15

21.3K 1.2K 68
                                    

Şüheda: Biraz konuşabilir miyiz?

Alperen: Elbette.

Şüheda: Bak Alperen, pek iyi bir başlangıç yapmadığımızın sende farkındasındır. Bu yüzden bana yazdığın gün ve benimle konuşmaya çalıştığın o gün senin ciddi ya da iyi niyetli olabileceğini düşünmedim.

Alperen: Ama öyleydi...

Şüheda: Lütfen bitireyim.

Alperen: Pekala.

Şüheda: Hala sana tam olarak güvenemiyorum. Ne de olsa birbirimizi tanıyalı daha çok olmadı. Ve deminde söylediğim gibi iyi bir başlangıç yapmadık. Ama bir yandan da içim içimi yiyor...

Alperen: Neden?

Şüheda: Gerçekten iyi bir amaçla yazıp yazmadığını bilmediğim için içim hiç rahat değil. Bu yüzden sana yazmak istedim.

Alperen: Söyleyeceğim herhangi bir şeyin senin bana daha kolay inanmanda yardımcı olacağını sanmıyorum. Ama bence baştan başlayabiliriz.

Şüheda: Ne

Alperen: Baştan başlayalım Şüheda. Ben seni tanımıyordum sen de beni. Karşılıklı olarak birbirimizi çok yanlış zamanlarda gereksiz yere kırdık. Unutalım gitsin.

Şüheda: Bilemiyorum.

Alperen: Neden? Yaşadığımız çatışma bizim yaşlarımızdaki herkesin yaşayabileceği bir şeydi. Hatalarımızı biliyorken neden tekrar denemeyelim?

Şüheda: Bana arkadaş olmadığımızı sen söyledin.

Alperen: Ama denemek istiyorum. Bu neden bu kadar yanlış?

Şüheda: Çünkü ilk konuştuğumuz zamanlar bana benim kadar başarılı biri ile istesem de arkadaş olamam diyen sendin. (Görüldü 20.38)

Alperen: Sana söz veriyorum (Görüldü 20.44)

Alperen: Sözüm senin için çok bir şey ifade etmiyor olabilir ama sana söz veriyorum Şüheda.

Alperen: Normal bir arkadaş olacağım. Ne benden başarılı olduğun için kıskanacağım ne de seni kıracak bir şey yapacağım.

Şüheda: Bana acıyor musun?

Alperen: Söylediklerimden bunu mu anladın gerçekten?

Şüheda: Aklıma başka bir şey gelmiyor.

Şüheda: Benim hayatımqa dair görmemen gereken bazı şeyler gördün. Ve belli ki bir şeylerin farkındasın. Ama sırf bu yüzden benimle arkadaş olmak istiyorsan yine bir yere varamayacağız.

Alperen: Lütfen.

Alperen: Bunu çok nadir söylerim. Bir şeyleri birilerinden çok nadir rica ederim. Bu sana ne kadar samimi gelir bilmiyorum ama lütfen...

Şüheda: Aynı sınıflarda bile değiliz. Denk gelip konuşacağımız sadece Bilal hocanın dersleri var. Neden arkadaş olmak için bu kadar çabalıyorum?

Alperen: Neden bir sebebi olmak zorunda? Buna bu kadar takılma bence.

Alperen: Tek istediğim kütüphanede ya da dershanede denk geldiğimde iki kelime sohbet edebileceğim bir arkadaş.

Alperen: Konuşuruz. Birbirimize sorular atarız. Birlikte ders çalışırız. Eskisi gibi düşman olmak istemiyorum.

Şüheda: Pekala.

Alperen: Üç yaşında değiliz ya. Neden birbirimizden nefret etmek zorunda olalım?

Şüheda: Alperen tamam diyorum ya.

Alperen: Ha?

Alperen: Haaa.

Alperen: Heheheheh.

Alperen: Güzel.

Alperen: O halde yarın kütüphaneye gidelim mi?

Şüheda: Ahdsldl

Şüheda: Hiç ayarın yok değil mi?

Şüheda: Üzgünüm ama yarın için planım var.

Alperen: Yaaa.

Alperen: Akşam gel o halde. Kütüphane 7/24 açık. Boş mu geçeceksin günü?

Şüheda: Sanmıyorum ama bakayım. Erken dağılırsak gelirim belki. Haber veririm ben sana.

Alperen: Tamam.

Alperen: O halde şimdi bir kaç soru atsam olur mu? Sen tüm konuları bitirmişsindir. Kimyada biraz önden gideyim dedim ama kafam almadı >_<

Şüheda: Yolla hadi. Bir kez daha derslerde senden iyi olduğumu kanıtlayayım :D

Alperen: Şakamatik.....

Arkadaş Değiliz | texting (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin