14.bölüm

802 648 29
                                    

Evet arkadaşlar yeni bir bölümle karşınızdayım bölümüme geçmeden önce sizinle severek okuduğum bir kitabı paylaşmak istedim ."son yirmi gece " adlı kitabı okumanızı tavsiye ederim.
Yazarı Eliftuana58

Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın canlarım kendinize iyi bakın 🌺🥰🌺







"Arada bir yaralansam mı ne ? anca bu şekilde dikkatini çekiyorum"

Ellerini duvara dayayıp daha da dibime girip kulağıma fısıldadı .Gözlerim kocaman olurken kaskatı kesildim.

Ne demişti o?

" Zaten dikkat çekiyorsun yaralanmana gerek yok ufaklık"

Hayal falan değildi .

Bana iltifat etmişti bildiğin ,konuşmama izin vermeden de çekip gitmişti .
Bende olduğum yerde kendime gelip sınıfıma çıkmıştım.Şimdi ise odamda olanları düşünüyordum .

Saate baktığımda 11.36 olduğunu gördüm acaba mesaj atmak için geç miydi?Denemeden bilemezdim .

Whatsapp girip ismine tıkladım mesajlar kısmına grip mesaj attım .

" İyi akşamlar sedeflim "

Tek tik olmuştu şansıma küs telefonu bırakacağım an mesaj geldi .

" Bu saatte mi ? sana da " Çevrimiçi olmuştu hızla mesajlar kısmına girip mesajını okudum .

Mesajı okuyunca kıkırdadım belki biraz geçti ama olsun uyumamıştı .

" Sana mesaj atmak için saat aralığına ihtiyacım yok  özledim bahane olarak o aklıma geldi " diyerek dürüst oldum.

" Bu saatte uyuyor olabilirim değil mi?" Mesajıma karşılığı gecikmemişti . Telefonda konuşurken bile soğuktu .
Yine de onunla mesajlaşıyordum kulağa inanılmaz geliyordu . Bekletmemek için hemen yazdım.

" Ama uyumuyorsun ve benimle konuşuyorsun " laf atmazsa ölecekti .
Çevrimiçi gözüküyordu ama hala cevap yazmamıştı .Danayanamadım ve tekrardan yazdım.

" Niye cevap vermiyorsun ?"

Hala görüldü oluyordu acaba bir şey mi olmuştu .Sebepsiz yere korkuya kapılıp mesaj atmak yerine aradım .

Çalıyor

Çalıyor

Dıt dıt dıt

Telefon kapandı açmıyordu .Tekrar aradım ve tekrar .Açmıyordu iyice endişelenip Sedef'i aramayı seçtim .

Çalıyordu . " Alo " uykulu çıkan sesiyle uykudan uyandığı belli oluyordu .

" Sedef Uygar'a bir baksana telefonlarıma bakmıyor korkuyorum " dedim endişeyle.

" Hare ne diyorsun ya " uyku mahmuru olduğu için beni tam anlamıyordu .

" Uygar'a bak ona ulaşamıyorum " sona doğru sesim yükselmişti.Gittikçe daha çok korkuyordum .

" Abim odasında uyuyor Hare " diye söylendi .

" Ne olur git bak! biz konuşuyorduk sonra birden ona ulaşamamaya başladım" ağladı ağlayacaktım.

" Sakin ol şimdi gidip bakacağım tamam mı ?" Dedi ve yataktan kalktığını belli eden sesle yorgan sesiyle beklemeye başladım.

" Çabuk ol lütfen " yerimden duramıyordum bir sağa bir sola giderken Sedef'in çığlığını duydum .Olduğum yerde dondum.Uygar'a bir şey olmuştu  Sedef'in sesi kulağıma uğultu gibi geliyordu .

Sedefli Çocuk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin