◆اطلاعاتِ فیک آلفای من◆

1K 50 55
                                    

سلام، به فیک آلفای من خوش اومدید🥰
این یه پارت برای آشنایی با ژانر امگاورس و اصطلاحاتش هست که ممکنه کسی چیزی راجبشون ندونه برای همین اینجا می‌گم چجوریه تا باهاش آشنا بشید و بهتر درکش کنید😊

اولین نکته ای که وجود داره اینه که این ژانر می‌تونه متغییر باشه. یعنی چی؟ یعنی اینکه یه محور کلی که شامل گرگ ها هستن میشه اما جزعیاتش به عهده تصورات نویسنده هستش که میتونه به دلخواه تغییرشون بده. پس اگه چیزی که اینجا می‌خونید با چیز های دیگه ای که از قبل خونده بودید متفاوت بود به همین دلیله. توضیحاتی که می‌دم طبق تصورات و فیکی که نوشتم هستش😗میریم سراغ توضیحات.

دنیای امگاورس جایی هستش که آدم‌ها کالبد گرگی دارن و یک نوع گرگینه به حساب میان.
گرگ‌های امگاورس سه دسته هستن:

1- الفا: آلفا ها قوی ترین نوع گرگ‌ها هستن! قدرت بدنی بالا، رایحه‌ی قوی، توانایی مارک کردن و...

حالا خود گرگ های آلفا دو دسته هستن:

◆دسته اول آلفاهای اصیل زاده( یا به اصطلاح سلطنتی): بخش کمی از جامعه‌ی امگاورس رو آلفاهای اصیل زاده تشکیل دادن. دلیل اینکه بهشون میگن اصیل زاده یا سلطنتی این هستش که پدر مادر هردو آلفا هستن. به همین دلیل بهشون میگم اصیل زاده. (یعنی از دوتا آلفا زاده شدن). قدرت بدنی و هوش بالا و رایحه‌ی بسیار قوی تری نسبت به آلفا های دیگه دارن. صدای قدرتمند و الفایی که دارن برای بی هوش کردن یک نفر کافیه و ویژگی های دیگه...
◆دسته دوم آلفاهای معمولی: این نوع گرگ آلفا بیشتر جمعیت آلفا ها رو تشکیل داده و نسبت به آلفا های اصیل زاده خیلی معمولی هستن. اگه یه آلفای معمولی در مقابل یه آلفای اصیل زاده قرار بگیره، اون کسی که برنده هستش قطعا آلفای اصیل زاده‌‌ست!

2-بتا: بتاها درست مثل آدم‌های معمولی می‌مونن. بتاها گرگ های معمولی جامعه هستن و با هر دو طرف چه امگا و چه آلفا میتونن جفت بشن. فقط بتاهای ماده توانایی باردار شدن دارن.

3-امگا: امگاها معمولا قشر شکننده و با احساس جامعه‌ی امگاورس هستن. بیشتر با آلفا ها جفت میشن و احساسات لطیف و بسیار شکننده ای دارن. رایحه‌ی لطیف و شیرینی دارن که الفاها رو دیوانه‌ی خودشون می‌کنن. امگاهای نر قابلیت باردار شدن دارن.

می‌ریم سراغ اصطلاحات مربوط به این ژانر:

رات: دوره‌ی جنسی آلفا هستش. به این معنی که هر ماه تو یک تاریخ مشخص، به مدت یک هفته میل جنسی اون‌ها به شدت افزایش پیدا می‌کنه و باید با جفتشون یا پارتنر نیازشون رو ارضا کنن.

هیت: دوره‌ی جنسی امگا هستش. درست مثل آلفا تو یک تاریخ مشخص توی ماه، به مدت یک هفته میل جنسیش افزایش پیدا می‌کنه.

نات: وقتی آلفا و امگا توی رات و هیت هستن، در حین رابطه سر عضو آلفا بزرگ تر می‌شه و درد شدیدی رو با امگا وارد می‌کنه. این بزرگ شدگی سر عضو آلفا تا جایی پیش می‌ره که ارضا بشه و سر نات کوچیک تر بشه تا عضوش رو از امگا خارج کنه و به این ترتیب امگا رو باردار کنه. (تو حالت نات، سر عضو آلفا به دهانه‌ی رحم امگا می‌چسبه به همین دلیل درد شدیدی به امگا وارد می‌شه.)

روان کننده: ترشحاتی که موقع رات و هیت از عضو آلفا و امگا خارج می‌شه و روند رابطه رو راحت تر می‌کنه.

مارک: پیوند بین آلفا و امگا که توسط گاز آلفا روی شاهرگ امگا و وارد شدن شیره‌ی وجودش ایجاد می‌شه.
(بعضی الفاها اجازه‌ی مارک کردن متقابل رو به امگاشون می‌دن به طوری که امگا اجازه‌ی مارک کردن آلفا و وارد کردن شیره وجودش رو به بدن آلفا داره.)

شیره‌ی وجود: مثل اسمش، یک شیره‌ای درون بدن آلفا و امگا وجود داره و در هنگام مارک کردن، از دندون های نیش به وجود جفت مقابل وارد می‌شه و پیوند صورت می‌گیره.
(پیوند حقیقی: توسط مارک دو طرفه آلفا و امگا ایجاد می‌شه)

رایحه: کنار گوش آلفا و امگا یا به اصطلاح بناگوش اون‌ها، غده‌های رایحه وجود داره که منشا بوی خوش آلفا و امگاست که برای هم خوشایند و آرامش بخشه.

گرگ درون: روح آلفا و امگاست. احساست واقعی آلفا و امگا رو داره. وقتی که آلفا و امگا توی کالبد انسانی هستن، ممکنه به دلیل فشار عصبی گرگ درونشون سلطه‌ی بدنشون رو بدست بگیره(اما به طوری که تبدیل به گرگ نشن و فقط ویژگی های گرگی مثل تغییر رنگ چشم و... شامل میشن)

امیدوارم از این ژانر خوشتون بیاد، حتما ووت و کامنت بزارید😘
فیک ها شنبه‌ی هفته‌ی آینده شروع می‌شن، ازشون حمایت کنید و به دوستای تهنی لاورتون معرفیشون کنید تا اون‌ها هم لذت ببرن❤️
فیک رو به کتابخونه‌تون اضافه کنید. بوس.
تلاش کردم تا بهترین خودن رو ارائه بدم، ازشون حمایت کنید😘❤️

☯𝐌𝐘 𝐀𝐋𝐏𝐇𝐀☯Where stories live. Discover now