2• "Çikolatanın sahibi"

1.4K 217 346
                                    

Oy ve yorum🍫
•••

"Gitti. Gözümün önünde sınıftan çıktı..."

"Hayır. Önünde durdu 'Bir şey mi oldu Jisung?' dedi. Sen ise mal gibi geri geri giderek kaçtın. Ayş cidden duvara çarpmasan yine kabul edilebilir bir sahneydi." Durum her ne kadar kötü olsa da Felix'in anlatımıyla kendimi tutamayıp gülümsedim. Jisung'u ve aşkı zırnık anlayamayan Seungmin ise kahkaha atmıştı.

"Yaaaa! Ama ne yapayım bir anda çıktı. Üstüne üstlük formalıydı." Elini masaya vurduğunda irkildim. "Bu adama forma mannnnnnnnnnyak yakışıyor. Gerçi herşey yakışıyor. Ah cidden... Eşofmanın yakıştığı o nadir insanlardan."

Yıllardır bu hallerine alıştığımız arkadaşımızı her zamanki yüz ifademizle izledik. Bıkmıştık ama kıyamıyordukta. Ortaya karışıktı yani.

"Changbin'e de çok yakışıyor."

"Ha ha tabi iş makinelerini izlemeye çıkan amcalar gibi durmuyor asla."

"Kim Seungmin sen fazla olmaya başladın he."

İkilinin didişmelerine gülüp sırtımı sıraya yasladım. Her ne kadar onların dediklerini dinleyip onlarla ilgilenmek istesemde çaprazımda ki kişi aklımı çok kurcalıyordu.

Hyunjin. Şey yani açıkçası o proje ödevleri felan olmasa ismini bile bilmeyeceğim biriydi. O kadar sessiz ve kendi halindeydi ki bazen kafasını koyduğu o sırada öldüğünü düşünüyorlardı ama yaşıyordu yani. Hatta dersleri de ortalamaydı.

Merak ediyordum. Cidden ondan mı gelmişti acaba yoksa ona oyun mu oynuyorlardı? Çünkü maalesef bu tür zorbalıklar okulda çok yaygındı. Panik atağı olmasına rağmen onunla uğraşıyor ve resmen çocuğun bütün hastalıklarını tetikliyorlardı. Zayıf olduğu için karşılık veremiyordu muhtemelen. Gerçi insanlara dokunamadığına dair birkaç şey de duymuş-

O sırada istemsizce başım arkaya onun olduğu tarafa gitmişti. Gözüm onun koyu renk gözlerine dediğinde öylece kalakaldım. O da ona bakmamı beklemiyormuş gibi şaşırmıştı. Hatta şaşkınlığı yüzünden su şişesini devirmiş buna da telaşlanıp düzeltmeye çalışırken kalemliğini yere düşürmüştü. Elleri birbirine dolanırken endişelenip ayağa kalktım. Amacım yardım etmekti ama ben daha yanına gelemeden sıradan hızla kalkmış ayağının takılmasını umursamdan sınıftan çıkmıştı.

Woa.

Az önce ne yaşandı öyle?

"Çocuk resmen her yeri yıktı geçti."

Jisung'un konuşmasıyla kendime geldim ve sırama oturmadan önce yerdeki kalemliğini toplayıp sırasına koydum. Şu an kendimi gerçekten kötü hissetmiştim. Yani amacım sadece ona bakmaktı hatta değildi bile sadece onunla ilgili düşündüğümden gözüm kaymıştı.

Ve şey... Sanırım bu gerçektende çikolata sahibinin o olduğunu gösteriyordu.

"Sen çok düşüncelisin. Ayrıca az önce neden öyle oldu? Bence bununla ilgili bir bilgin var."

Dudağımı bükerek Seungmin'e baktım. Artık emin olduğuma göre saklamama gerek yoktu sanırım. Hem bana akılda verirlerdi.

Kendi düşünceme hak verdim ve sıranın altında ki çikolatayı gözlerinin önüne koydum. Üçü de devam etmemi istiyor gibiydiler. Huh. hadi bakalım Jeongin yapabilirsin.

"Hyunjin bana çikolata göndermiş hemde pembe kurdele."

"Hyunjin kim ya?" Seungmin Jisung'un kafasına vurduktan sonra yanıtladı. "Az önce Jeongin'in tek bir bakışıyla eli ayağı birbirine dolanan çocuk."

Chocolate •Hyunin• ⚜️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin