1

55K 2.1K 654
                                    

Sınava hazırlanırken kafa dağıtmak için yazdığım ve muhtemelen bir iki hafta içerisinde tamamlayacağım çerezlik bir texting. Yine de umarım çokça eğlenirsiniz.

Başlama tarihi?

Keyifli okumalar<3

***

0530***: Merhaba.

0530***: Bugün adını listede gördüm ve tanışabileceğimizi düşündüm.

Şüheda: Merhaba.

0530***: Alperen ben.

Şüheda: Memnun oldum bende Şüheda.

0530*** 'Alperen' olarak kaydedildi.


Alperen: Biliyorum. Seni şuan tüm dershane biliyor.

Şüheda: Ünlü olduğumu bilmiyordum...

Alperen: Mezuna kalan bir kızın ilk sınavdan bu kadar yüksek bir net yapması herkesin dikkatini çekti.

Şüheda: Drama seven bir dershane tercih ettim sanırım......

Alperen: Ahdlalslslsls

Alperen: Haklılar. Beklenmedikti.

Şüheda: Ne?

Alperen: Her zamanki gibi aynı kişinin birinci olmasını bekliyorlardı. Beklenmediktin.

Şüheda: Kimmiş o?

Alperen: Ben.

Şüheda: Gerçekten tanışmak için mi yazdın yoksa bir art niyet aramalı mıyım?

Alperen: Seni merak ettim. Amacım arkadaş olmak değil.

Şüheda: En azından açık sözlüsün...

Alperen: Bu kadar yakın rakibim olan biri ile istesemde arkadaş olamam. Kişisel değil yani yanlış anlama.

Şüheda: Neden? İnsan yemediğime eminim.

Alperen: Bundan şüphem yok zaten .d

Alperen: Sadece istesemde yapamam bunu.

Alperen: Olurda derslerimiz arkadaşlığımızın önüne geçerse can sıkıcı biri olurum.

Şüheda: Birincilikte gözüm yok Alperen.

Alperen: Hep öyle derler.

Alperen: Ve tekrar tekrar birinci olmak için ellerinden geleni yaparlar.

Şüheda: Ciddiyim.

Şüheda: tek istediğim iyi bir üniversite kazanıp defolup gitmek. Ne seni ne de başka birini geçip geçmediğim umurunda bile değil.

Alperen: Pekala. Öyle olsun bakalım.

Şüheda: Yine de arkadaşlık konusundaki düşüncelerimiz sanırım karşılıklı.

Alperen: Neden?

Şüheda: Sırf arkadaşı ondan daha başarılı diye onu kıskanıp, can sıkıcı birine dönüşeceğini söyleyen biri ile arkadaş olmak istemem.

Şüheda: Aslında kimse istemez.

Şüheda: Bence çevrendeki insanların seni sevdikleri için yanında olduklarından pek emin olma .d

Şüheda: İki gün sonra sadece notların için yanında olduklarını görürsün canın sıkılır. (Görüldü 21.20)

Arkadaş Değiliz | texting (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin