elini dudaklarından çekti .

" B-ben , kapı birden açılınca korktum " kızın çocuk gibi çıkan masum sesiyle Ali çaktırmadan iç çekti .

Kapının önünden çekilip onu içeri aldı . Dışarı bakınca kaşları çatıldı . Kızın saatte tek başına gelmesi sinirlerini bozdu .

Akşam olması önemli değildi , gizem çok ürkekti . Ali ona zarar gelsin istemiyordu .

Arkasından Ali de içeri girdi . Dışarıya çıkacağını unutup kızın peşinden gitti .

Gizem salona girip ayakta beklemeye başladı . O kadar heyecanlıydı ki kalbinin duracağını düşünüyordu .
Ali'nin de arkasından geldiğini görünce
gerginlikten tırnaklarıyla avuç içini çizmeye başladı .
Çocukluktan gelen bir huydu onda , heyecanlasa yada korkup gergin hissetse avuç içini çizmeye başlardı .

" Yapma...bal ,aç avuçlarını " Ali'nin ilk fark ettiği şey kızın yine tırnaklarıyla eline işkence ettiğiydi .

Gizem ellerini tutan çocukla nefesini tuttu . Bırak avucunu açmayı kıpırdamıyordu . Ali kızdaki etkisini farkında olmadan ,hafif baskıyla gizem'in elini açıp avuç içini inceledi .

Kızın heyecandan bayılacak durumda olduğunu bilseydi sevinçten havalara uçardı .

" F-farkında değilim "

" Ne zaman farkında oldun ki ?" Küçük bir sitem etti Ali , sadece eliyle ilgili değil her şeyi kapsayan bir sitemdi .

Genç kız da farkındaydı o yüzden cevap vermedi . Başını öne eğdi . Bir an önce hare ve cansun'un gelmesini istiyordu .

Hala ellerini tutan Ali'ye " Diğerleri nerede ?" Hem kaçmak için hemde gerçekten de merak ettiği için sormuştu .

Ali'nin kızın tavırları karşısında belli belirsiz dudağı kıvrıldı .

Çenesini tutup yüz yüze gelmelerini sağladı .

" Odalarında seni bekliyorlar, gece de geldi "

" T-tamam , ben yukarı çıkayım en iyisi " Ali kahkahasını zar zor bastırıp konuştu .

" E sen git en iyisi " gülerek kendisiyle dalga geçen çocuğun koluna vurup trip atarmış gibi konuştu .

" Alay ediyorsun benimle , hiç komik değil" somurtunca daha da güzel gözüken kıza hayranlıkla baktı .

" Hayır güzelim dalga geçmiyorum seninle , aksine bence de hemen git yoksa ... " Az kalsın kıza söylememesi gereken bir şey söyleyecekti . Gizem onda akıl mı bırakmıştı . Başını iki yana salladı ve kızdan gözlerini kaçırdı .

Sedefli Çocuk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin