2

33.8K 1.7K 324
                                    

Alperen: Kopya çektin değil mi?

Şüheda: Anlamadım?

Alperen: İlk girdiğimiz sınav kolaydı. Belki gerçekten kendin yapmışsındır dedim ama aklım almıyor.

Alperen: Bu sınavda bu kadar yüksek yapman imkansız.

Şüheda: Bende önemli bir şey diyeceksin sandım.

Alperen: Önemli zaten. Bu sınav zordu. Cidden zor.

Şüheda: Biliyorum.

Alperen: Nasıl yaptığını açıklamayı düşünüyor musun?

Şüheda: Hayır.

Alperen yazıyor...

Alperen çevrim içi...

Alperen yazıyor...

Alperen çevrim içi...

Alperen yazıyor....

Alperen çevrim içi...

Şüheda: Çok zorlama ya.

Şüheda: Gereksiz yere de kavga çıkarma ayrıca. Çok merak ediyorsan gel yarın. Anlatırım sana soruları.

Alperen: AJDKLADLLSSLLSŞS

Alperen: Komikmiş.

Alperen: Aramızdaki bir nete sebep ne kadar yüksek görüyorsun kendini?

Şüheda: Ben mi yüksek görüyorum?

Şüheda: Hiçbir şey söylemememe rağmen sanki böbürleniyormuşum gibi laf atmaya çalışan sensin.

Şüheda: Ayrıca bundan bir kaç yıl sonra adını bile hatırlamayacağın bir sınavı odak noktası haline getirip, hayatı hem kendine hem bana zehir edende...

Alperen: Bir motivasyon konuşması yapmadığın kalmıştı. O da oldu.

Şüheda: Ama doğru.

Şüheda: Merak ediyorum şahsen. İleride yetişkin bir insan olduğunda insanları böylesine zorbaladığın için utanmayacak mısın kendinden?

Alperen: Zorbalamak mı?

Alperen: Bayıl bir de istersen.

Şüheda: Yanılıyorsam düzelt.

Şüheda: Dershanedeki daha ilk günümde bana mesaj atıp öyle bir arzum olmamasına rağmen benimle arkadaş olmak istemediğini söylemedin mi?

Alperen: Söyledim.

Şüheda: Bir hafta boyunca tek yaptığım şey ders çalışıp sınavlara hazırlanmakken daha demin kopya çekmekle beni suçlamadın mı?

Alperen: Suçladım.

Şüheda: Yine fazla açık sözlü ve fazlasıyla zorbasın.

Şüheda: Mümkün mertebe bana yazma.

Şüheda: Senin gibi bir 'rakip' yüzünden arkadaşlarımla konuşamıyorum. Vaktimi çalıyorsun.

Alperen: Arkadaş mı?

Alperen: Sınıf arkadaşlarının senin arkandan ucube diye bahsettiklerini duydum. Ne arkadaşı? (22.13)

Alperen: Aww... Küçük birincimizin kalbini kırdım sanırım. (Görüldü 22.20)

Arkadaş Değiliz | texting (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin