8• "Acı biber"

1.2K 181 161
                                    

Oy ve yorum🍫
•••

"Neredeydin sen? Son derse de girmedin? Hyunjin de yoktu? Oğlum bak benden önce sevgili yaparsan-"

Elimdeki yeni açtığım topkeki feda ederek Jisung'un ağzına tıktım. Şu an dışarıda, elimizde yiyecekler çimenlerin üstünde daire şekilde oturmuştuk ve durmadan konuşmaya devam ediyordu. Bir duyan olsa, ki biri duysa kesin minhyuk'un kulağına giderdi, her şey için çok geç olabilirdi. Bu yüzden susmayı en azından sessiz konuşmayı öğrenmeliydi tatlı arkadaşım.

"Kabul ediyorum Hyunjinleydim ama düşündüğünüz gibi bir şey değil." Bu sefer de tostu aldım elime. Ne güzel bundan önce topkek yiyip ağzımı şenlendirecektim ama istediğim gibi olmamıştı.

"Nasıl bir şey? Bak gözün kırmızı. Ağlamışsın sen. Valla demezsen olay çıkarırım." Felix'in uzattığı acı biberi ısırıp bu seferde onu yanıtladım. "Cidden kötü bir şey değil. Sadece- Tanrım bu çok acı!" Önümdeki ayranı kafama diktim hemen. Tostla ayran içmeyi seviyordum ama bu gidişle sonuna kadar dayanamayacaktı ayranım.

"Seungmin yiyor diye almıştım bunu- oha lan kokusu bile acı bunun." Felix Seungmin'in üstüne atınca güldüm. Paşamızın ise asla umrumda değildi. Ben konuşurken bile kantinin çıkışına bakıyordu. Gözümü kısarak dikkatlice o tarafa doğru baktım. Cidden neyi izliyordu bu çocuk?

"Ooo piknik demek. Bizde geldik yer açın bakayım hyunglarınıza. Sincap kay öteye."

Orada bir şey göremeyince gelen hyunglarıma baktım. Üçüde bizim gibi yemeklerini almış yanımıza dairemize ortak olarak kurulmuşlardı hemen. İçimden bir ses changbin hyung sevdiceğiyle olmak için diğer ikisini de buraya sürükledi diyordu. Eh. Yanlışta bir tahmin değildi muhtemelen. Felix'le aralarında ki ilişki kıskandıracak türdendi. Kimse laf atamazdı onlara.

"Ee nasılsınız? Siz neler aldınız? Ben hamburger aldım." Minho hyung nispet yaparcasına tek tek hepimize gösterdi. En pahalı ekmek arası olduğundandı muhtemelen. Daha önce hiç yememiştim. Acaba tadı- ah... İçimdeki Eros tam şu an kendini göstermiş muhteşem bir fikir aklıma getirmişti.

"Woaa Jisung bak çok istiyordun demek böyleymiş hamburger."

Jisung ben mi istiyordum diye bakınca gözlerimi belertip gülümsedim. Cidden olayı kavrama yeteneği sıfırdı. Oysa mis gibi şans tanmıştım ona.

"A sen istiyor muydun? Al. Bende sucuklu tost severim zaten."

Hyung Jisung'un elindeki ısırılmış tostu aldı ve tam hamburgeri ona uzaktı. Şaşkınlıkla bir ona bir de hamburgere baktım. Az önce gülerek nispet yapan hyung resmen canının içini Jisung'a veriyordu. "A dur ama bir tadını alayım. Hem sen ısırmışsın haksızlık olur."

Hyung ısırdı sonraysa arkadaşımın eline tutuşturdu hamburgeri. Bir şey demesine izin vermeden de tostu ısırmış dudaklarını yalamıştı zevkle.

Tabi bu sıra Jisung... Ah. Yine kitlendi.

Olaydan haberi olan Changbin hyung dürttü arkadan ama ıı ı tepki yoktu. Öyle kalmıştı ancak tuafta kaçmıyordu. Gülmemek için dudağımı ısırdım. Bu çocuğun hali cidden çok fenaydı ve Minho hyungun bu tavırları ona hiç yardım etmiyordu. Hele ısırılmış tostu zevkle ona bakıp gülerek yemesi...

Göz ucuyla Felix'e baktım. Sevgilisine yaşlanmış sandiviçini yerken Jisung'u izliyordu film izler gibi. Gözlerimle sinyal verip bir şey yap dedim hyungun görmesine izin vermeden. Odağı şu an Chan hyungla Seungmin olduğundan görmemişti beni ancak ben konuşursam dikkat çekmiş olurdum. Bu yüzden Felix-

"Hyung ısırılmış tostu yedin~ ah dolaylı yoldan Jisung'un ilk öpücüğü gitti desenize."

Kendime engel olamayıp elimle alnıma vurdum. Jisung'u düzelt demek istemiştim körükle değil!

Chocolate •Hyunin• ⚜️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin