☯𝐏𝐚𝐫𝐭 𝟐𝟗☯

528 48 180
                                    

با لبخند اشک‌هاش رو پاک کرد و پلیورش رو پایین کشید.

به کمک جفتش، بلند شد و بعد از پوشیدن نیم بوت های پاشنه بلندش، همراه با آلفا به طرف مبل مقابل میز رفتن و نشستن.

دکتر الفا بعد از گرفتن عکس‌های سونوگرافی، به سمت میزش رفت و اون‌ها رو به امگا داد.

موهای بلوندش رو پشت گوشش فرستاد و با لبخند به زوج مقابلش نگاه کرد.

_همونطور که گفتم، بخاطر اینکه پیوند حقیقی بینتونه جنین زودتر تشکیل شده!

_خب این خطرناک نیست؟

_نه آلفا اصلا. این چیز بدی نیست. برعکس کاملا خوبه...مارک دو طرفه باعث افزایش قدرت آلفا و امگا می‌شه و همین باعث شده روند بارداری سرعت پیدا کنه!

جنی اخمی کرد و چند بار پلک زد.

_منظورتون چیه؟

_چون پیوند حقیقی بینتونه، مدت بارداری هم کوتاه تر می‌شه درست مثل تشکیل جنین! یعنی مدت بارداریتون به جای 9 ماه، شش ماهه هستش و جنین به دلیل قدرتی که از هردوتون دریافت می‌کنه رشدش سریع تر میشه! اما این فقط توی دوران جنینیش اتفاق میوفته و بعد از به دنیا اومدنش، روند رشدش مثل بقیه خواهد بود.

_یعنی به جای 9 ماه، 6 ماه باردارم؟

_بله. این مارک دو طرفه خیلی به نفع فرزندتون خواهد بود! وقتی که جنین به دنیا بیاد، شماها اجازه دارید مارکش کنید و از هرگونه خطراتی که تهدیدش می‌کنه محافظتش کنید! حتی مارک کردنش باعث می‌شه هر موقع خودتون تبدیل به گرگ شدید، توله هم خود به خود بخاطر مارک تبدیل می‌شه و این یه چیز فوق‌العاده‌ست!

_یعنی...یعنی ما می‌تونیم توله‌مون رو مارک کنیم؟

_بله. فقط جفت‌هایی که مارک دو طرفه دارن اجازه‌ی همچین کاری رو دارن. مارک جنین باعث می‌شه تا 18 سالگیش که تبدیل به یه گرگ بالغ می‌شه در امان بمونه و همیشه رایحه‌ای از شماها همراهشه و کسی نمی‌تونه اذیتش کنه. توی این دوره که تجاوز به بچه‌های کوچیک زیاد شده، این یه برگ برنده برای فرزندتون خواهد بود!

_این خیلی خوبه! گرگش چی؟ مشخص نیست گرگش چیه؟

_نه اما با آزمایش‌ها و چیز‌هایی که دیدم و البته رایحه‌ی ملایم و لطیفش، احتمال میدم توله امگا باشه. اما هنوز هیچی مشخص نیست!

جنی و تهیونگ با خوشحالی به هم نگاه کردن و دست هم رو فشار دادن.

_همین. پرونده‌ هم پیشتون باشه. هفته‌ی دیگه می‌بینمتون.

_ممنونم خانم دکتر.

جنی با لبخند گفت و پالتوش رو پوشید و به همراه آلفا، از مطب خارج شد.

_تهیونگ نینی کوچولومون! اون یه امگاست!

_امگای شیرین خودمه!

☯𝐌𝐘 𝐀𝐋𝐏𝐇𝐀☯Where stories live. Discover now