28.bölüm

96 15 39
                                    


Hare

İki gündür çok mutluyum çünkü Uygar bana gereğinden fazla ilgi gösteriyordu .
Çok değişmişti bana karşı , ondan beklemediğim hareketleri yapıyordu .
Kalbime indirmesine az kalmıştı . Hoşuma gidiyordu ama bir yandan da korkuyordum . Umarım altından bir şey çıkmazdı .
Şimdi ise hazırlanıyordum . Uygar'la sinemaya gidecektik . Dün akşam arayıp gideceğimizi söyleyip kapatmıştı . Evet suratıma kapattı !

Güzelce giyinmem lazımdı . Dolap kapağını açtım . İçindeki kıyafetlere bakınca ofladım . Hiç biri güzel değildi .Mecbur Cansu'dan istiyecektim .
Odamdan çıkıp onun odasına gittim . Kapıyı çalmadan içeri girdim . Kapıyı hızlı açtığım için duvara çarptı . Çıkan sesle korkan yatakta test çözen Cansu sıçrayıp bana döndü .

" Ödüm koptu . Mal mısın?" Ciddi anlamda korkmuştu . Ama bana hakaret etti . Susmalıyım . Eğer cevap verirsem bana kıyafetlerini vermezdi . En şirin gülümsememi dudaklarıma kondurdum .

" Üzgünüm bi- " lafımı ağzıma tıktı .

" Ne istiyorsun?" Yataktan doğrulmuştu . Kaşları havada cevap bekliyordu . Oflayıp yanına gidip oturdum . Ben oturunca test kitabını kapattı . Kitap görünce bile midem bulanıyordu .

" Uygar'la sinemaya gideceğiz. Giyecek kıyafetim yok . Senden giyinsem bugün hım " Tatlı tatlı bakışlar attım . Bana kıyamazdı . Umarım kıyamazdı!

" Nereden çıktı bu sinema işi? Çocuğu zorladın değil mi?" Adımız çıkmış dokuza inmez sekize ! Ordan bakınca baskıcı birine mi benziyordum .

Trip kokan sesimle konuştum .
"Uygar dün akşam arayıp söyledi! Benim haberim yoktu" alınganlık yaptığımı görünce gülüp yanaklarımı sıktı .

" Oy oy sen alındın mı? Kıyamam sana! Gel ben giydireceğim seni ." Diye elimden tutup kaldırdı . Dolabın önüne gelip kapaklarını açtı .
Mübarek bütün İzmir'in kıyafetleri onun dolabındaydı . Cansu bir dolaba bir bana bakıp duruyordu . En son karar vermiş olacak ki elinde beyaz bir kare yaka tişört ve siyah mini bir etek çıkardı .

" Bunları giy üzerinde görelim" elime tutuşturduğu kıyafetlere bakınca ona döndüm ciddi mi diye, düz bir ifadeyle bakınca gayet ciddi olduğunu anladım .

Söylenmek için ağzımı açtığım an sustum . Verdiği kıyafetleri de geri alırdı maazallah .

Banyoda giyinip çıktım . Tişört göğüslerime yapışmıştı . Ve yakası fazla açıktı bana göre tutup yukarı çekmemek için zor durdum . Neredeyse göğüs oluğumda bitiyordu . Eğilsem her yerim meydana çıkardı .

Eteğe değinmek bile istemiyorum . Kalçalarımı zar zor kapatmıştı . Bu kız hangi ara almıştı bunları Ali görse biterdi . Ama şimdi ben bitecektim .

" Cansu bunlar ne ya !" Huzursuz olmuştum . Cansu ise sızlanmamı takmadan beğenerek süzüyordu beni anladım bunları giyinecektim . En azından olan oldu diyip aynanın önüne geçtim . Yakışmıştı yakışmasına ama benlik değildi . Cansu'ya döndüm . Tam konuşacaktım izin vermedi .

" Sakın! Bunları giyiniyorsun ,bitti." diye beni uyardı .

" En azından çorap ver." Sinirlense de ten renginde bir çorap verdi . Sağ olsun ! Onu da giyindim . Cansu vakit kaybetmeden makyaj yapmaya başladı . Uygar'la ilk resmi buluşmamız olacağı için ses etmedim . Göz makyajını abartmadan yapıp dudaklarıma bordo bir ruj sürdü . Çillerimi kapatmıştı . Saçlarımı da tepeden dağınık topuz yapıp bıraktı . Bitmiş haliyle aynaya bakınca şaşırdım . Bu kız ben miydim? Çok güzel olmuştum .

Babet tarzı kısa topuklu siyah ayakkabı ve siyah mini çantayla hazırdım .

Üzerime de mini siyah ceket verdi . Cansu bu işlerden anlıyordu . Artık emin olmuştum .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sedefli Çocuk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin