36

10.3K 679 368
                                    

Şüheda: Merhaba.

Şüheda: Konuya nereden başlayacağımı bilmiyorum.

Şüheda: Ama benimle uzun uzun konuşmak istemediğini düşünerekten direkt konuya gireceğim.

Şüheda: Biz davayı tekrar açtık. Bu sefer avukatım geçen sefer ki gibi davayı satmayacak. Bunu sana kanıtlayamam ama kendimce gerçek kanıtlarım var.

Şühed: Bu dönem içerisinde senden hiçbir şey istemiyorum aslında. Gerçekten sadece haber vermek istedim.

Şüheda: Asla eskisi gibi olamayacağımızın kısmen farkındayım. Bu yüzden senden eve dönmeni de beklemiyorum.

Şüheda: Mahkeme günümüz ocağın sonunda. Ama sen mahkeme lehimize sonuçlandığında bile bu eve gelme baba.

Şüheda: Ben sınavımı atlatana kadar gelme.

Şüheda: Çünkü kazansak bile,

Şüheda: Annemle sen bana tekrar inanmaya başlasanız bile ben kendimi toparlayamayacağım.

Şüheda: Başımı okşamak için her elini kaldırdığında vuracağını düşüneceğim.

Şüheda: Ya da salonda birlikte oturduğumuzda, beni o odanın ortasında öldürmek için dövdüğünü hatırlayıp duracağım.

Şüheda: Ben suçsuzum baba.

Şüheda: Seninde bunu içten içe bildiğini biliyorum. Ama sen dava sonuçlanınca bile bu eve gelme ne olur?

Şüheda: Sınava güzelce hazırlanabilmem için bana vakit ver. Mümkünse Bolu'dan dönme.

Şüheda: Merak ettiğini sanmıyorum ama elimdeki para bana bu süre boyunca yeter.

Şüheda: Her neyse.

Şüheda: Umarım pişmansındır ve kendini affettirmek istiyorsundur. 

Şüheda: Çünkü benim seni affedecek bahanem kalmadı.

Şüheda: Benim yaşadıklarım yüzünden senin de tüm hayatın mahvoldu. Ama benim yaşadıklarımın hiçbirinin sebebi ben değildim.

Şüheda: Her zaman bir gün bunu anlayacağını düşündüm durdum. Ama anlamadın.

Şüheda: Kızın olduğum için benden utandım.

Şüheda: Umarım biraz olsun ya...

Şüheda: Birazcık olsun yüzün kızarıyor, gözlerin bu sefer bana üzüldüğün için yaşarıyordur.

Şüheda: Lütfen.

Şüheda: Lütfen beş ay boyunca bir kere bile karşıma çıkma.

Şüheda: Ve lütfen destek al.

Şüheda: Benim seni toparlayacak azıcık bile enerjim kalmadı.

***

Alperen: Güzelim.

Şüheda: Evet?

Alperen: Yok bir şey hala güzelim misin diye kontrol ettim (⁠っ⁠˘⁠з⁠(⁠˘⁠⌣⁠˘⁠ ⁠)

Şüheda: Salak seni ahdkakdkak

Alperen: Neyse, ne yapıyorsun?

Şüheda: Deneme analizi yapıyordum. Ama normalden çok daha fazla dikkat hatam çıktı...

Alperen: Uzun zaman oldu Canım.

Alperen: Haftalar sonra ilk denemelerin için normal bunlar.

Alperen: İlk kez sınava hazırlanmadığın için de bunu benden iyi biliyor olman lazımdı...

Arkadaş Değiliz | texting (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin